پرده آماده در دو رنگ | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در الهیه و خیابان فرشته مناسب برای ( برج، ویلا، آپارتمان، آرایشگاه، پاساژ، ادارات، باشگاه، تالار و رستوران ) همین حالا در فروش ویژه برند نیکجو قرار دارد، خوب همین حالا وقتشه که با کارشناس ما صحبت کنی و درباره لوکیشنی که مدنظرت هست،

 

 

ازش مشاوره بگیری و ازش بخوای در انتخاب بهترین، پارچه، مدل و رنگ کمکت کنه و هر سبکی که نظرت هست رو برات توضیح بده که نحوه اجرا و پیاده سازیش به چه شکله، خوب اگر دوست داری کارت خیلی زود انجام بشه و بتونی سفارشتو در اسرع وقت و در زیباترین حالت تحویل بگیری، دل دل نکن، همین حالا گوشیتو بردار و با ما تماس بگیر! ما هواتو داریم! خیالت راحت دوست من🧐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هر مدلی که عاشقش باشید، همان را برایتان نصب میکنیم.

 

 

 

  • اگر دوست داری که تو خونه خودت با مشاور ما صحبت کنی، میتونی از خدمات اعزام نیرو در محل ما استفاده کنی.

 

 

 

  • دوست من! با ما خیالت بابت لوازم راحت باشه، ما عمده فروشی تخصصی هستیم.🚀

 

 

 

 

 

پرده آماده در الهیه و خیابان فرشته + برای خانه لاکچری : کینگ و کویین :

 

 

 

الهیه و خیابان فرشته از مطرح‌ترین و برندترین خیابان‌های تهران به شمار می‌آید اگر شما زوج جوانی هستید که در یکی از این دو منطقه خانه‌ای تهیه گردید و دوست دارید با پرده های لاکچری دیزاینش کنید و مانند یک کینگ و کویین در چشم همه بدرخشید، همین حالا می‌توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناس ما مشاوره دریافت نمایید،

 

 

ما با سال‌ها تجربه می‌دانیم که سلایق مشتری به چه شکل باید پوشش داده شود و با دیدن لوکیشن شما و صحبت درباره علائقتان متوجه محصولی که مورد نظر شماست می‌شویم و پیشنهادهای مناسبی در این خصوص به شما ارائه می‌دهیم که بعد از اجرا متوجه خواهید شد که فراتر از تصور شما برایتان کار کرده ایم و این صد در صد وظیفه ماست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده آماده در باغ فردوس + قیمت عالی+ متریال ۲۰ :

 

 

 

پرده آماده در باغ فردوس با قیمت‌های ویژه و متریال ۲۰ در فروشگاه پرده نیکجو به فروش می‌رسد و همین حالا می‌توانید سفارشات خود را ثبت نمایید زیرا ما از جمله فروشگاه‌هایی می‌باشیم که در عین ارائه با کیفیت‌ترین‌ها در سفارشات شما متریال ۲۰ به کار می‌بریم و چون خودمان ارائه کننده مستقیم می‌باشیم و قیمت‌های مصوب فروشگاه ما از سایر رقبا با توجه به سایر رقبا متمایز است.

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده رنگ سبز شاینی | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در الهیه و خیابان فرشته با طیف نامحدود رنگی

 

 

 

 

 

 

نحوه عملکر ما به چه شکل است؟

 

 

 

نحوه عملکرد ما حالت خاص و ویژه‌ای دارد و اگر قبلا از ما خرید کرده باشید به طور حتم متوجه منظور ما خواهید شد ما از ابتدای کار با خود عهد کردیم که فقط فروشنده نباشیم بلکه یک تامین کننده همه جانبه‌ای باشیم که همه مراحل تولید و اجرای یک پرده را با دقت کامل پوشش بدهیم.

 

 

به طوری که رضایت کامل مشتریان خود را به دست بیاوریم و جای هیچگونه سوالی باقی نگذاریم و تنها لبخند رضایت از جانب شما برای ما کافی است. ( یکی محصولات ویژه ما پرده ورتیکال است که با کلیک بر روی لینک درج شده، میتوانید در خصوص این محصول اطلاعات خوبی به دست بیاورید. )

 

 

 

 

 

خیالت راحت، ما هواتو داریم…..

 

 

 

دوست من ما هواتو داریم پس خیالت راحت بشه زیرا زمانی که سفارشات خود را به ما می‌سپارید، تمام تلاش خود را می‌کنیم که رضایت کامل شما را به دست بیاوریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و زمانی که تمیزترین دوخت ممکن را تولید نکنیم، آن را به مرحله اجرا نمی‌رسانیم و در خصوص رنگ بندی هم خیالت راحت باشد.

 

 

ما با دیدن دکوراسیون منزل یا محل کار شما بهترین گزینه پیشنهادی را به شما ارائه می‌کنیم که در این راستا بتوانیم یک دیزاین شیک و خوشگل برات اجرا کنیم پس بریم با هم یک سفارش عالی رو ثبت کنیم.

 

 

 

 

بهتر از ما هم، مگه هست؟😋

 

 

راستی دوست من ما برای همه کسانی که دو پنل پرده آماده و پانچی از ما خریداری می‌کنند یک هدیه ویژه داریم که مطمئنا با شنیدنش حسابی خوشحال می‌شوید و چشم‌هایتان برق خواهد زد این هدیه ویژه ما به همه خریداران محترم میباشد که در رنگ‌های سفید و شیری می‌باشد که وابسته به میل شما از طرف ما هدیه داده می‌شود.

 

 

وجود این حریرها در این مدلی که انتخاب کردید الزامیست ما هم برای اینکه دوست داریم شما را خوشحال کنیم آن را به شکل هدیه تقدیم می‌کنیم. پرده آماده در کرج از کامل ترین محتواهای ما در خصوص این محصول پر طرفدار است.

 

 

 

 

 

با پانچی ها کارت راحته…..

 

 

 

ازآنجایی که پرده های پانچ طراحی و ظاهر کاملا ساده ای دارند، وجود چنین حالتی باعث شده تا نصب آن بسیار آسان تر از سایر پرده ها باشد. درواقع اهمیت این ویژگی زمانی خود را نشان می دهد که می خواهید پرده ها را برای شستشو جدا کنید و پس از شستشو دوباره آن را نصب کنید.

 

 

در چنین شرایطی خواهید دید که این کار فقط چند دقیقه وقتتان را خواهد گرفت؛ و این مسئله کاملاً برخلاف پرده های دیگر است که نصب آن نیازمند زمان بیشتری است. لازم به ذکر است که نصب آسان تر این پرده ها باعث می شود هزینه ی نصب پرده پانچ برای خریدار نیز کمتر تمام شود.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی: فروشگاه پرده در تهران😉که به سادگی در فاصله چند ثانیه ای شماست

 

 

 


 

 

 

 

۲- پرده پانچی در محمودیه با رنگبندی های نامحدود و کالیته های بی انتها….

 

 

 

تمامی محله‌های شمال شهر تهران مثل محمودیه میتوانند از خدمات و خدمات و محصولات ویژه ما استفاده نمایند که در کنار خدمات فوق العاده ای که داریم، می‌توانیم به کالیته های بی انتها و رنگ بندی‌های نامحدود نیز اشاره کنیم که در همین لحظه می‌توانید تم رنگی منزل خود را به ما اعلام کنید و ما رنگ مناسب و مشابه آن را در کالیته‌هایمان به شما نشان بدهیم که داشتن رنگ‌بندی نامحدود برای یک فروشگاه از مزیت‌های مهم می‌باشد

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده رنگ سبز کمرنگ | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در محمودیه با کالیته های متنوع و زیبا

 

 

 

 

 

 

کلام آخر….

 

 

 

در این مقاله سعی کردیم تا برند محبوب نیکجو را به ساکنین، الهیه و خیابان فرشته و محمودیه معرفی کنیم که همین حالا هم میتوانید با ما تماس بگیرید و هر سوالی که داشته باشید از خود ما به طور مستقیم بپرسید و تماس شما بدون معطلی وصل میشود و میتوانید از محصولات و امتیاز های ویژه ما استفاده های کاربردی بکنید و از انتخاب ما خوشحال شوید.برای کسب اطلاعات بیشتر به محتوای پرده آماده در تهران سر بزنید.👀

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *