پرده آماده در بلوار دانش آموز | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در شهرک گلستان و شهید باقری، خبر خبر، خبری خوش در راه است، ما با خاص ترین ها به محله شما آمدیم تا شما ساکنان محترم منطقه ۲۲ تهران را از امکانات و محصولات گالری نیکجو بهره مند سازیم! بازار رفتن ممنوع شد…. بله دیگر لازم نیست در دود و آلودگی هوا، در خیابان ها و اتوبان های عبور و مرور غیر ضروری داشته باشید…

 

فقط برای یک خرید ساده… ما این خرید را در ساده ترین شکل ممکن، برایتان آسان میکنیم، فقط کافی است با ما تماس بگیرید و از ما بخواهید برای ثبت سفارش شما، نزدتان بیاییم…. بله 😻 این ما هستیم که پیش شما میایم تا سفارش خود را ثبت کنید و از امکانات ما لذت ببرید….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پرده فروشی در شهرک های منطقه ۲۲ ( شهید باقری، گلستان و….) با ارائه تاپ ترین ها

 

 

  • دوخت اختصاصی میدانید به چه معناست؟

 

 

  • مدل آماده هلدینگ نیکجو، دیگر سایز استاندارد اجباری ندارد، بلکه مدل ها طبق اندازه گیری لوکیشن انجام میشود…

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در شهرک گلستان و شهید باقری + مژده مژده……

 

 

 

مژده مژده همین حالا هلدینگ نیکجو فعالیت خود را در منطقه ۲۲ تهران و تمامی شهرک‌های این منطقه آغاز کرد… دوست من! این یک خبر خوش تمام عیار است و بدین شکل شما دیگر از خرید کردن در خصوص پرده‌ها و لوازم وابسته به آن آسوده شدید…

 

زیرا هلدینگ نیکجو اولین مرکز فروش در ایران است که سفارشات مشتریان را در لوکیشن مشتری ثبت می‌کند و محصولات موجود خود را به ایشان در محل مشتری ارائه می‌دهد این یک آپشن خوب برای همه مشتریان سراسر کشور می‌باشد….( فروشگاه پرده در کرج یعنی ارسال به همه مناطق البرز و تهران )

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در خیابان کشاورز | پرده فروشی نیکجو

ارائه انواع پرده آماده در شهرک گلستان و شهید باقری

 

 

 

 

 

۱- پرده فروشی در شهرک راه آهن و پیکان شهر… سفارش آنلاین و سنتی….

 

 

سفارشات سنتی یا آنلاین برای شما هر کدام یک امکانات و محسنات خاص خود را دارد… خب این بستگی به شخصیت شما دارد که کدام یک را می‌پسندید و با کدام یک راحت‌ترید ما یک امکان ویژه مابین این دو برایتان ایجاد کرده‌ایم …. در روش سنتی شما به فروشگاه ما می‌آیید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و بدین شکل سفارش شما نزد ما ثبت می‌شود که این روال از زمان‌های خیلی قدیم حدود ۲۰۰ ۳۰۰ سال پیش تا به امروز رایج بوده است….

 

 

 

 

ولی حالا زمانه فرق کرده و شما از طریق بسترهای بر خط و آنلاین می‌توانید بدون مراجعه حضوری سفارشات خود را نزد ما ثبت کنید و با ارسال رایگان محصول خود را تحویل بگیرید اما ما یک طور دیگر به شما خدمت خواهیم کرد….

 

 

 

 

 

کانال پردهای جدید یا پیج اینستاگرام…..

 

 

 

در کانال تلگرام ما و پیج اینستاگرامی که داریم شما مدل‌های جدید را می‌توانید مشاهده کنید خوب در پاراگراف بالا به شما خبری خوش در خصوص امکانات ویژه هلدینگ دادیم که در اینجا می‌خواهیم شرح کامل، توضیح دهیم تا شما هم مانند هزاران مشتری دیگر از امکانات رفاهی ما بهره‌مند شوید و با خیال تخت از ما خرید کنید، ما همواره به دنبال راه حل هایی برای ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حضور ما در لوکیشن شما….

 

 

 

این بار ما به لوکیشن شما حضور می‌یابیم و در خصوص انتخاب بهترین مدل به شما کمک خواهیم کرد تا بسیاری از مشتریان زمانی که نزد ما به فروشگاه می‌آیند سردرگمند که کدام رنگ و کدام مدل بهترین گزینه برای لوکیشن آنهاست.

 

 

حتی در برخی اوقات عکسی از فضایی که برایش پرده می‌خواهند را به ما نشان می‌دهند و ما با آنالیز محیط یک پیشنهاد خوب به آنها می‌دهیم ولی ما می‌خواهیم برای دریافت نتیجه بهتر و آسان شدن سفارش نیروهای متخصص خود را نزد شما به لوکیشنتان بفرستید…

 

 

 

 

 

 

 

کرکره دی کی یک محصول پیشنهادی خاص….

 

 

بهترین مزیت پرده دی کی و کرکره این است که به راحتی می‌توانید پنجره‌های اتاق کار، اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن یا حتی آشپزخانه خود را تزئین کنید. پرده‌های ورتیلاین قیمت مقرون‌به صرفه‌ای دارند و زیبایی دفتر کار یا منزل شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهند. از ویژگی‌های متمایز پرده ورتیلاین می‌توان به نظافت راحت، نگهداری آسان و عملکرد بی‌دردسر آن اشاره کرد

 

 

 


 

 

مطلب پیشنهادی ادمین 👌 : پرده فروشی در ولیعصر و سیدخندان + با زبرا و پانچی خوشگل و ناناز

 

 

 


 

 

 

 

۲- لوازم و اکسسوری در منطقه ۲۲ تهران…..فروش مستقیم با قیمت عالی…

 

 

لوازم و اکسسوری در مناطق ۲۲ تهران به شدت مورد نیاز است زیرا در این منطقه ساختمان سازی و برج سازی‌های بسیاری انجام می‌دهد که همین موضوع باعث می‌شود جمعیت زیادی در این منطقه جای بگیرند و حتی افراد از تهران مهاجرانی نیز به این منطقه برای زندگی آرام و به دور از دود و آلودگی بیایند و بقیه عمر را در این مناطق بگذرانند.

 

 

ما هم به دلیل مشاهده این نیاز فعالیت گسترده خود را در حوزه پرده و اکسسوری‌های مربوط به آن آغاز کردیم تا بتوانیم حامی همه متقاضیان محترم باشیم و شما را از رفت و آمد های غیر ضروری در دود و آلودگی در امان نگاه داریم….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در بلوار اردیبهشت | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در شهرک راه آهن و پیکان شهر با قیمت عالی و تخفیف ویژه

 

 

 

 

 

تا وقت هست….

 

 

تا وقت هست باید از این فرصت و امکانات و همچنین محصولات درجه یک ما استفاده نمایید زیرا ما در حال تولید محتوا برای مناطق مختلف تهران می‌باشیم و بدین طریق خدمات خود را به مردم مختلف معرفی می‌کنیم این بار هم قرعه به نام مردم منطقه ۲۲ افتاد این مژده را به شما عزیزان دادیم که شما دیگر برای سفارش پرده‌ها نگرانی نخواهید داشت.

 

زیرا یک حامی پشتی شماست و شما را در همه حال و حتی پس از خرید ساپورت می‌کند…. (پرده دی کی یکی از خاص ترین مدل هایی است که شیکی خاصی دارد و فضا را دلنشین و زیبا میکند….)

 

 

 

 

 

جمع بندی نهایی مقاله…

 

 

در این مقاله سعی کردیم از امکانات ویژه ای که داریم صحبت کنیم و با خدمات و محصولات هلدینگ نیکجو شما را آشنا کنیم تا با بنیانگذار ثبت سفارش در محل دوست شوید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید…

 

 

 

 

دیگر خدمت ما….

 

 

۱- ارسال سریع و مجانی

 

۲- خدمات اندازه گیری و نصب توسط متخصصین

 

۳- مشاوره و طراحی بدون هزینه ( کارشناسی محیط و پیشنهاد های مفید و کاربردی)

 

۴-و…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *