لوازم پرده در مفتح | پرده فروشی نیکجو

عمده فروشی لوازم پرده و اکسسوری های مربوط به همه مدل ها را در سراسر کشور عرضه میکنیم که تا به حال به اقصی نقاط کشور فروش مستقیم داشته ایم و حتی از خارج از کشور هم درخواست داریم و میتوانید برای ارتباط با تیم مشاوره و فروش ما بدون هیچ دشواری و پیچیدگی ورود ندارد.

 

 

 

در همین ساعت و لحظه ای که برای اولین بار یا چندمین بار است که وارد سایت ما شده اید، قادر هستید فارغ از ساعت کاری با ما تماس بگیرید و سالم ترین و مطمئن ترین محصولات را سفارش دهید و به ما افتخار دهید تا بتوانیم محصولات با کیفیت خود را به شکل عمده و خرد به دست شما عزیزان برسانیم.  ( پرده اداری در تهران و کرج و همه جای کشور نیز از برنامه های مهم و با ارزش ما میباشد. 💖 )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • برای اینکه از مدل های موجود ما با خبر شوید کافی است برای ما پیغام بگذارید تا همه اطلاعات مربوطه برای شما عزیزان ارسال شود.

 

 

 

 

 

 

  • سایت ما دارای فرم تخفیف میباشد که میتوانید همین لحظه پر کنید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

عمده فروشی لوازم پرده با اکسسوری هایی که بالاترین استحکام را دارند :

 

 

 

پرده چونکه  وسیله ای است که نیازمند یک پایه محکم و با استحکام کافی است و آن را به صورت شیک و عالی نگه میدارد و به عنوان یک اهرم عمل میکند باید از متریال عالی و با کیفیت ساخته شده باشد و در طی زمان دچار افتادگی و شکستگی نشود باید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- پخش عمده اکسسوری پرده با متریال عالی و بدون نقص :

 

 

 

زیرا همانطور که میدانید باید چوب پرده و گیره ها ابزار های محکمی داشته باشند تا بتوانند یک مدل را با کاملترین درجه زیبایی نمایش دهند و با تحمل کردن وزن آن خم به ابرو نیاورند و دچار هیچ شکستگی و ترک برداشتن نشوند که خوب مسلما باید ابزار خوب در فروشگاه خود موجود کنید و به دست مشتریان برسانید تا تمام این ویژگی ها به دست آید و استحکامات مهیا شود.

 

 

 

 

خرید به تعداد نامحدود قابل انجام است…💣

 

 

 

یک موقع با خود فکر نکنید که ما چون خودمان پرده فروش هستیم به دلیل محدودیت جا و مکان می توانیم تعداد محدودی لوازم پرده در بازار عرضه کنیم خیر این تصور کاملا اشتباه و نادرست است و ما فروشگاهی کاملا بدون حد و مرز هستیم و می‌توانیم به تعداد نامحدود از محصولات عمده در اختیار متقاضیان محترم و گرامی بگذاریم.

 

 

 

 

 

اکسسوری و لوازم


کاربران عزیز، انواع اکسسوری و لوازم پرده در هلدینگ نیکجو موجود است.

 

 

 

 

 

مصرف کنندگان شخصی هم نگران نباشند….

 

 

 

 

همچنین کسانی که قصد دارند برای مصرف شخصی خود لوازم تهیه کننده می تواند از ما فوق العاده ترین محصولات و ابزار های مربوط به پرده را تهیه کنند همچنین مصرف کنندگان محترم می توانند روی دوخت و اجرای انواع پرده نیز روی ما حساب کنند. ( پرده فروشی در کرج و سراسر کشور با مناسب ترین هزینه ها در خدمت شماست.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لوازم پرده در دزاشیب | پرده فروشی نیکجو

عمده فروشی لوازم پرده به شکل سراسری برای نقاط دور و نزدیک کشور محصول ارسال میکند.

 

 

 

 

 

 

 

اکسسوری اولیه و ثانویه موجود است…

 

 

 

 

 

اکسسوری های اولیه مثل چوب پرده و گیره باید حتما باشند و عضو جدا ناشدنی پرده ها می باشند زیرا اگر وجود آنها را نادیده بگیریم مسلما دوخت و دوز و اجرا بی معنا و بی مفهوم خواهد شد که ما این قسمت از اکسسوری ها را در بالاترین درجه کیفی از مناسب ترین هزینه برایتان موجود کرده‌ایم که هم به شکل عمده و هم به شکل خرد و هم به شکل مصرف شخصی می توانید از ما تهیه کنید.

 

 

 

 

 

 

تمام موجودی های ما در اختیار شما عزیزان گذاشته می‌شود تا با تحقیقات کامل و سوالات نامحدود از ما و همچنین مشاوره رایگان بتوانید خریدی منحصر بفرد و به صرفه و به جا و داشته باشید.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

مطلب مرتبط 🚩:  پرده فروشی در تهران را هم اکنون در سبد خرید خود بگذارید که تخفیف درست و حسابی خورده است

 

 

 

 


 

 

 

 

۲- فروش عمده اکسسوری و لوازم پرده با ایمنی بالا برای ارسال آنلاین و حضوری :

 

 

 

فروش عمده اکسسوری و لوازم پرده به شکل متمرکز و تخصصی توسط برند نیکجو با سابقه درخشان انجام می شود که ما هم فروش حضوری و هم فروش آنلاین داریم که می‌توانید به هر شکلی که مد نظرتان باشد از ما خرید کنید که ناگفته نماند که ما شهرت و آوازه ای گرانبها در این حوزه و حوزه پرده فروشی داریم که سالیان سال است که همه ما را میشناسند و روی خدمات ما حساب ویژه‌ای باز می کنند.

 

 

 

 

سفارشات شما برابر با ارزش جان ماست :

 

 

 

برای همین تمامی لوازمات پرده به شکل ایمن و در صحت و سلامت کامل با بالاترین سطح امنیت برای شما ارسال می شود که تا الان هم هیچ گزارشی مبنی بر فروش محصول شکسته شده و ضربه خورده برای ما نیامده است که به دلیل و بسته بندی دقیق و با با استحکام بالا  توسط تیم حرفه ای ما انجام میشود. راستی این نکته را به خاطر بسپارید که که ما از مهمترین و مطرح ترین مراکز نمایندگی زبرا در تهران و کرج و همه جای کشور هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

لوازم پرده در شریعتی | پرده فروشی نیکجو

فروش عمده اکسسوری پرده برای سفارشات خرد و کلان

 

 

 

 

 

 

قیمت های ما کاملا رقابتی است : 👍

 

 

 

قیمت هایی که ما برای محصولات عمده و خرده تعیین میکنیم کاملا رقابتی است یعنی این که مراکز مختلفی که مشغول این فعالیت می باشند که همکاران ما تلقی میشوند و ما از هر جهت افتخار میکنیم که همسایگان و همکاران این عزیزان هستیم و چون در بازار شبانه روز خود را میگذرانیم.

 

 

 

میتوانیم ادعا کنیم که قیمت های متفاوتی برای یک جنس معین در بازار وجود دارد که ما در این بین و به منظور احترام به مصرف کنندگان و خریداران محترم هم در جهت تأمین محصولات با کیفیت و با متریال عالی تلاش می‌کنیم.

 

 

 

 

 

ما یک هلدینگ هستیم….

 

 

 

ما یک فروشگاه یا عمده فروشی ساده نیستیم، بلکه یک هلدینگ همه فن حریف به حساب میاییم و بدین شکل میتوانیم تمامی لوازمات موردنیاز هم خرده فروشان و هم مصرف کنندگان را تامین کنید و شما بدین شکل میتوانید از ما خرید های به صرفه داشته باشید و لازم به ذکر است که ما در کیفیت اجناس دقت لازم را به خرج میدهیم و حواسمان به بودجه و سرمایه مشتریان عزیز هست. ( برای آشنایی با ابعاد مختلف فعالیت ها ما میتوانید مطلب پرده سرا در تهران را مطالعه کنید. )

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مطلب :

 

 

 

همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم قیمت کاملا منصفانه در بازار عرضه کنیم که همه خریداران با هر میزان بودجه ای توانایی خرید کردن داشته باشند و از این قیمت نهایی و مصوب شده لذت ببرند تا از هر جهت راضی باشند که خوشبختانه تا به امروز هم موفق بوده ایم ( 🧡 شما هم اگر میخواهید  به جمع رضایتمندان برند نیکجو به ما زنگ بزنید و با ما تماس برقرار کنید زیرا قول میدهیم که در حین مکالمه تلفنی شما را خوشحال و هیجان زده کنیم. )

 

 

 

 


از کدام شهر ها میتوانیم از هلدینگ نیکجو خرید کنیم؟


برای ما فرقی نمیکند که در کدام شهر هستید، هر جای این آب و خاک باشید، با دل و جان به شما خدمت میکنیم.


آیا ارسال به خارج از کشور داریم؟


بله، تمامی محصولات ما به خارج از مرز های ایران و به کشور های همسایه ارسال میشود.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *