پارچه پرده آماده

خبرهای خوش برای کسانی که علاقه مند به پرده آماده هستند داریم زیرا ژورنال وسیعی از پارچه هایی که هر روز با طراحی های جدید تولید میشوند را داریم که حتی یک روز هم از اپدیت و به روز شدن آن غافل نیستیم و مرتبا در حال اضافه کردن به آن هستیم به طوری که هر شخصی با هر نوع سلیقه ای که داشته باشد توانایی ساپورت کامل آن را با قدرت داریم  به طوری که حتی یکبار هم یک فیدبک منفی و بازخوردی مبنی بر عدم رضایت نداشته ایم و در صنف خود توانسته ایم بسیاری از خانه و سایر مکان های اداری را زیبا و چشم نواز کنیم به همین دلیل است که در این محتوا تلاش خود را کرده ایم که اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذاریم:

  • قیمت پارچه پرده آماده
  • تاثیر پارچه بر روی قیمت شید تصویری
  • ژورنال و نمونه کارها

 

پارچه پرده آماده

 کدام یک از پارچه پرده آماده برای شما جذاب تر است؟

حتما در جریان هستید که پرده اصلی ترین و اساسی ترین عضو هر دکوراسیون داخلی می باشد که مهم ترین وظیفه آن روح بخشی و رنگ بخشی به هر خانه است که تاثیر مستقیم و اساسی در روحیه افراد خانه  و افراد حاظر را دارد در برای اینکه از این امر را به بهترین شکل ممکن خود را نشان دهد و صورت پذیرد باید از فروشگاهی که تخصصی ترین مشاوره ها را به شما میدهد کمک بگیرید که ویژگی های یک پرده خوب را به شما خواهیم گفت:

 

به نظر شما محبوب ترین پرده ها کدامند؟

 

در این بخش سعی شده است که به ترتیب اولویت محبوب ترین پرده ها را به شما معرفی کنیم

 

۱-پرده آماده:

 

یکی از محبوب ترین پرده ها که امروزه در سرتاسر دنیا استفاده زیادی از آن می شود ، پرده آماده یا پرده پانچی می باشد . منظور از این عبارت پرده هایی هستند که بعد از دوخته شدن حلقه هایی بر روی آن تعبیه شده و بلافاصله بعد از خرید به راحتی نصب می شوند به همین جهت به آنها پرده آماده گفته می شود.

۲-پرده رومن و شید:

 

ساده ترین و ظریف ترین پرده ها را میتوان پرده رومن و شید نامید که از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است که توانسته جاس خود را در لیست علاقه مندی های موردنظر باز کند که حالت جمع شدگی زیبایی دارد که برای همه میتواند دلربا باشد.

۳- پرده پانچی:

 

پرده یکی از مهم ترین اجزای خانه است ، چرا که اثر خیلی زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه و راحتی اهالی منزل دارد . به همین خاطر است که اغلب در تغییر دکوراسیون به سراغ تغییر پرده ها میرویم . یکی از انواع پرده که هم از نظر شیک بودن و از مد نیافتادن عالی است هم دوخت و دوز آن کار نسبتا ساده ای است پرده پانچ یا پرده پانچی است . در این نوشته در مورد این نوع پرده بیشتر صحبت خواهیم کرد و مدل های زیبایی از انواع پرده پانچی را در خانه های ایرانی با هم خواهیم دید.

۴- پرده زبرا:

 

در خصوص قیمت پرده زبرا و هزینه های جانبی همچون هزینه نصب نیز می توان ادعا کرد که در مقایسه با سایر انواع پرده ها، پرده زبرا به صرفه ترین است. با مرور مدل های موجود در سایت ویکی دکو مشاهده خواهید کرد که ده ها مدل پرده زبرا با قیمتی متفاوتی وجود دارد. این قیمت را با پرده های دیگر قابل مقایسه نیست.

پرده زبرا بر اساس متر مربع محساسبه می‌شود، از عواملی که در قیمت پرده زبرا تاثیر گذار می‌باشد جنس و بافت پرده است که بستگی به برندی است که شما آن را انتخاب می‌کنید.

 

۵- پرده پذیرایی:

 

مهم ترین فاکتور  در زیبایی خانه ها موثر است، پرده ها میتوانند چون میتواند بخشی عظیمی از دیوار خانه را میتواند پوشش دهد و هر چه پرده ای که برای پذیرایی انتخاب می کنید باید با حساسیت بسیار زیادی خریداری شده باشد تا خانه شما را به محیطی دلنشین تبدیل کند

اما در انتخاب پرده پذیرایی باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و فقط تنها فاکتور شما برای خرید پرده پذیرایی زیبایی آن نباشد و علاوه بر آن جنس پرده، ابعاد آن و رنگ و طرح و موارد مختلف این چنینی هم باید رعایت شوند تا در نهایت پرده شما بهترین گزینه ممکن برای دکوراسیون پذیرایی شما باشد.

برای انتخاب مدل جدید پرده های پذیرایی میتوانید از محتواهای مرتبط با آن کمک بگیرید.

 

قیمت پارچه پرده آماده

 

  • پرده پذیرایی سلطنتی

 

از نامشان پیداست مناسب فضاها و دکوراسیون سلطنتی، اشرافی و مدرن می باشد. اگر میخواهید انواع جدید پرده های سلطنتی را مشاهده کنید و با نکات هنگام خرید این پرده ها آشنا شوید با ما همراه باشید.

پرده های سلطنتی با طرح های شلوغ و سنگین و والان های پرچین جلوه ی اشرافی به منزل شما می دهند. بهتر است در کنار این پرده ها مبلمان و سایر دکوراسیون را متناسب با همین فضا انتخاب کنید.

پرده تاثیر زیادی در زیباتر شدن منزل دارد و فضای خانه را جذاب تر می کند اگر با توجه به رنگ پرده مبل و فرش را هم هم رنگ و یا از رنگ های هم خوان برای دکوراسیون منزل استفاده کنید فضای خانه دلنشین و زیبا می شود.

 

  • پرده پذیرایی ساده و مدرن:

 

در اغلب فضاهای منزل پنجره ای وجود دارد که بهتر است به کمک پرده ای مناسب پوشیده شوند. پرده هایی که برای اتاق های مختلف منزل انتخاب می شوند باید با یکدیگر متفاوت باشند به عنوان مثال پرده سالن پذیرایی بهتر است مجلل و شیک باشد و از پرده های ساده و معمولی می توانید برای فضای اتاق خواب و آشپزخانه استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده پذیرایی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. بعضی برای پارچه پرده آماده برای پرده های پذیرایی استفاده میکنند.

 

جدیدترین پارچه پرده آماده

 

برای خرید و انتخاب پارچه های دلخواه چه کارهایی باید انجام داد؟

 

برای اینکه بتوانید پرده های خود را با پارچه های دلخواه و مورد علاقه خود بدوزید باید به فروشگاهی مراجعه کنید که انواع و اقسام مدل ها، طرح و رنگ ها را داشته باشد و بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد به همین خاطر است که میتوانیم بهترین خدمات را به شما دهیم.

 

خرید از ارزانسرای پرده:

 

ارزان سرای پرده دارای انواع پرده های بی شماری می باشد و به راحتی می توان در انواع لخواه خود آنها را خریداری نموده و در منازل خود و یا در اتاق خود استفاده کرد.
ارزان سرای پرده دارای فروش بیشتری می باشد و به همین دلیل دارای خواهان زیادی است . فروش این پرده سرا بسیار زیاد بوده و دارای پرده های ترک با کیفیت و زیبایی بالاتری می باشد. ارزان سرای پرده از سوی خود شرکت تولید کننده پرده معرفی می شود تا مشتریان به راحتی خریداری نمایند. پارچه پرده آماده نیز جز دسته های ارزان قیمت است.

 

دوخت پرده با پارچه های ترک:

این مرکز خرید شیک ترین پارچه پرده ترک درجه یک را با قیمتی شگفت انگیز و ارزان، به صورت عمده به فروش می رساند. با پرداخت هزینه ای مناسب، شما هم می توانید یکی از خریداران ثابت برند های ترک با کیفیت شوید و با استفاده از راه های ارتباطی این مرکز اقدام به خرید کنید تا قیمت های کمتری را در مقابل جنس های اعلاء بپردازید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *