پرده مینیمال در تهران و کرج، ارسال به تمامی نقاط تجریش، زعفرانیه، ولتجک و تمام ۲۲ مناطق تهران و همچنین عظیمیه، جهانشهر، مهرشهر، گوهردشت، فردیس و اقاصی نقاط استان البرز با تمام لوازم جانبی موردنیاز مثل چوب، نوار، ریل مینیمال با زیباترین ها، اگر دوست دارید تازه ترین سبک و مدل را در لوکیشن خود اجرا کنید و مدا زیباش لذت ببرید، همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۴۳۷۵۶۲ مدیریت مجموعه و هلدینگ نیکجو تماس بگیرید و سوالات خود ر از ایشان بپرسید و بهترین پیشنهاد را رایگان دریافت نمایید…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • از خانه های ساده و بی آلایش تا خانه های لاکچری و خفن

 

 

  • سبک مینیمال یک گزینه پیشنهادی عالی برای شماست…

 

 

  • اگر از علاقه مندان به سبک های نو و جدید هستید، درنگ نکنید همین حالا با ما تماس بگیرید….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده مینیمال در تهران و کرج + شیک و خوشگل و با رنگبندی….

 

 

در هر نقطه از پایتخت و استان البرز باشید، اصلا فرقی نمیکند همین که با ما تماس بگیرید ما در کمتر از یک ساعت خودمان را به شما میرسانیم تا با هم یک سر و سامان حسابی به لوکیشن مد نظر بدهیم و به قول گفتن خوشگلش کنیم…. بریم باهم تا مراحل کار را بررسی کنیم….

 

 

 

۱- تماس با ما، خوبی هلدینگ نیکجو این است که در صورت تماس با ما مجموعه به کارشناس های تازه کار و مبتدی وصل نمیشوید…

 

 

۲- بلکه شما با مدیریت مستقیم صحبت خواهید کرد و از تخصصی ترین و به روز ترین پیشنهاد ها بهره مند میشوید…

 

 

۳- ثبت سفارش در مرکز ما به سه شکل حضوری، آنلاین و اعزام نیرو در محل انجام میشود….

 

 

۴- اعزام نیرو در محل چیست؟ این از ابتکار های ماست که دیگر نیازی نیست برای سفارش نزد ما بیاید، بلکه این شما هستید که آدرس، شماره تماس، لوکیشن ما میدهید و نیروهای ما برای آنالیز محیط، ارائه مشاوره و ثبت سفارش نزدتان میایند…

 

 

۵- تمامی ملزومانی که برای اجرا و نصب هم نیاز دارید هم ما موجود داریم… پس دیگه به گشتن برای تهیه ملزومات نداری..

 

 

۶-و…

 

 

 

 

 

 

 

۱- قیمت چوب پرده مینیمال در تهران و کرج چقدر است؟

 

 

قیمت انواع چوب پرده مینیمال در تهران و کرج یکی از پر تکرار ترین سوال هایی است که شما در چت، تماس تلفنی و دایرکت از ما میپرسید، دوست داریم از همینجا خیالتان را راحت کنیم که چون ما بی واسطه کار میکنیم و در این صورت هزینه اضافی واسطه ها حذف میشود….( اگر برای اداره و شرکت خود به دنبال پرده کرکره پرکاربرد اداری در تهران هستید، ما یکی از دقیق ترین مراکز ارائه انواع مدل های اداری و تجاری هستیم…)

 

 

 

 

رونمایی از مدل زیبا و جدید….

 

 

این روزها بازار مد و فشن کسب و کار ما داغه داغ است، زیرا مینیمال ها پا به میدان گذاشتند و توجه همه را به خود جلب کرده اند و باعث تغییر و تحول فوق العاده ای در دکوراسیون شده اند و با هر سبک و چیدمان و رنگببندی همخوانی و هارمونی دارند و به آسان ترین شکل ممکن نصب و شسته میشوند و حسن های بیشمار دیگری نیز دارد…. 

 

 

 

 

 

 

 

پرده مینیمال در گلشهر | پرده فروشی نیکجو

پرده مینیمال در تهران و کرج با فروش ویژه و مستقیم

 

 

 

 

 

نصب راحت و شستشوی آسان….

 

 

 

از خوبی های این مدل شستشوی آسان و نصب راحت و بدون دغدغه است، زیرا جز دسته های ساده و سبک است و پارچه زیادی را در دل خود جای نمیدهد و شما برای شستن به هیچ کمکی نیازی ندارید و نصبی فوق العاده آسانی دارد و هر بار پس از شست و شو در کمتر از ۵ دقیقه میتوانید نصبی آسان را تجربه کنید….(پرده زبرا اداری در تهران یکی از مهمترین مدل ها بشمار میاید که همین حالا از برند ما میتوانید تهیه بفرمایید…)

 

 

 

 

 

چقدر به تغییر دکوراسیون اعتقاد دارید؟

 

 

برای داشتن یک دکوراسیون امروزی و به روز باید المانهایی را در دکوراسیون تغییر دهیم و آن را مطابق با مد روز انتخاب کنیم. هر از گاهی جنس و طرح و نقش ها تغییر می کند یک روز یارچه ها و طرح های ساده و یک رنگ مد است و زمانی جای خود را به پارچه ها و طرح و نقش های شلوغ و پر نقش و نگار می دهد. پس برای امروزی کردن خانه لازم است تغییرات، در راستای مد روز بودن باشد. اما این روز ها مد دکوراسیون به سمت و سوی سادگی میرود و مینیمال ها سندی بر این موضوع هستند….

 

 

 

 


 

 

مطلب جدید : پرده فروشی در خیابان فرجام و هفت حوض + مجیدیه و یوسف آباد به همراه کاغذ دیواری مدرن

 

 


 

 

 

 

۲- نوار و ریل پرده مینیمال + دقیقا درب منزل شما…

 

 

اگر قصد خرید لوازم و اکسسوری مینیمال را دارید، نیازی نیست تا بازار بیایید، زیرا ما درجه یک ترین بازار را دقیقا درب منزل به شما تحویل میدهیم و همواره در تلاشیم تا با خارق العاده ترین ها و با کیفیت ترین ها شما را سوپرایز نمایید….

 

 

 

 

 

 

 

پرده مینیمال در نظرآباد | پرده فروشی نیکجو

پرده مینیمال در تجریش و عظیمیه با با درجه کیفی ۱۰۰ %

 

 

 

 

 

 

۳- دوخت پرده مینیمال در تهران و کرج با تیم اجرایی نیکجو

 

 

اگر نگران دوخت صحیح و استاندارد هستید و مراکز فروش مختلف را گشته اید ولی موردنظر خود را پیدا نکردید و از طریق گوگل با ما آشنا شدید، باید عرض کنیم که راه را درست آمده اید، زیرا تیم دوخت و تولید ما از خبره ترین های ایران هستند… برای سفارش پرده پانچی و آماده در زعفرانیه کلیک کنید…

 

 

 

 

 

جمع بندی نهایی محتوا….

 

 

 

با خرید از ما به شگفتانه های بسیاری دست پیدا میکنید که کسانی که حتی برای یکبار هم شده از ما خرید کردند از این موضوع اطلاع دارند و آنها را به مشتریان وفادار ما تبدیل کرده است که برای ما افتخار بزرگی است که به آنها و اطرافیانشان با دل و جان خدمت کنیم…

 

 

 

۱-  خرید از ما هدایای ویژه ای به همراه دارد که طراحی رایگان، حریر رایگان و اعزام نیرو در محل مشتری برای ثبت سفارش بخشی از آنهاست….

 

 

۲- مشاوره نیاز دارید؟ خوب کار برای راحت است زیرا در صورت تماس با ما به طور مستقیم به مدیریت وصل میشوید و از تجربه ۲۰ ساله ایشان میتوانید استفاده کنید…

 

 

۳- تمامی لوازم و اکسسوری های موردنیاز موجود است….ما یک هلدینگ همه فن حرف هستیم… پس خیالت راحت هر چی لازم داری ما داریم….

 

 

۴- با خرید شما، تازه تعهد ما شروع میشود و حتی پس از خرید هم میتوانید از پشتیبانی ما استفاده کنید…

 

 

۵-و…

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *