پرده های درجه یک آماده در منطقه یک پایتخت ایران | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در پارک وی و حقانی ( نیایش ) را به گونه ای شگفت انگیز مدیریت میکنیم که انگار یک چراغ جادو پیدا کردید و الان وقت آرزو کردن است، در مرتبه اول آرزوی خرید بدون مراجعه به فروشگاه را برای شما برآورده میکنیم و در مرتبه دوم میتوانید کالیته ها را در منزل خود تماشا کنید و با زمان و حوصله بیشتری مدل و پارچه نهایی را انتخاب کنید .

 

 

 

به طور خصوصی با مشاور صحبت کنید و از ذوق و سلیقه خود خیلی راحت حرف بزنید و راحت و بدون دغدغه آنالیز محیط را به ما بسپارید! البته لازم به ذکر است که برای همه این خدمات احتیاجی به پرداخت هزینه نیست.🙃

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اگر از جمله کسانی هستید که تایم آزاد خیلی کمی دارید و خرید کردن برایتان خیلی سخت است، از خدمات اعزام نیرو در محل ما استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

  • راستی مدل های آماده احتیاجی به گیره ها ندارند، به همین دلیل به راحتی نصب میشوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در پارک وی و حقانی با لاکچری ترین پارچه های ایرانی و خارجی :

 

 

 

می‌دانیم که یک مشتری در وهله اول کیفیت کار برایش مهم است و در مرتبه دوم قیمت نهایی که قرار است پرداخت کند و در ازای این پرداخت بتواند محصول مورد نظر خود را تهیه کند که ما هر دو این موارد را با هم داریم و در کنار کیفیت عالی و قیمت مناسب خدمات ارزنده‌ای را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم که حتی برای اولین بار در ایران پرده های آماده مناسب با سایز و اندازه‌های پنجره‌های شما ارائه می‌کنیم و شما مجبور نیستید یک سایز استاندارد را خریداری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در بوستان | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در پارک وی و حقانی با متنوع ترین محصولات را در یک سرچ ساده درست پیدا کردید!

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده پانچی در امانیه با قیمت ویژه ای که سوپرایز ماست :

 

 

 

پرده پانچی این روز ها پای خود را به همه خانه‌ها و اماکن لاکچری مثل سالن‌های زیبایی،تجاری و حتی مزون‌های لباس باز کرده است که این فقط محدود به ایران و ایرانی نیست بلکه یک مدل جهانی برای کل دنیا است که توانسته سلطنتی‌ها و مدل‌های شلوغ را کنار بزند و آنها را از میادین رقابت حذف کند و سادگی و در عین حال زیبایی خود را به رخ همه بکشد و بدین شکل دل از هر بیننده‌ای ببرد. لازم به گفتن است که ما در امانیه و سایر نقاط شمال شهر بهترین نوع بازار را عرضه می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما با یک هلدینگ پیشرفته روبرو هستید….

 

 

 

شما فقط با یک فروشگاه پرده طرف نیستید بلکه ما یک هلدینگ پیشرفته در این زمینه هستیم و کافیست نام مجموعه نیکجو را در موتورهای جستجو و حتی اپلیکیشن‌های اجتماعی مثل اینستاگرام جستجو کنید و آن وقت است که متوجه اعتبار و شهرت ما میشوید و متوجه خواهید شد که با آشنا شدن با برند نیکجو صفر تا صد کارتان حل شده است و با نیروهای متخصص کارتان به بهترین شکل انجام می‌شود و تمامی مراحل بدون هیچ مسئله ای انجام میشود و شما از انتخابی که کرده اید راضی و خشنود میشوید که در این صورت است که ما با تمام توان تلاش خود را میکنیم تا این اتفاق بیفتد.

 

 

 

 

خریدی ارزشمند و ماندگاری همیشگی…

 

 

زمانی یک خرید را می‌توانیم ارزشمند بدانیم که از لحاظ کیفیت حرف اول را بزند و از لحاظ هزینه معقول و مناسب باشد که این معقولیت شامل همه مشتریان با هر میزان بودجه باشد که بتوانیم آن را عادلانه و بر اساس انصاف بدانیم که البته در کنار این دو فاکتور ماندگاری محصول نیز فاکتور مهم و حیاتیست که پارچه‌ها هم باید ماندگاری بالا داشته باشند و هم ثبات رنگ و تار و پودش محکم و همیشگی باشد و بتوانیم بگوییم که شما یک خرید ارزشمند داشته اید و بودجه شما به بهترین شکل ممکن صرف انجام اینکار شده است. عمده فروشی لوازم و اکسسوری پرده با ویژه ترین محصولات مرتبط و البته درجه یک.

 

 

 

انتخاب پارچه باید درست انجام شود….

 

 

تنوع زیادی در طرح و رنگ پارچه وجود دارد. برای انتخاب پرده علاوه بر جنس پارچه به طرح و رنگ آن نیز توجه کنید. پرده از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی هستند. بدون پرده، پنجره های ساختمان تنها دریچه هایی برای ورود نور به داخل منزل هستند اما با نصب یک پرده خوش دوخت، همین پنجره ها به مرکز توجه دکوراسیون تبدیل می شوند. پرده به ساختمان هویت می دهد و احساس فضا را عوض می کند.

 

 

 

 


 

 

مقاله مفید : پرده تالار و رستوران در تهران و کرج با مدل های فاخر و پارچه های اعیانی

 

 


 

 

 

 

 

۲- تامین لوازم به عهده خود ما خواهد بود…

 

 

 

تامین لوازم لازم برای نصب و اجرا به عهده خود ما خواهد بود زیرا ما یک عمده فروشی موفق و با موجودی‌های بدون مرز در این زمینه هستیم که به صورت خرده فروشی نیز کار می‌کنیم یعنی زمانی که شما به ما افتخار می‌دهید و خریدی از ما می‌کنید دیگر احتیاجی به تامین کننده لوازم ندارید و صفر تا صد کار توسط خود ما انجام خواهد شد و به گونه‌ای کار می‌کنیم که هیچ نقصی در کار نباشد و همه ما در تیم بتوانیم به بهترین شکل  ممکن خدمات عالی ارائه کنیم و رضایت صد در صدی شما جلب نماییم که تا به امروز حتی یک مورد نارضایتی هم نداشتیم.

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در نظام آباد | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در امانیه برای منازل و همه مشاغل

 

 

 

 

ما با همه مشاغل با شرایط ویژه کار میکنیم….

 

 

 

مشاغلی که دوست دارند تغییر و تحولی در دکوراسیون خود ایجاد نمایند میتوانند روی کمک‌های ما حساب کنند، ما از نظر تامین موجودی هیچ مشکلی نداریم و برای هر کسب و کاری مدل و پارچه‌های مناسبی داریم البته کسانی که به شکل عمده از ما خرید می‌کنند هم از امتیازهای ویژه ما برخوردار خواهند شد و شرایط خوبی برای آنها مهیا کرده‌ایم که بتوانند بدون دغدغه و استرس تغییرات و تحولات را اجرا کنند و مراجعین خود را شگفت زده نمایند. اطلاعاتی درباره پرده پانچی داریم که مطلب تخصصی میتوانید بخوانید! 

 

 

 

 

 

اگر دوست دارید هم از محصولات و خدمات لذت ببرید و در نهایت هم از خرید خود راضی باشید روی برند نیکجو حساب کنید و با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *