پرده زبرا اتاق خواب شایستگی این را دارد که هم شب ها نور ماه را به داخل اتاق هدایت کند و خواب دلپذیر برایتان رقم بزند و هم روز های که خسته از محل کار یا تحصیل به منزل باز میگردید و میخواهید در امنیت و آرامش استراحت کنید میتواند تاریکی مطلوب برایتان فراهم و به خوابی عمیق فرو رفته و همه خستگی ها از جانتان فراری شد برای همین است پرده زبرا شب و روز بهترین گزینه برای اتاق خواب است. حتی نقش های آن آنقدر وسیع و بی حد و اندازه است که میتوانید شاهانه ترین محل آرامیدن را برای خود فراهم کنید که پرده فروشی نیکجو با حراجی که فراهم کرده دستیابی آسان به پرده زبرا را برای همه آسان کرده است.

 

پرده زبرا اتاق خواب:

پرده زبرا اتاق خواب برای همه ذوق و اشتیاقی برای داشتن مکانی پر از آرامش برای همه هم میهنان با خاص ترین شرایط خرید در دسترس است.

 

 

پرده زبرا اتاق خواب برای کدام  سن و  سال مناسب است و در کجاها کاربرد دارد؟

 

برای پرده زبرا اتاق خواب دستتان کاملا باز است زیرا اگر فروشگاهی را هدف قرار داده که برای طرح هایش هیچ نقطه صفری وجود ندارد و صد درصد کامل همه مدل ها ها را دارد قابلیت آن را دارد که همه نیاز هاتان را برطرف ساخته و برای ساختن خانه ایده آل و اتاق های پر از حس خوب حمایت کند.

 

۱- قابلیت های پرده زبرا :

 

هر قابلیت های آن هرچه بگوییم باز هم کم گفتیم زیرا با در نظر گرفتن نقاط ضعف و عیب های مدل های مرسوم پیشین تولید شده است و سعی شده تا به تکامل یافته ترین شکل ممکن روانه بازار شود که حتی در انواع جدیدی نیز در حال توزیع است که ما هم در حال پخش و دوخت آن با قدرت هر چه تمام تر هستیم.

 

 

 

  • زبرا عمودی با نام دی کی یا ورتیکال :

 

جدیدترین و خارق العاده ترین ها همان پرده دی کی هستند که در عام یا خاص نام دیگر آن را پرده ورتیکال میگویند که در حالی است که همه از سبک اداری زبرا های اعتراض داشتند و این بار طراحان همه اعتراض ها را سرکوب کرده و منتقدی باقی نگذاشته اند و کسی در دنیا نیست که این مدل را نپسندد که برای مشاهده و دیدار با شاهکار ها از مطالب و عکس های تهیه شده خودشان میتوانید استفاده کنید.

 

پرده زبرا اتاق خواب

 

پرده زبرا اتاق خواب کودکان

پرده زبرا اتاق خواب نوجوان

پرده زبرا اتاق خواب فانتزی

پرده زبرا اتاق خواب عروس و داماد

پرده زبرا اتاق خواب سایه روشن

پرده زبرا اتاق خواب ترک

پرده زبرا اتاق خواب ایرانی

پرده زبرا اتاق خواب ارزان پرده زبرا اتاق خواب قیمت مناسب قیمت پرده زبرا اتاق خواب قیمت پرده زبرا درجه یک

 

۳- انعطاف در انتخاب :

 

برای این میگوییم  در پرده زبرا اتاق خواب دستتان در انتخاب آزاد است و با انعطاف پذیری کامل قادر به این هستید که هر نوع نیازی را پوشش دهید زیرا برای همه این موارد بهترین ها را داریم.

  • دختر بچه ها طرح های فانتزی و رنگ شاد
  • پسر بچه ها قهرمان های جهانی
  • عروس و داماد متناسب با ست جهیزیه
  • جوانان متناسب با شور و اشتیاق
  • نوجوان ها متناسب با حال و هوا
  • میانسالان و سالخوردگان رنگ های سنگین و گرم
  • اداره ها طرح متناسب با محیط

 

بهترین قیمت پرده زبرا  قیمت پرده زبرا

کرکره مدل پردهای جدید آشپزخانه زبرا

مدل پردهای زبرا جدید پذیرایی 2020 قیمت کرکره اتاق خواب قیمت کرکره اتاق خواب کرکره مدل پردهای جدید آشپزخانه زبرا

 

۲- ما به سلیقه شما اعتماد داریم :

 

بله درست است ما به سلیقه و خوش سلیقگی شما اعتماد داریم که طرحهایی موجود میکنیم که در خانه های مردم سطح اول جهان در اروپا و آمریکا یافت میشود که آنقدر خبره هستیم که با اطلاع از تم سلیقه شما گزینه هایی را در دید بگذاریم که حتی فرا تر از توقعات شماست که با مشاهده یکی پس از دیگری در حیرت و گنگ شدگی باقی خواهید ماند که کدام یک را انتخاب کنید.

 

۳- مدل جدید پرده پذیرایی و رومن ها :

 

پرده زبرا خود یک تنه به تنهایی مدل جدید پرده های پذیرایی به حساب میاید که حتی با ورود پرده رومن و شید های جذاب چیزی از ارزش های آن کم نکرده است و بهترین زمان است که زبرا ها با پارچه های حریر میکس کرده و نهایت جذابیت را رقم بزنید که احتیاجی نیست که همیشه یک خط مشی قدیمی و همیشگی را دنبال کرده و دنیاله رو اقوام و آشنایان خود باشید.

 

طرح شب و روز زبرا اتاق خواب

طرح شب و روز زبرا اتاق خواب

طرح نوجوان زبرا اتاق خواب

طرح کودکانه زبرا اتاق خواب

 

۴- انواع پرده زبرا :

 

  • بدون نقش
  • پلیسه ای
  • نقش دار
  • میکس یا ترکیب شده

 

طرح سه بعدی زبرا اتاق خواب

مدل جدید پرده زبرا اتاق خواب ارزان

مدل جدید پرده زبرا اتاق خواب

 

دکوراسیونتان از چه سبکی پیروی میکند؟

 

برای دکوراسیونی که مشتریان ما آن را با ذوق و سلیقه ایجاد کرده اند با شناختی که بانوان سرزمین خود داریم حتی اگر آن را هم ندیده باشیم قبول داریم ولی گاهی نیاز به نظر متخصص هم دارید تا با رعایت چند نکته کلیدی بهترین اتفاق بیفتند و غرق در زیبایی و درخشندگی شوید.

 

زبرا اتاق خواب شب و روز

زبرا اتاق خواب مدرن

زبرا اتاق خواب کلاسیک

زبرا اتاق خواب مینیمال

 

تطابق مدل های مد نظرتان و خبر خوب پرده آماده :

 

برای مدل هایی که مورد دلخواه و عشق و علاقه شماست هیچ نگرانی و کم و کثری برای فروشگاه ما وجود ندارد نمونه هایی که در اینجا مشاهده میکنید و همگی کد گزاری شده اند تنها گوشه ای کوچک و کالیته های بینظیر و کامل ماست که برای دیدن نمونه های بیشتر در خدمت گزاری حاضر هستیم. برای دیدار با پرده آماده در کرج نیز آماده به خدمت هستیم.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *