انواع شید آشپزخانه مناسب با فضای خونه

انواع شید آشپزخانه مناسب با فضای خونه ،پرده شید رول همانگونه که از نامش پیداست در موقع نیاز به دید فضای خارج از اتاق یا محل کار به طرف بالا حرکت می کند و در یک فضای کم به صورت رول به دور هم جمع می شود. در پرده شیدرول می توان از انواع مختلف پارچه استفاده کرد.

پرده شید رول هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک (برقی) قابل حرکت به بالا و پایین می باشد. و در پرده شید رول پارچه می تواند از انواع مختلف مثلاً غیر قابل عبور نور و یا با قابلیت عبور نور به میزان مورد نیاز باشد. این نوع پرده برای فضاهایی هایی از قبیل مکان های مسکونی، اداری، تجاری،بیمارستان ها ،هتل ها و… مناسب می باشد.

 

انواع پرده شیدرول

پرده های شیدرول به طور کلی  به دو دسته تقسیم میشوند:

۱-پرده شید ساده

پارچه ای که در این پرده  استفاده می‌شود از کتان و پلی استر تولید شده است. این نوع پارچه از قیمت کمتری نسبت به سری Black out برخوردار است . شیدهای ساده ای که دارای رنگ‌های روشن هستند تا ۸۰% از عبور نور جلوگیری می‌کنند.

۲-پرده شید Black Out

شید بلک اوت در فضاهایی که نیاز به کاهش نور بیشتری دارند پرکاربرد است مانند: کتابخانه ها، اتاق های مانیتورینگ و سالن هایی که از ویدئو پرژکتور استفاده میکنند. همچنین از مهم‌ترین مزایای این محصول استفاده در منازل می‌باشد.

به طوری که در فصل تابستان و در طول روز از ورود مستقیم  نور جلوگیری می‌کند و اتاق را خنک نگه می‌دارد؛ و یا اینکه استفاده از شید بلک اوت در اتاق خواب باعث می‌شود خواب راحتی داشته باشید و یا برای افرادی که در آخر هفته ترجیح می‌دهند بیشتر استراحت کنند بسیار پرکاربرد است.جنس این نوع پرده ها همانند مواد شید ساده می‌باشد.

 

جنس پرده شید چیست؟

انواع شید آشپزخانه پرده شید عموماً از جنس پنبه، کتان، بامبو، سولیت، پلی‌استر و… است. بر روی این پرده می‌توانید آرم دلخواه و مخصوص کسب و کار یا برند خود، تصاویر شخصی، مناظر و طبیعت، لوگو شرکت و… را چاپ کنید و برای زیباسازی محل مورد نظر استفاده نمایید.

توصیه می‌شود در اتاق خواب یا اتاق کودک از پرده‌های شید یا شید رول از جنس بامبو استفاده کنید تا طرح دلخواه شما در دو سمت پرده، به صورت دو رو، چاپ شده و فضای دلپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

جنس پرده شید

 

موارد استفاده از پرده شید و انواع مختلف آن

پرده شید و رومن که به صورت چین آکاردئونی جمع می شوند را می توان در قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و … استفاده کرد. پرده شید های رومی مسطح همان طور که از نام شان پیداست وقتی جمع می شوند قسمت پایینی آن ها صاف است اما نوع خمیده پس از جمع شدن در مرکز پرده به سمت پایین خم شده اند. یک نوع پرده شید رومی هم داریم که وقتی آن ها را جمع می‌کنیم پایینشان پف کرده و ظاهری متفاوت و خاص ایجاد می‌کند که به شید بالونی معروف است.

 

مزیت و ویژگی‌های شید پلیسه و شید رومی

جنس آن‌ها از پنبه، کتان، پلی‌استر، بامبو و سولیت است. قابلیت نصب آسان و سریع و شستشوی راحت را دارد. روی این پرده‌ها می‌توانید تصاویر مختلفی که به آن‌ها علاقه‌ دارید را چاپ کنید، به‌ خصوص اگر جنس این پرده‌ها از نوع بامبو باشد، کیفیت چاپ آن بهتر می‌شود. هر دو طرف این شیدها را می‌توان عکس‌های مختلف چاپ کرد و از آن‌ها در قسمت اپن آشپزخانه یا ویترین مغازه استفاده کرد.

یکی دیگر از مزایای پرده‌ها این است که می‌توانید به‌صورت دستی و کنترل از راه دور آن‌ها را باز و بسته کنید، اگر خانه شما هوشمند باشد، مدل کنترل از راه دور آن می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

کسانی که علاقه‌ بسیاری به نور زیاد در منزل خود ندارند، می‌توانند از پرده شید استفاده کنند که پشت آن‌ها فوم دارد. چون در این صورت این پرده‌ها، مانع عبور نور می‌شوند. نوعی از این پرده‌ها را می‌توان در مکان‌های مرطوب مثل استخرها و سونا به دلیل ضد آب بودنشان استفاده کرد. پرده‌های شید هم مکانیزم شب دارد و هم روز و در مقابل تابش نور خورشید مقاومت و طول عمر زیادی دارد.

 

رقص نور و سایه در پرده تصویری

برای داشتن یک سایه روشن روی عناصر منزل، شما به یک پرده شید نیاز دارید. پرده شید همانطور که از اسمش هویداست سایه ای را در دل خود دارد و این سایه زیبا را برای منزل با کمک تلالوهای سرگردان خورشید ایجاد می کند.

سایه روشن هایی که در هر جا باشند بی شک جاوه بصری زیبایی خلق می کنند و چشم اندازی بی نظیر را فراهم می آورند حال اگر با کمک پرده شید و نور خورشید این سایه روشن را ایجاد کنیم که  دیگر بهترین آفریننده دکوراسیون منزل خود خواهیم بود. برای اطلاع قیمت شید تصویری می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

پرده شید های زیبا در انواع مختلفی برای زیباسازی فضای منزل و یا اماکن اداری و تجاری آماده خدمت به شماست. انواع شید های ساده تا شیدهایی که با متریال های مختلفی برای ایجاد سایه روشن های متفاوت و بی همتا تولید شده اند می توانند در زیباسازی و همچنین تنظیم میزان نور ورودی به منزل بسیار راهگشا باشند.

 

انواع شید آشپزخانه مناسب با فضای خونه

 

تفاوت‌ها و شباهت‌های اصلی پرده زبرا و شید در چیست؟

در این قسمت به مهم‌ترین تفاوت‌های شید و زبرا می‌پردازیم.

ساختار و جنس آن

پرده زبرا از دولایه‌ی پارچه و تور تشکیل‌شده است ولی شید از یک لایه پارچه ساده یا طرح دار تشکیل شده است.

کنترل مقدار نور

پرده زبرا قابلیت تنظیم نور دارد، به‌طوری که شما می‌توانید به مقدار دلخواه نور ورودی را تنظیم کنید یا حتی کاملاً جلوی ورود نور را بگیرید، اما پرده‌ی شید به دلیل یکپارچه بودن آن، این قابلیت را در خود ندارد. برای متوجه شدن این تفاوت‌ها با تصاویری که در زیر تهیه کرده‌ایم، همراه باشید.

هر سه مدل پرده زبرا، شید و دبل قابل شستشو هستند. فقط کافی است که پرده را از بست خارج کنید و آن را با آب و کف بشویید.

این سه مدل پرده قابلیت جمع شدن به‌صورت دستی و موتوری را دارند. شما می‌توانید برای سهولت بیشتر در استفاده از این پرده ها از موتورهای کنترلی ساده و یا هوشمند استفاده کنید.

موتورهای هوشمند، قابلیت کنترل شدن به‌وسیله گوشی‌های اندرویدی را دارند و برای هوشمند سازی خانه های مدرن امروزی به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

 

بهترین مدل های روز را بشناسید

انواع شید آشپزخانه

اگر به دنبال انتخاب یک پرده ی زیبا و مناسب برای آشپزخانه ی خود هستید، خوب است با انواع آن ها و مدل های محبوب روز آشنا شوید. مدل های بسیار متنوعی از پرده آماده وجود دارد که برای استفاده در فضای آشپزخانه و ست شدن با سبک های گوناگون دکوراسیون مناسب هستند و هر کدام دارای خصوصیات منحصر به فرد و زیبایی های خاص خود می‌باشند. این خصوصیات به شما خواهند گفت که دقیقاً چه پرده ای برای آشپزخانه تان مناسب تر است.

نوع پرده ای که می خواهید برای آشپزخانه تان استفاده کنید، بستگی به ابعاد پنجره، جهت گیری پنجره نسبت به خورشید، میزان نور ورودی، سبک دکوراسیون آشپزخانه و راحتی استفاده از پرده بستگی دارد. مسلماً هر یک از پرده با توجه به ویژگی های خود، برای استفاده در برخی از فضاها مناسب تر هستند.

برای این که بتوانید بهترین پرده را برای پنجره ی آشپزخانه خود انتخاب کنید، بهتر است با همه مدل هایی که این روزها موجود هستند، آشنا شده و کاربردهای هر یک را بشناسید.

 

انواع شید آشپزخانه مناسب با فضای خونه

 

استفاده از پرده شید در آشپزخانه

اگر هدف شما استفاده از یک پرده با قیمت مناسب و طرحی زیبا برای آشپزخانه است، پرده شید را فراموش نکنید. چون می توانید با صرف هزینه ای اندک، پرده ای با زیبایی تأثیرگذار برای آشپزخانه تان استفاده کنید.

فقط حواس تان باشد جنس این پرده ها را طوری انتخاب کنید که به آسانی قابل شست و شو باشد. پرده های مورد استفاده در فضای آشپزخانه به دلیل ماهیت کاربری آن زودتر از سایر قسمت های خانه کثیف می شوند پس باید جنسی انتخاب شود که به راحتی قابل شست و شو باشد و در عین حال از نوع ساده هم انتخاب شده باشد که به راحتی امکان باز کردن و نصب مجدد آن وجود داشته باشد.

 

سخن پایانی

پرده فروشی نیکجو با داشتن سال ها تجربه ارائه کننده زیباترین و مدل جدید پرده های پذیرایی ،آشپزخانه و اتاق خواب می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *