پرده ورتیکال

پرده ورتیکال یا پرده ورتیلاین اوج خلاقیت و نوآوری تولیدکنندگان جهان است که الهام گرفته از  لوردراپه ها میباشد که دقیقا همان عملکرد را دارد ولی در قالب نسل پیشرفته و جدید که فوق العاده بهتر از لوردراپه های یکنواخت و بی روح است که ابداع گران کوشیده اند تا همه عیب و نقص هایی که در قدیمی تر ها بوده را رفع کنند و پرده ورتیکال را با نهایت ویژگی ها عرضه کنند که توصیه میشود…

 

 

 

همه از قدیمی هایی که در همه جا پیدا میشوند دست کشیده و در دو راهی سنتی همگانی و مدرن دومی را انتخاب کرده و هوش مدرنیته و انتخاب صحیح را به همگان ثابت کنید. اتفاق خوبی در پرده سرای ما در حال وقوع است که فروش و دوخت با شگفتانه حراج و تخفیف را سراسری کرده و حتی برای نقاط دور دست ارسال رایگان هم داریم. انواع پرده های حاضر در حراج….🎁

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده ورتیکال باید با دقت فراوانی در سبک و چیدمان بخش های که بهم میچسبند انتخاب شوند که در فیلم درجه یک ترین را مشاهده میکنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پرده زبرا آشپزخانه را همین حالا از بهترین شرکت ها توسط برند نیکجو تهیه بفرمایید.

 

 

 

  • حریر و ساده ترین مدل ها را برای همه لوکیشن ها پیشنهاد میکنیم.

 

 

 

  • پرده رومن و شید از جذاب ترین مدل ها روز برای هتل ها و تالار ها و سایر اماکن میباشد.

 

 

 

 

  • هازان و چاپی نیز یکی از مدل های پرطرفدار ماست.

 

 

 

  • پرده آماده در کرج را مستقیما از هلدینگ نیکجو با یک حریر رایگان، خریداری کنید که به سراسر کشور ارسال رایگان داریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده ورتیکال فرصت استثنایی است با بهترین امتیازها برای مشتریان….

 

 

 

 

 

پرده ورتیکال با حراجی که در آن بهترین موقعیت است تا نهایت استفاده را برده و با اجرای تنوع حال و هوای خوب و مثبت را به منزل بیاورید که تاثیر مستقیم و همگانی در روحیه دارد که اسباب و اثاثیه مناسب و لاکچری رابطه مستقیم با روح شما دارد و اگر روح سالم باشد جسم هم سالم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جدیدترین مدل پرده ورتیکال

برای جدیدترین مدل پرده ورتیکال از بازار های جهانی عقب نیستم بلکه پا به پای آنها در حرکت و پویایی هستیم.

 

 

 

 

 

 

۱- جنس و نوع مکانیزم این مدل چیست؟

 

 

 

در این کار از پارچه های حریر استفاده میشود که این قابلیت را دارد که از چندین پارچه با رنگ های مختلف کنار هم قرار بگیرند و تصویری خیره کننده رقم بزنند که اگر در میان کار از حریر سفید بهره برده شود خروجی بینظیر خواهد شد .👍

 

 

 

 

 

 

  • اسلاید ها چند سانتی متری هستند؟

 

 

 

 

درباره مکانیزم آن باید گفت که هر کدام از حریر ها ۴۰ سانتی متری هستند که با آنها اسلاید میگویند که هنگامی که چین میخورند به ۱۰ سانت تبدیل میشوند که روی یک ریل سوار میشوند و کنار هم قرار میگیرند.

 

 

 

 

 

 

پرده ورتیکال

قیمت پرده ورتیکال برای کسانی که از پرده سرای برند ما خرید کنند حیرت آور است با یک مشاوره به خوبی به آن پی خواهید برد.

 

 

 

 

 

 

نام های دیگر این مدل را با هم مرور میکنیم….

 

 

 

 

  • پرده دی کی

 

 

  • ورتیلاین

 

 

  • پرده عمودی

 

 

  • Dk

 

 

  • زبرا عمودی

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

  • پرده دی کی با ورتیکال با هم فرق دارند؟

 

 

 

 

در  پرده دی کی که نام دیگر ورتیکال هاست و هیچ تفاوتی بین آنها نیست فقط اینکه در بازار هر کسی یکی از این نام ها را میگوید. همانطور که در مقاله مرتبط و اختصاصی خودش هم گفته شد در حال حاضر با قدرت وارد این شاخه حرفه ای شده ایم تا تولید کننده سودجو که پرده های بی کیفیت و گران قیمت را عرضه میکنند اسیرتان نکند و بیش از پیش بتوانید روی ما حساب یاز کرده و اعلا ترین ها بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

مطلب پیشنهادی 🧡: پرده سرا در تهران با معرفی ارزانسرایی که در هر جایی به سادگی یافت نمیشود

 

 

 

 


 

 

 

 

 

۲- طراحی سایه روشن به چه معناست؟

 

 

 

 

برای طراحی های به کار رفته این مکانیزم را دارد که پارچه ها طوری جفت هم قرار میگیرند که با حالت سایه روشن قابل کنترل هستند که میتوان برای تابستان که اشعه های آفتاب چشم را اذیت میکنند را حالت تیره قرار داد و زمانی که نور کمی جریان دارد حالت روشن را تنظیم کرد.

 

 

 

 

 

دوخت پرده ورتیکال

دوخت پرده ورتیکال به عهده ما بسپارید که در نهایت ظرافت دوخت و یکپارجه سازی اسلاید های مختلف را ترتیب خواهیم داد.

 

 

 

 

 

 

 

لوردراپه مدل قدیمی با همان مکانیزم…..

 

 

 

 

بله همان لوردراپه های قدیمی هستند که میتوانیم مکانیزمشان دقیقا یکی است ولی این نوع جدید را آینده ای نسل قدیمی است که ایراد های گذشتگان را ندارد و برای زیبا سازی و دلپذیر سازی و چشم نوازی بیشتر و بیشتر سایه روشن را در آن به کار برده اند که حتی بعد از گذشت سالیان طولانی شما را از دلزدگی و دلمردگی و حتی یکنواختی دور و در امان نگه میدارد.

 

 

 

 

 

۱- پارچه به کار رفته….💡

 

 

 

 

بسیاری از پرده سرا ها که خود تولیدکننده نیستند و سعی دارند هرچه بیشتر سود حاصله ای که از تولیدکننده واقعی دریافت میکنند برایشان بهتر باشد تصمیم میگرند که هم نفع داشته باشند و هم مشتری خود را حفظ نمایند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ایست! سمت پارچه های درجه دو و سه نروید!

 

 

 

 

در این حالت به این روی میاورند تا پارچه درجه دوم و سوم را پیشنهاد کنند و به مرحله دوخت و اجرا برسانند که در این حالت باز هم سود خواهند کرد زیرا به بعد از یک مدت پارچه ها از ریخت و قیافه افتاده و باز هم مجبورید به دلیل عدم آگاهی برای خرید به آنها مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

پرده دی کی ارزان

پرده سایه روشن در بهترین و زیباترین حالت ممکن در حال عرضه و پخش توسط ماست که بهتر است کار را به کاردان بسپارید.

 

 

 

 

 

 

 

  • تفاوت پارچه اعلا با نوع درجه دو و سه چیست؟

 

 

 

اگر پارچه ای اعلا باشد و آن را برای مقایسه با نوع درجه های پایین تر در جوار یکدیگر قرار دهید باید در نظر داشته باشید که حتی از نقش و نگار آن هم پیداست و اینکه حتی اگر دانش کافی هم نداشته باشید.

 

 

 

 

 

  • لطفا! با دقت لازم خرید کنید….

 

 

 

 

باید از فروشنده بخواهید تا هر دوی آن را در حالت دوخته شده نشانتان داده تا کاملا دست گیرتان شود چه تفاوت عظیمی بینشان وجود دارد و هدف خرید ارزان نباشد که اگر این هدف باشد هر چند وقت یکبار باید خریدی نو اقدام نمایید. قیمت مناسب با کیفیت درجه یک تخصص ماست. اگر دوست دارید که درباره ما بیشتر بدانید، محتوای پرده فروشی در نیاوران را به شما کاربر عزیز پیشنهاد میکنیم.

 

 

 

 

 

مرکز فروش پرده ورتیکال

بستری را در پیج صفحه مجازی خود فراهم کرده ایم تا بتوانید نظاره گر جدیدترین مدل پرده ورتیکال باشید.

 

 

 

 

 

 

 

۲- پارچه های پرده فروشی نیکجو! اصیل و درجه یک :

 

 

 

قبلا هم گفتیم و این بار هم برای تاکید برای کابرانی که به تازگی از طریق گوگل با ما آشنا میشوند هم میگوییم که ما خود بهترین عرضه و تولیدکننده هستیم که بهترین تبلیغ ما کار ماست و احتیاجی برای سود به این نداریم که با پارچه های سطح پایین پرده های بی کیفیت بدوزیم که دائما مجبور به سفارش از نو باشید.

 

 

 

 

 

  • ترک brillant بهترین پارچه در بازار….

 

 

 

بهتر است بدانید هم برای پرده ورتیکال و همه پرده ها درجه یک ترین پارچه ترک brillant را عرضه میکنیم که نظیر آن در هیچ فروشگاهی نیست به طوریکه از ما سفارشی مادام العمر داشته باشید.

 

 

 

 

 

ارزان ترین پرده دی کی

ارزان ترین پرده ورتیکال در حالتی که متراکم ترین پارچه و با ثبات ترین رنگ ها را در فروشگاه ما رایج است.

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا جدیدترین مدل پرده ورتیکال را بخریم؟

 

 

 

 

در ادامه با هم مواردی که شما را برای خرید این مدل ترغیب میکند را مرور میکنیم که دوست داریم که با دانش کافی و اشتیاق این محصول را خریداری بفرمایید….

 

 

 

 

 

 

۱- چند رنگ بودن: قابل ست شدن با سایر وسایل…

 

 

 

 

با خرید این نوع پرده محدود به یک رنگ و طرح نیستید و با دستی باز میتوانید از رنگ های متنوع و جذاب در کار در جوار یکدیگر قرار دهید و مانند دیگران نیست که فقط و فقط محدود و مجبور به یک سبک طیف رنگی باشید که در این حالت هم شیک و چشم نواز خواهید شد.

 

 

 

 

 

۲- دسترسی راحت و آسان به نواحی پشت پرده:

 

 

 

اگر پشت پرده را بخواهید دست بزنید و حتی پنجره ها را باز و بسته کنید هیچ مشکلی نخواهید داشت زبرا هر هر اسلاید کوتاه بوده و جای دست کاملا آزاد است و بدون اینکه دکور آن بهم بریزد. حتی احتیاجی نیست که سر تا سر پرده را جمع کرده تا بتوانید به پنجره پشت آن دسترسی داشت.

 

 

 

 

 

مدل جدید پرده ورتیکال

بهترین مزیتی که برای یک محصول میتواند باشد شست و شوی آسان است که حسنی است که باید بدان دقت کرد.

 

 

 

 

 

۳- با خرید این مدل نیازی به تهیه آستری نیست:

 

 

 

 

در قدیم و زمان حال حاضر احتیاجی بود که برای مسدود کردن دید از بیرون زیر پرده های نازک مثل حریر ها آستری زده شود ولی با وجود و آمدن پرده دی کی ها چون چندین بخش روی هم قرار میگرند هم دید را میبندند و هم امکان میزان هدایت خورشید را بر عهده دارد.

 

 

 

 

۳- راحت ترین روش شست و شو :

 

 

 

چون بخش بخش هستند میتوان آن ها به طور جداگانه از ریل خارج کرد و خودتان در ماشین لباس شویی منزل با رعایت نکات ایمنی اقدام به شستن کنید. البته اگر میل به سپردن به خشکویی هم دارید، مسئله ای نیست با خیال راحت میتوانید این کار را انجام دهید. پرده سرا در پاسداران و جردن یکی دیگر از مطالب پیشنهادی ادمین به کاربران عزیز میباشد.

 

 

 

 

 

 

هزینه دوخت پرده ورتیکال

بدون آستر بودن یک فاکتور است که پرده های عمودی یا زبرا های عمودی است که باعث صرفه جویی هم میشود.

 

 

 

 

 

 

۴- رابطه مستقیم کیفیت با میزان تراکم :

 

 

 

 

در صورتی ماندگاری و مادام العمری نصیبتان خواهد شئ که پرده هایی را داشته باشید که الیاف آن متراکم باشند که اساس واردات ما بر همین است.

 

 

 

 

 

 

کلام آخر در این محتوا و استفاده در پرده پذیرایی:

 

 

 

 

سعی کردیم تا نوع جدید را برای سر و سامان دادن به خانه های لاکجری معرفی کنیم که همان پرده ورتیکال است و همچینین سعی شد که نوع درجه کیفی اعلا را به خانه هایتان روانه کنیم و از مریت هایی گفته شد که هر خانه و خانواده ای به آن نیاز دارند و بهترین گزینه است که در مدل جدید پرده های پذیرایی قرار دارد که با جایگزینی سلطنتی ها درخشش را وارد محیط زندگی خود کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *