پرده آماده در بعثت | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در ستارخان و امیریه، با عرضه با کیفیت ترین ها و پشتیبانی همه جانبه از خریداران محترم استقبال میکند، اگر به دنبال سبک های جدیدی هستید و دوست دارید مدل های ترند را در خانه یا محل کسب و کار خود هستید این یکی از بهترین مدل هاست،

 

البته سبک های زبرا و پانچی هم طرفداران خاص خود را دارند، خوب دوست من هر سلیقه و خواسته ای که دارید، ما اجابت میکنیم و طرحی نیست که ما موجود نداشته باشیم، چراکه ما یک هلدینگ همه جانبه هستیم که بدین شکل میتوانید تمامی ملزومات و پارچه های نامبروان را از خود ما مستقیما تهیه کنید….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اگر به دنبال یک طراح دکوراسیون خبره هستید و دوست دارید تمامی موارد طبق اصول و استاندارد ها انجام شود….

 

 

  • ما با سابقه و دانش ۲۰ ساله آماده خدمت به شما عزیزان هستیم…

 

 

  • البته برای طراحی دکوراسیون از شما مبلغی دریافت نمیکنیم….

 

 

  • از ما این هدیه ویژه را به یادگار خواهید داشت…

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در ستارخان و امیریه + در ۵ دقیقه سفارش خود را ثبت کنید…

 

 

ستارخان و امیریه، از محله های مهم پایتخت میباشند که جمعیت کلانی را در دل خود جای دادند و آپارتمان ها و منازل مسکونی بیشماری را نیز در دل دارد، پس نیاز بیشماری در این مناطق در خصوص لوازم منزل به چشم میخورد، اگر به دلیل مشغله های کاری و زندگی که دارید عاشق خریدی آسان و سریع هستید، ما در ۵ دقیقه سفارش شما را ثبت میکنیم….

 

 

 

 

 

۱- ما دوستدار مشتریان عزیز هستید و به منظور افزایش امکانات رفاهی شما، تدابیر گسترده ای را اندیشیده ایم و به دنبال اجرای اصولی آن هستیم…

 

 

۲- شما دیگر لازم نیست که برای خرید به فروشگاه ما بیایید، بلکه این ما هستیم که برای دریافت سفارشتان به خانه شما میاییم…

 

 

۳- قیمت ها: دوست داریم فقط یکبار از ما استعلام قیمت داشته باشید، آنوقت است که متوجه مهیج بودن خرید از ما خواهید شد…

 

 

۴- متریال پارچه ها و اکسسوری ها در درجه یک بودن حالت ممکن است.

 

 

۵-و…

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در ارم | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در ستارخان و امیریه با دوخت اختصاصی با اندازه ها 

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده مینیمال در ستارخان و امیریه… با انواع ملزومات درجه یک

 

 

همه شهروندان عزیزی که در این دو ناحیه هستند، میتوانند همین حالا با ما تماس بگیرند تا دنیایی از پارچه و اکسسوری را به پای شما بریزیم تا در دریای تنوع غرق شوید و با درجه یک ترین ها برق از سرتان بپرد، بین خودمون بمونه ها، ما رو درست پیدا کردی و شانس یک خرید عالی و به صرفه و امتیاز ها و تخفیف های ویژه را داری…. ( ما در خصوص لوازم تخصصی عمل میکنیم که بدین منظور میتوانید از محتوای پخش لوازم پرده بازدید بفرمایید…)

 

 

 

 

نظرات کاربران برایتان مهم است؟

 

 

آیا درباره دیدگاه کاربران حساس هستید و دوست دارید بازخورد ها را دنبال کنید و بعد تصمیم بگیرید، ما با دل و جان از این موضوع استقبال میکنیم، برای همین میتوانید به همه محتواهای سایت سر بزنید و نظرات کاربران را درباره ما بدانید، اگر دوست دارید که بیشتر با ما و کامنت های ما آشنا شوید، لینک پیج اینستاگرام در بالای سایت قرار گرفته، با کلیک روی لینک موردنظر همین حالا به ما وصل شوید….

 

 

 

تجربه خرید در منزل را دارید…

 

 

آیا تجربه خرید در منزل را داشته اید؟ فکر نمیکنم تا به حال با این موضوع برخورد داشته باشید، این فقط مختص هلدینگ نیکجو است که یک هدیه ویژه به مشتریان خود میدهد، خوب اگر دوست دارید درباره این موضوع بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید و از این فرصت استثنایی نهایت استفاده ببرید….( پرده مخمل گارنت و طلاکوب در تهران، یکی از گزینه های پیشنهادی و عالی برای بازدیدکنندگان این سایت است…..)

 

 

 

 

شیک بودن دکوراسیون…

 

 

 

یکی از مهم ترین موارد در دکوراسیون داخلی که می تواند منجر به کاهش هزینه های شما شود، انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان است. در دکوراسیون، انتخاب رنگ دارای اصول مشخصی است. این اصول منجر می شود شما هر مبلمان و هر وسیله اضافی را به محیط خود اضافه نکنید و در نتیجه منجر به کاهش خرید وسایل اضافی شما می شود. داشتن یک پرده ساده و با رنگ مناسب و در عین حال مد روز میتواند یک سبک عالی در محیط اجرا کند که در عین سادگی شیک باشد….

 

 

 

 


 

 

مطلب پیشنهادی : پرده آماده در پارک وی و حقانی را به آسانی نصب کن و از خوشگلیش لذت ببر!

 

 


 

 

 

 

۲- پرده زبرا و پانچی در جمشیدیه و امیرآباد + ارسال سریع و آسان:

 

 

اگر دوست دار بسته های ارسالی سریع و آسان هستید، ما از استاد اینکار هستیم زیرا خیاط های ما آنقدر خبره و حرفه ای هستند که در سریعترین زمان ممکن تمامی سفارشات را آماده میکنند و به دست ما میرسانند و ما برای نصب مهمان شما عزیزان میشویم….البته اگر برای اندازه گیری و نصب هم از ما کمک بخواهید، مطمئنا ما با دل و جان خدمت خواهیم کرد….

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در شهرک صدرا | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در امیرآباد و جمشیدیه با رنگبندی های مختلف و جذاب

 

 

 

 

 

 

خرید شما با موفقیت ثبت شد….

 

 

فقط کافی است تا خرید شما با موفقیت ثبت شوید و بدین منظور ما مامور انجام وظایف برای ثبت درخواست های شما عزیزان هستیم، مطمئن باشید به محض اینکه سفارشات شما ثبت شود، ما به همراه تیم حرفه ای خود از همان لحظه استارت میزنیم و شروع به کار میکنیم و در اسرع وقت سفارشات شما را تحویل میدهیم و وارد اجرای کار و نصب میشویم…. اگر به دنبال سبک های جدید هستید، پرده آماده گارنت در کرج و عظیمیه یک پیشنهاد عالی برای شماست….

 

 

 

نتیجه گیری….

 

 

اگر در شرایطی هستید که احساس میکنید نیاز است تا نوسازی در فضا اجرا کنید یا اینکه به یک لوکیشن جدید مهاجرت کردید و دوست دارید که برای جای جدید پرده های نو تهیه کنید، مدل های آماده، مینیمال، پانچی و زبرا یک گزینه عالی برای شماست که در ادامه محسناتشان را با هم مرور میکنیم…

 

 

 

۱- مدل های ساده و با رنگ یکنواخت که با محیط هارمونی داشته باشند، یک گزینه عالی برای هر لوکیشن است.

 

۲- برای همه فضا ها مناسب اند و فرقی نمیکند برای چه مکانی میخواهید، چه مسکونی، چه تجاری و اداری، چه ساده و چه لاکچری

 

۴-تم رنگی متنوع و گسترده، از خوبی این مدل، رنگ های متنوعی است که دارند و باهر رنگبندی قابلیت ست شدن دارند…

 

۵- همیشه مد بودن، از جمله سبک هایی است که همیشه مد است و هیچوقت دموده نمیشود….

 

۶-و..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *