پرده های پذیرایی اصلی ترین دسته از پرده هاست که مدل جدید آن توسط کاربران گوگل و اینستاگرام و حتی بانوان سالخورده ای که با دنیای وب و تجارت آن غریبه اند به پرده سرای شیک و مدرن ما مراجعه میکنند و خواهان خرید مدل جدید پرده های پذیرایی و سایر پرده ها هستند که از نکته ای کاملا حساس و مشخصی است که پرده ها و سایر بخش های دکور شما مطابق با متد های روز دنیا باشند و از وظایف ماست که مطابق با ژورنال های جهانی و ترک که مدام آپدیت میشوند به مشتریان خود نمونه های را ارائه کنیم و از تکنیک های اصلی فروش و مشتری مداری ماست که با مدل های جدید و زیبا بهترین جلوه دکوراسیون را به شما هدیه کنیم

انتخاب مدل جدید پرده های پذیرایی

پرده ها نقش مهمی در دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی دارد اما بازهم بسیاری از ما آنها را نادیده گرفته یا به اندازه کافی به آنها توجه نمی کنیم.

در این بین انتخاب مدل جدید پرده های پذیرایی مدرن و کلاسیک نسبت به پرده اتاق خواب یا آشپزخانه اهمیت بیشتری دارد و باید دقت زیادی در انتخاب نوع، شکل، رنگ و قد و اندازه پارچه آن داشته باشید.

وقتی در مورد دکوراسیون خانه جدید یا حتی خانه رویاهایمان تصویر سازی می کنیم از آنجایی که دوست داریم همه چیزش کامل باشد، از مبلمان و کفپوش گرفته تا رنگ و مدل کاشی آشپزخانه را از جلوی ذهنمان می گذرانیم اما توجه کمتری به پرده ها می کنیم. 

معمولاً پرده ها آخرین مواردی هستند که در زمان ساخت خانه یا خرید خانه و یا حتی اجاره کردن خانه به آنها دقت می کنیم! می توان و البته بهتر است از بهترین مدل پرده پذیرایی مدرن و کلاسیک و پرده آماده در منازل استفاده کرد تا دکوارسیون داخلی خانه رنگ و رویی تازه گرفته و شکلی جدید به خود بگیرد.

شاید تغییرات د ر پرده ها و استفاده کردن از مدلی جدید می تواند یکی از راحتترین راهها برای تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی باشد، به این شکل می توان تغییر و تحولی مناسب برای زندگی بهتر در خانه ایجاد نمود.

متخصص در عرضه مدل جدید پرده های پذیرایی با تم های متفاوت

خرید مدل جدید پرده ها قائده و قانون خاص و منحصر به فرد خود را دارد که باید طبق این اصول رفتار کنید تا از نتیجه راضی و خرسند باشید که طبق آن شما تمامی فاکتور ها و نقاط خانه خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید پرده آماده کنید.

 پرده های پذیرایی مهم ترین پرده در هر خانه، هتل، ویلا یا محل کار است که با ریزبین ترین و بیشترین حساسیت ممکن باید برای انتخاب دست به کار شوید به نحوه ساخت و نقشه ساختمان خود توجه کنید و نمونه پرده های دوخته شده و آماده و سلیقه و دلخواه خود را هم در نظر بگیرید که کدام مدل را بیشتر دوست دارید( سلطنتی، ساده و رومن، پرده زبرا، …) این موارد پایه های اصلی و اساسی انتخاب است

فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی

حال و هوای خانه خود را با کمک طراحان ما عوض کنید

فروش مدل جدید پرده های پذیرایی تخصص پرده فروشی نیکجو است که حتی اگر شما سخت پسند و مشکل پسند ترین باشید به شما با کاری که ارائه میکنیم اثبات میکنیم که بهترین هستیم و سفارش شما را با بهترین کیفیت ممکن دوخت و اجرا تحویل میدهیم و از لحاظ قیمت و کیفیت از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم که شما هم مانند میلیون ها مشتری های ما در تمام کشور از متقاضیان پایدار ما باشید که از فروشگاه پرده ما به نیکی یاد میکنید. پرده ها ممکن است پارچه های درجه یکی داشته باشند ولی به خوبی دوخته نشده باشد که مسلما ذوق شما را کور خواهد کرد و اویزان کردن آن خجالت زده خواهید شد که خوشبختانه هیچگاه مشتری ناراضی نداشته ایم

پرده دقیقا با چه وسائلی باید هماهنگی داشته باشد؟

فروش مدل جدید پرده های پذیرایی تخصص ما است چرا که فرش ها و پرده ها ارتباط و رابطه تنگاتنگی باهم دارند و کاملا به هم وابسته اند و هر دو اصلی ترین ابزار هر خانه یا محل دیگری است که تجارتشان در گروی دکور آن است و باید همواره به فکر جذب مشتری باشند و باید بهترین پرده های پذیرایی را داشته باشند.

از مدل های جدید پیروی نمایند که نیازمند طراحی تخصصی است که در این رابطه تا پایان راه همراه شما هستیم که درباره فرش و پرده ها باید بدانید که اگر دارای فرش های با طراحی و رنگبندی شلوغ هستید باید از پرده های ساده استفاده کنید و اگر فرش های یکنواخت با رنگ های محدود دارید باید از پرده هایی با طراحی های پیچیده تر استفاده نمایید که این موضوع درباره پرده های اتاق خواب نیز صدق میکند

انتخاب پرده پذیرایی مناسب

مناسب بودن پرده برای پذیرایی خانه‌ی شما به برخی از عوامل بستگی دارد که باید حتما آن‌ها را در انتخاب پرده لحاظ کنید. در ادامه به برخی از این عوامل می‌پردازیم.

۱. جنس پرده

پارچه‌های مختلف در جنس‌های متفاوتی برای پرده وجود دارد. انتخاب جنس پارچه باید مطابق با اقلیم منطقه‌ای که زندگی می‌کنید باشید. برای مثال پارچه‌های نازک و حریر مانند برای مناطق گرم و پارچه‌های سنگین و کلفت برای مناطق سرد مناسب هستند. پارچه‌هایی با جنس‌های متنوع برای پرده وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.

۲. رنگ و طرح پرده

پرده‌ پذیرایی بخش عمده‌ای از توجه بصری فضای پذیرایی را به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین انتخاب مناسب طرح و رنگ آن امری بسیار مهم است و همانند انتخاب رنگ مبلمان، برای انتخاب رنگ و طرح پرده نیز باید وقت بگذارید. سعی کنید رنگ آن را با مبلمان موجود در پذیرایی و رنگ دیوارها هماهنگ کنید.

۳. اندازه‌ی پرده

بهتر است عرض پرده همواره از دوبرابر عرض پنجره بیشتر باشد، حتی اگر بیشتر مواقع آن‌ها را باز نگه دارید. برای زیبایی هرچه بیشتر، طول آن‌ها نیز باید بلند باشد. چه روی زمین بکشد چه تا روی سطح کف بیاید. در هر صورت نباید کوتاه باشد. هنگامی که پرده‌ها کوتاه هستند ظاهر نازیبایی به پذیرایی می‌بخشند. بنابراین سعی کنید در طول آن‌ها حداکثر دست و دلبازی را به خرج دهید.

۴. چین‌های پرده

پرده‌های پذیرایی عمدتا عرض زیادی دارند و چین می‌خورند. مدل این چین‌ها نیز در انتخاب نوع پرده تاثیر دارد.

آیا قیمت در کیفیت پرده ها مهم است؟

اگر دارای تفکر و روحیه تجمل گرا هستید و میخواهید که دارای لوکس ترین و چشم گیر ترین اسباب و اثاثیه باشید و هدف از تجمل گرایی شما خرید گران ترین برندهای معتبر دنیاست و گرانی قیمت را دلیل بر کیفیت آن میدانید و در مورد پرده های پذیرایی و سایر نقاط خانه خود نیز بر این باور اصرار میکنید باید به شما بگوییم که در فروشگاه پرده نیکجو بر تمامی این باور و شعار ها خط زده ایم و با شعار بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در ارائه بهترین خدمات قدم های استوار و برنامه ریزی شده برمیداریم و با مدرن ترین مدل جدید پرده های پذیرایی با تحت سلطه قرار دادن هر سلبقه ای در تمام کشور درخشان هستیم

فروش مدل جدید پرده های پذیرایی

نکات قابل توجه در خرید پرده پذیرایی

در انتخاب پرده پذیرایی دقت کنید که ، دیگر نیازی نیست برای روشن تر شدن خانه خود هزینه های زیادی مصرف کنید. زیرا پرده هایی به رنگ روشن نور را بیشتر جذب می کنند و در فضای خانه پخش می کنند و خانه روشن تر و بزرگ تر دیده می شود . این مورد بیشتر برای خانه های امروزی که آپارتمانی و کوچک هستند، مناسب می باشد.

برای این نوع خانه ها به هیچ وجه نباید پرده های تیره و ضخیم استفاده کنید ،زیرا اجازه ورود نور به خانه را نمی دهد و خانه ها کوچک تر دیده می شود. انتخاب مدل جدید پرده های پذیرایی تیره در بیشتر مواقع فضای خانه شما دلگیر به نظر می رساند زیرا هیچ نوری وارد فضای آن نمی شود. علاوه بر این موارد پرده های تک رنگ و ساده جذاب تر و مدرن تر از پرده های گل گلی و پر رنگ هستند.

انواع مدل پرده پذیرایی با طرح های زیبا و شیک

در اغلب فضاهای منزل پنجره ای وجود دارد که بهتر است به کمک پرده ای مناسب پوشیده شوند. پرده هایی که برای اتاق های مختلف منزل انتخاب می شوند باید با یکدیگر متفاوت باشند. برای مثال پرده سالن پذیرایی بهتر است مجلل و شیک باشد و از پرده های ساده و معمولی می توانید برای فضای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده نمایید.

در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده پذیرایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. ما در فروش مدل جدید پرده های پذیرایی سابقه ای طولانی و درخشان داریم.

فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
مدل جدید پرده های پذیرایی
جدیدترین مدل پرده پذیرایی
مدل پرده پذیرایی
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
مدل پرده پذیرایی
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
مدل جدید پرده های پذیرایی
جدیدترین مدل پرده
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
مدل پرده پذیرایی جدید
پرده جدید پذیرایی
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی
جدیدترین مدل پرده
فروش مدل جدید پرده های پذیرایی