پرده آماده در مجیدیه، شهید محلاتی و کوهک را با ارسال رایگان ساپورت میکنیم و این هدیه ای از طرف برند نیکجو به ساکنان این منقطه است و در هر جای پایتخت که باشید تمامی خدمات، محصولات و امتیاز های ما شامل شما میشود و با تماس با ما فرق یک هلدینگ با یک مرکز فروش ساده را متوجه خواهید شد که ارسال مجانی، تنها…

 

 

 

یک امتیاز خیلی کوچک از طرف ما به شما عزیزان است که در ادامه با امتیاز های بیشتری از جانب ما آشنا میشوید و متوجه تفاوت های ما با خیلی از رقبا میشود. ( ما به چشم شما به عنوان یک دوست خوب نگاه میکنیم، مشتری برای ما معنی پول نمیدهد!😉)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • هلدینگ نیکجو = کیفیت عالی = قیمت مناسب

 

 

 

  • تیم تخصصی ما در لاین های مشاوره، طراحی، اجرا و نصب با تمام انرژی در خدمت شماست.

 

 

 

  • تامین تمامی اکسسوری های لازم از خود ما با تنوع بسیار بالا به عهده خود ما خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در مجیدیه و شهید محلاتی + ایده از شما، اجرا از ما :

 

 

 

اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید سبک های جدید را امتحان کنید و همواره به دنبال ایده ها نو و جذاب هستید باید عرض کنیم که بالاخره مقصد خود را به درستی پیدا کردید و هر ایده ای که داشته باشید، دقیقا شبیه به همان را برایتان درست میکنیم که اگر روش های اجرایی ما را در اینستاگرام دنبال کنید،

 

 

 

به طور کامل متوجه منظور ما خواهید شد که این شعار حرفه ای ما است: ایده از شما ایده از ما. ( در خصوص پرده فروشی در نیاوران ما به شکل متفاوتی برای ویلا ها کار میکنیم که اگر دوست دار دیزاین کاخ نشینی هستید، با خیال راحت صفر تا صد کار را به ما بسپارید.)

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده پانچی در شهرک ولفجر با اجرای آسان و نصب راحت……

 

 

 

چرا مدل های پانچی، به اجرا و نصب آسان معروف هستند، زیرا دارای چوب پرده و حلقه های مشخصی است که طبق همین نقشه تولید میشوند و سایز مشخصی دارند که با هر اندازه ای قابل تطبیق است و میتوانید روی هر پنجره ای نصب کنید و با ترکیب حریر تصوی فوق العاده ای به دست میاید که هم دارای سادگی و مینیمال بودن خاص خودش است و هم جدید و مدرن به حساب میاید و سبک اروپایی که دارد، جذابیتش را بیشتر و بیشتر میکند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده رنگ شیری | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در مجیدیه و شهید محلاتی با نصب سریع و آسان

 

 

 

 

 

 

 

 

زمان تحویل سفارش برایتان مهم است؟

 

 

 

در طی این تجربه ۲۰ ساله، همه مشتریان ما توقع سریعترین زمان تحویل را داشته اند که ما همه قوت و توان خود را به کار گرفتیم تا این توقع را به نحو احسنت اجرا کنیم و به مهم های مشتری احترام بگذاریم و برای انجام اینکار متخصص ترین تیم را مامور میکنیم….

 

 

تا سفارشات ثبت شده را بدون معطلی به مرحله اجرا برسانند و پس از تولید، اجرا توسط تیم حرفه ای ما کاملا تمیز و بی نقش و بدون هیچ ریخت و پاشی در منزل و ادارات انجام میشود که بتوانیم با قدرت هر چه بهتر خدمت گذار شما عزیزان باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا کیفیت از قیمت مهم تر است؟

 

 

 

برای همه مردم، قیمت و کیفیت در تهیه یک محصول حرف اول را میزند و همه ما میدانیم ربطی به میزان درآمد و جایگاه اجتماعی ندارد و همه دوست دارند یک محصول معقول و قیمت مناسب را تهیه کنند و در ازای پرداخت هزینه بتوانند به مدت طولانی رویش حساب کنند و بدین شکل با یکبار هزینه کردن یک مسئله را برای طولانی مدت حل کنند.

 

 

 

 

با انتخاب ما، همه چیز را با هم خواهید داشت….

 

 

 

حتما بارها و بارها برای پنجره های خانه یا محل کار خود، مدل های مختلفی از پرده را خریداری کردید و دارای تجربه فراوانی در این راه هستید، حتما بارها و بارها پیش آمده که بعد از خرید متوجه شدید، اکسسوری که مدنظر شماست، در موجودی های فروشگاه مذکور پیدا نمیکنید، خوب دوباره باید از صفر شروع کنید و همه بازار را زیر پا بگذارید تا اینکه بالاخره اکسسوری که مدنظرتان است را بخرید،

 

 

 

البته وقت زیادی برای این کار باید صرف کرده باشید، ما برایتان یک راه حل ساده داریم، دوست من تنها راه حل خرید از هلدینگ ماست که موجودی های به روز و متنوع و همچنین نامحدود داریم. اگر دوست دارید که از پرده فروشی در شهرک غرب و سعادت آباد خرید کنید، با ما همراه باشید.

 

 

 

 

مهمترین مزیت پانچی ها چیست؟

 

 

 

به ‌طور کلی پانچ پرده قابلیت اجرا روی هر نوع پرده را دارا می‌باشد و شما می‌توانید روی هر پارچه‌ای که مورد علاقه شما می‌باشد پانچ را نصب کنید و از پرده خود استفاده کنید. طرح و رنگ پارچه ‌هایی که مخصوص پرده پانچ می‌باشند بسیار گسترده و پر تنوع می‌باشد و شما می‌توانید از انواع زیبای آن‌ ها استفاده کنید‌‌.

 

 

 

همچنین این پرده ها قابلیت چاپ را دارند و شما می‌توانید طرح مورد نظر خودتان را روی آن ‌ها چاپ کنید و از پره‌های مورد نظر خود بهره ببرید. این پرده ‌ها به دلیل این ‌که به ‌صورت ساده طراحی‌شده اند معمولا دارای پارچه ‌های طرح‌دار می‌باشند.

 

 

 


 

 

مطلب پیشنهادی ادمین🥰: پرده سرا در پاسداران و جردن با انواع و اقسام اجناس با پارچه های خارجی

 

 


 

 

 

 

۲- پرده آماده در شهرک ولفجر و گلشن با جذاب ترین مدل ها…..

 

 

 

اگر ساکن شهرک ولفجر و گلشن هستید، ما به شما خیلی خیلی نزدیک هستیم و در کمتر از یک ساعت خودمان را به شما میرسانیم و با جذاب ترین مدل ها خدمتگذار شما هستیم و اوامر شما را یکی پس از دیگری اجرا میکنیم، خوب دوست من تا به حال درباره ثبت سفارش در محل چیزی شنیده ای؟

 

 

بله این یک تکنیک عالی از فروشگاه ماست که توسط این تکنیک دیگر نیازی نیست شما به فروشگاه ما بیایید، بلکه این ما هستیم که نزد شما میاییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده رنگ آبی نفتی | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در گلشن و کوهک با قیمت های ویژه و کیفیت عالی

 

 

 

 

 

 

جمع بندی نهایی ما در این محتوا….

 

 

خوب دوست من، در این محتوا سعی کردیم از خدمات درخشان خود که امتیاز های ویژه ای برای مشتریان است، صحبت کنیم و به شما تضمین کیفیت هم بدهیم و عرض کنیم که دیگر لازم نیست به شیوه سنتی خرید کنید،

 

 

 

 

همینکه با ما تماس بگیرید برای ثبت سفارش به لوکیشن شما خواهیم آمد و در سریعترین زمان سفارشات شما را تحویل میکنیم و عملیات نصب و تامین اکسسوری هم با خود ما خواهد بود. اگر دوست دارید به محتوای عمده فروشی لوازم و اکسسوری پرده سر بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *