پرده دی کی در همین لحظه در دستان شماست و آن را دوخته و نصب شده در سالن خود تصور کنید چون آماده ایم تا این بار هم خاص عمل کنیم و با دیدن نوع پارچه هایی که وارد و تولید کرده ایم و رنگبندی خارق العاده که با دیدن آن متوجه تفاوت کار ما با سایر همکاران خواهید شد سوپرایز خواهید شد….

 

 

 

در همین لحظه که این شاخه را نیز در کنار سایر انواع و اقسام پرده ها فعال کرده ایم سیلی عظیمی از طرفداران این دسته بندی خواهان قیمت پرده دی کی هستند که بهتر آن است که آن را بدون واسطه خریداری کنید تا هزینه های گران بهتان تحمیل نشود و از خرید از ما که خود تولیدکننده هستیم خشنود باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده دی کی جدیدترین و نوین ترین نسل پرده است که بهترین های آن در مرکز ما قابل دسترسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • فروش پرده دی کی با امتیاز های ویژه همین حالا در فروشگاه تخصصی نیکجو

 

 

 

 

 

  • مدل زبرا عمودی از جذاب ترین مدل ها در بین همه مشتریان

 

 

 

 

 

 

 

 

  • انواع پارچه های ترک در فروشگاه ما موجود میباشد…

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده دی کی مورد علاقه همه سلبریتی ها……😎

 

 

 

در حال حاضر که پرده فقط در مقام پوششی در مقابل دید همسایگان نیست و خود یک صنعت تجاری دارد و در مد و زیبایی کمپانی های مختلفی در جهان هستند که در این صنعت حرف اول را میزنند. این مدل از خاص ترین و مطرح ترین مدل ها در سراسر دنیاست که سلبریتی ها توجه ویژه ای به آنها دارند….

 

 

 

 

 

 

  • فروش در سراسر ایران و خارج از مرز های کشور…..

 

 

 

 

در داخل ایران فروشگاه های انگشت شماری هستند که توانایی وصل شدن به آنها دارند تا بتوانند در لحظه از مدل های مدرنی که عرضه میکنند با خبر باشند و به مشتریان خود عرضه کنند که ما با افتخار بهترین آن هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدل جدید پرده دی کی

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده عمودی نسلی ماندگار….🤨

 

 

 

 

 

این نوع پرده در واقع نسل جدیدی از پرده های عمودی است که میتوان را از زیر شاخه های آن در نظر گرفت که در واقع در اصل زیر دسته بندی پرده زبراست که به پرده زبرا عمودی نیز معروف است که ساختار آن به نحوی طراحی شده است که در پارچه ها از رنگ های مختلف بخش بندی شده و عمودی کنار هم قرار میگیرند که توسط یک زنجیر قابل باز یا بسته شدن است.

 

 

 

 

 

 

۲- ساختار روز و شب و فقط پارچه ترک….

 

 

 

 

 

این نوع پرده ها در پرده فروشی نیکجو  از پارچه های ترک اعلا دوخته میشود که توسط یک زنجیر به حالت شب و روز مدیریت و هندل میشود که نام این پارچه های ترک brillant است که درجه یک ترین و اعلا ترین است.

 

 

 

 

 

 

 

جدیدترین مدل پرده دی کی

 

 

 

 

 

۳- پرده زبرا جز علائق شماست…..🙃

 

 

 

 

در قسمت بالا هم گفته شد که پرده زبرا مادر پرده دی کی است که نسبت به سایر زبراها متنوع تر و جالب تر است و این بار طراح خواسته تنوع عظمیمی ایجاد کند که به تازگی دارد کم کم شیوع پیدا کرده و قلب هر خانه را تسخیر کرده و ساکنان را مجذوب خود کند که اگر از پرده زبرا آشپزخانه هم استفاده میکند و در اتاق خواب ها هم همینطور برای پذیرایی شما میکس خوبی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • تولید زبرا و قیمت آن :

 

 

 

 

قیمت پرده دی کی که نوعی پرده زبرا محسوب میشود ارزان است که با در نظر گرفتن اینکه از دوخت و پارچه های وارداتی اعلا برای خوشحالی و رضایت شما میکوشیم که قیمت های مناسبی به روی اجناس تعیین و تنظیم کنید که برای دانستن قیمت پرده زبرا در کرج میتوانید مقاله اختصاصی آن را مطالعه بفرمایید.

 

 

 

 

 

به دنبال شرکت معتبر هستید؟

 

 

 

 

لازم به ذکر است که ما بهترین تولیدی زبرا در کشور هستیم که به سایر فروشندگان و مصرف کنندگان پخش داریم که راحت ترین و به صرفه ترین روش خرید شما، سفارش محصولات موردنظر خود را میتوانید با خیالی راحت به ما بسپارید و دیگر نگران انجام مراحل کار نباشید و با خیالی آسوده صفر تا صد کار را به ما بسپارید…..

 

 

 

 

 

قیمت پرده دی کی

قیمت پرده دی کی در ارزان ترین حالت ممکن است که در ارزانسرای ما همه قیمت ها مناسب است که همه از خرید از ما راضی هستند شما هم میتوانید امتحان کنید.

 

 

 

 

 

 

۴- تنوع در انتخاب رنگ نامحدود است….

 

 

 

 

گاهی تنوع میتواند در حدی تاثیرگزار باشد که در تغییرات حال و احوال زندگی محل های مسکونی بهترین نقش را ایفا کند که حتی در محیط های تجاری مثل رستوران را تصور کنید که دکور و چیدمان آن چقدر در میزان جذب و فروش آن موثر باشد که با اتکا به منحصر به بودن این واقعه رقم خواهد خورد.

 

 

 

 

 

 

  • پرده قلب هر دکوراسیون….

 

 

 

 

 

دو  هتل و محیط تجاری با هم مقایسه کنید که هر دو در یک منطقه و مرکز تجاری هستند یکی از آنها از پرده های ساده و یکنواخت استفاده کرده که محیط را بی روح کرده است ولی دیگر از اعلا ترین پرده برخوردار است و با هارمونی دیگر وسائل تصویر بینظیری را به ارمغان آورده است خوب طبیعتا فروش و جذب مشتری در هتل دوم بیشتر است.

 

 

 

 

 

 

مرکز فروش پرده دی کی

 

 

 

 

 

  • نقش کلیدی پرده سرا در فروش بهترین ها…

 

 

 

اگر از پرده سرایی که معتبر است و مقصود آن فقط کسب هزینه های سنگین از مشتری نیست و به کار خود و شناسایی و هارمونی مدل و سایر اسباب خبره باشد به طوری که بداند چه چیزی مناسب حال شما قطعا پیروز میدان خواهید شد. شما در همین لحظه در سایت بهترین پرده سرا در تهران هستید….

 

 

 

 

 

 

  • نقش ایجاد تنوع در فضای جاری….

 

 

 

 

 

برای نقش آفرینی در تنوع و چشم نوازی اندرونی شما پرده دی کی بهترین گزینه انتخابی است که به یک رنگ و طرح خاص محدود نیست زیرا چندین پارچه با اندازه های مساوی با هر رنگی که پسندتان است به طور منظم و دقیق دوخته و بهم وصل میشود که نتیجه کار خیره کننده خواهد بود و بهتر است که درجات تیره و روشن کنار هم انتخاب نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

هزینه پرده دی کی

 

 

 

 


 

 

 

مقاله پیشنهادی ادمین 🌹 : انتخاب پرده زبرا آشپزخانه با طراحی های شیک و متناسب خانه شما بهترین گزینه است

 

 

 


 

مزیت های زبرای عمودی را در ادامه متوجه خواهید شد:

 

 

 

 

  •  پرده دی کی دیگر هزینه ای اضافی بابت زیر پرده پرداخت نخواهید کرد.

 

 

 

  • پرده ضخیم ( به دلیل روی هم قرار گرفتن بخش ها روی یکدیگر )

 

 

  • جلوگیری از دید و نور آزار دهنده

 

 

 

  • جلوه سایه روشن و زیبا

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

فروش پرده دی کی

فروش پرده دی کی را به صورت حرفه ای در پرده سرای ما در حال انجام است که برای واردات پارچه های ترک به صورت درجه یک عمل میکنیم.

 

 

 

 

 

 

قابل شست و شو بودن مهم ترین ویژگی است:

 

 

 

 

 

هنگام خرید سوالی که صاحبان مراکز تجاری و تفریحی بزرگ یا حتی محیط های آموزشی مثل دانشگاه و نهاد های دولتی یا خانم های خانه داری که پاکیزگی منزل برایشان در الویت و اهمیت است از ما دارند که آیا این پارچه قابلیت شسته شدن است یا نه یا برای اینکه تمیز شود چه اقداماتی باید انجام داد؟ آیا حتما باید به خشک شویی و اتو شویی تحویل داده شود یا نه؟

 

 

 

 

 

  • شست و شوی پرده دی کی:

 

 

 

 

پرده دی کی از جمله پرده هایی است که میتوان به آسانی آن را شست برای تمیزی آن هیچ محدودیت و سختی وجود ندارد که بهتر است برای جلوگیری از چروک شدن آن را به خشک شویی سپرد به خصوص برای متراژ بالاها

 

 

 

 

 

 

دوخت پرده دی کی

 

 

 

 

 

 

برای اطلاع از قیمت ها و سفارش پرده آماده چگونه اقدام کنیم؟

 

 

 

 

برای اینکه این پرده نوظهور و زیبا را سفارش دهید و تنوع و زیبایی را خریداری کنید در هر شهر و استانی که هستید فقط کفایت میکند که با مرکز پرده نیکجو تماس بگیرید و سفارش خود را از راه دور یا حضوری ثبت نمایید.

 

 

 

 

 

 

  • فاصله مسافتی برای ما معنا ندارد…..

 

 

 

 

اگر فاصله مسافتی ما با شما زیاد است ما در دنیای آنلاین پیشتاز و با قدرت هستیم که صفحه اینستاگرام ما مرتبا در حال پست گزاری نمونه کار های و پارچه هایی است که در فروشگاه وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

ارزانترین پرده دی کی

 

 

 

 

 

  • خرید آنلاین یا حضوری: کدام مطابق میل شماست….

 

 

 

که هیچگونه فرقی بین مشتریان حضوری و آنلاین نیست بدون حد و مرز در خدمت هستیم و به شهرستان ها هدیه ارسال رایگان داریم. برای اینکه پرده آماده در کرج در سطح اول همه علائق است در رابطه با آن نیز خبر های خوبی داریم که با نقش و نگار های خارق العاده به اتاق خواب های خود رنگ و بویی دلپذیر بدهید.

 

 

 

 

 

جمع بندی نهایی محتوا:

 

 

 

در این محتوا خبر خوش را برای عاشقان تنوع و زیبایی که علاقه مند به پرده دی کی هستند داده شد که این لاین هم با قدرت و با شروعی با تمام توان هم راه اندازی شده که پارچه های از جنس درجه یک ترک در آن به کار برده میشود که شس و شوی آنها بسیار آن آسان بوده و با تولیدات ما با هر بار شست و شو انگار به تازگی آن را خریداری کرده اید. برای خرید از ما هم هیچگونه محدودیت ندارید و هر نقطه ای که باشید به محل شما ارسال خواهیم داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *