پرده آماده با پارچه مخملی نخودی | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در مشهد (خبر خوش، خبر خوش، هلدینگ نیکجو آماده ارسال انواع پرده و پارچه های درجه یک ایرانی و ترک به شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی میباشد که در همین لحظه میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید …

 

 

در سریعترین زمان ممکن محصولات موردنظر خود را تحویل بگیرید که ما با شرایط ویژه با شما کار میکنیم که با شنیدن آن، برای همکاری با ما دچار شوق و ذوق غیر قابل وصفی خواهید شد.( بریم که در ادامه متن براتون کلی سوپرایز غیر منتظره داریم. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هلدینگ نیکجو، آماده همکاری با اماکن مختلفی در سطح مشهد مثل….

 

 

 

  • هتل، مهمانسرا، رستوران، تالار، مدارس، دانشگاه، ادارات خصوصی و دولتی میباشد…

 

 

 

 

  • البته ناگفته نماند که منازل مسکونی جایگاه ویژه ای برای ما دارند و هر سفارشی که داشته باشید، با دل و جان انجام میدهیم…

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در مشهد + مدل به روز و پارچه درجه یک….

 

 

اگر دوست دارید که سر و سامانی به دکوراسیون خود بدهید و تنوع ایجاد کنید و بدین شکل مشتریان خود را سوپرایز کنید و همواره به عنوان یک لوکیشن شیک جز تاپ ترین ها باشید، باید عرض کنیم که دقیقا راه را درست آمده اید و این یک فرصت فوق العاده برای شماست….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده پانچی در مشهد و خراسان رضوی….

 

 

اگر دنبال سبک های مینیمال و ساده و در عین حال شیک و جذاب هستید، این یک فرصت فوق العاده برای شماست، پانچی ها دقیقا اینکار را برای شما انجام میدهد که میتوانید با رنگ های شاد و کیوت به تقویت اشتیاق مشتریان خود کمک کنید و آنها را برای تجدید روحیه به سمت و سوی خود بکشید و منجر به پر آوازه شدن برند خود بشوید.

 

 

 

 

 

 

پرده آماده با طرح مخملی | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در مشهد و خراسان رضوی با طراحی رایگان برای اماکن تجاری و مسکونی

 

 

 

 

 

 

دوست دارید از بازار تهران مستقیما خرید کنید….

 

 

بله این خواسته همه مشتریان عزیز ماست، زیرا همه ما میدانیم که این بهترین فرصت برای خریداری است که از بهترین و قدیمی ترین بازار ایران خرید کند و بدین شکل بتواند همه هزینه های اضافی که قرار است که واسطه پرداخت نماید را حذف نماید،

 

 

ما دقیقا از راه دور همین کار را برای شما انجام میدهیم و به گونه ای راه سفارش و دریافت را آسان میکنیم که حتی از بازار نردیکتان هم راحت تر باشد. یکی از بهترین محصولات ما برای هتلداران پرده ورتیکال میباشد که میتوانید برای اطلاعات بیشتر میتوانید محتوای مرتبط را مطالعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

تضمین کیفیت ما بدین شکل است….

 

 

برای تضمین کیفیت ما به شیوه ای متفاوت عمل میکنیم که در ادامه مو به مو برایتان توضیح میدهیم…..

 

همانطور که در سایر محتواها نیز اعلام کردیم (میتوانید برای مطالعه مطالب به بخش مقالات سایت سر بزنید) ما یک مرکز فروش ساده نیستیم، بلکه یک هلدینگ طرف حساب شماست و بدین شکل میتوانید به بهترین نحو روی تیم تخصصی و خدمات کارشناسی ما حساب کنید و بدین شکل با خیالی راحت روی ما حساب کنید و نگران هیچیک از مراحل نباشید….

 

 

 

 

برای انتخاب رنگ و طرح چه باید بکنیم؟

 

 

 

اگر در انتخاب طرح و رنگ حساس هستید، ما به شما حق میدهیم زیرا به خاطر هزینه ای که میپردازید، این حق طبیعی شماست که همان طرح و رنگی که دوست دارید را تحویل بگیرید، ما با تجربه چندین ساله ای که داریم با یک بار مصاحبه با شما متوجه ذوق و سلیقه شما خواهیم شد و بهترین گزینه ممکن را به شما پیشنهاد میدهیم، خوب اگر دوست دارید میتوانید همین لحظه امتحان کنید…. ( اگر دوست دارید درباره ما بیشتر بدانید، مطلب پرده سرا در تهران مختص شماست…)

 

 

 

 

 

اگر رنگی که دوست داشتیم، نبود چه؟

 

 

اگر رنگی که ما برای شما ارسال کردیم، همانی رنگی نبود که انتظارش را میکشیدید، اصلا اشکالی ندارد با صبر و حوصله محصول را مرجوع میکنیم و رنگی که مدنظرتان هست را برایتان ارسال میکنیم.

 

 

 

 


 

 

مقاله مرتبط : پرده سرا در پاسداران و جردن با انواع و اقسام اجناس با پارچه های خارجی

 

 

 


 

 

 

از هدیه ما به همه مشتریان، خبر دارید؟

 

 

 

ما یک هدیه ویژه برای همه مشتریان محترم داریم که خبری خوش برای خریداران میباشد، همانطور که میدانید وجود حریر ها در مدل های آماده و پانچی الزامی است و وسط کار را پوشش میدهد که بدون آن، پرده های شما ناقص و بدون استفاده خواهد ماند. خوب ما برایتان مژده داریم که نیازی نیست برای تهیه این حریر، هزینه ای بپردازید، بلکه این یک هدیه ویژه از طرف برند ما به شما عزیزان است.

 

 

 

شرایط دریافت این هدیه چیست؟

 

 

برای دریافت این هدیه، شرایط خاص و محدودیتی وجود ندارد و تنها با خرید دو پنل پانچی یک حریر رایگان از ما دریافت میکنید که بدون هیچ مناسبت و ایام خاصی میتوانید این هدیه را از ما بگیرید که ما با خوشحال کردن شما و ارائه بهترین محصولات و خدمات تمام خستگی از تن ما بیرون میرود. ( پرده فروشی در شهرک غرب و سعادت آباد هم یکی از مطالبی است که میتواند شما در انتخاب بهترین ها کمک کند.)

 

 

 

 

با حداقل هزینه ها، به روز شوید…

 

 

 

تنوع طرح و حلقه در پرده های پانچ زیاد است: همان طور که گفتیم از زمانی که تکنولوژی چاپ روی پرده به وجود آمد، تنوع طرح و رنگ نیز بسیار بالا رفت. امروزه می توانید هر طرحی که دلتان می خواهد را روی پرده های پانچ چاپ کنید. در ضمن باید بدانید که این پرده ها از دو بخش حلقه و پارچه تشکیل می شوند.

 

 

هر دوی این بخش ها بسیار متنوع هستند و می توانند در محیط های مختلفی به کار بیایند. قیمت حلقه پرده پانچ نیز ارزان است و می توانید با صرف هزینه ای اندک، بهترین گزینه را خریداری کنید که با دکوراسیون داخلی خانه تان نیز هماهنگی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده با تور و پارچه | پرده فروشی نیکجو

پرده پانچی در مشهد و خراسان رضوی با پشتیبانی محصولات

 

 

 

 

 

کلام آخر در این مقاله….

 

 

در این مقاله با مشهدی های عزیز و ساکنان عزیز استان خراسان صحبت کردیم که در این خصوص میتوانیم عرض کنیم که هر محصولی که موردنیازتان باشد را بدون حد و مرز میتوانید از خود ما مستقیما بدون هیچ هزینه اضافی تهیه کنید و لازم به ذکر است که ما عمده فروشی لوازم پرده نیز هستید که هر نوع اکسسوری که دوست داشته باشید هم میتوانید به ما سفارش دهید و سفارش راه دور را با امکانات ویژه برایتان آسان کردیم… ( پرده فروشی در نیاوران را سر بزنید، برایتان خبر های خوبی داریم…)

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *