پرده ساده در کوی ارم | پرده فروشی نیکجو

پرده فروشی در اکباتان را با مدل های فوق العاده و مد روز زبرا، پانچی با حریر و کتان و اعلا ترین پارچه ها برای پذیرایی ها تجربه کنید. ما آنقدر در زمینه شناخت نیاز های مخاطب و سلائق مختلف تجربه داریم که توسط این علم و تجربه خدمات بی سابقه ای را در تهران و کرج و همه جای کشور اجرا مینماییم.

 

 

در همین راستا دوست داریم که شما عزیزان اکباتانی نیز از این فرصت استثایی با امتیاز های ویژه بهره مند شوید که البته این محتوا را به شکل اختصاصی برای شما نوشتیم و دوست داریم که به جمع مشتریان گرانقدر ما بپیوندید تا بتوانید خریدی مادام العمر و لذت بخش را با ما تجربه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • آنقدر به جنس پارچه های ایرانی و وارداتی خود ایمان داریم که میتوانیم مدعی شویم با یکبار خرید از ما برای همیشه از خرید پرده راحت خواهید شد.

 

 

 

 

  • راستی ما پکیج کاملی از اکسسوری های لازم را داریم که مدل های متنوعی را پوشش میدهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده فروشی در اکباتان بدون اینکه نیاز به اینترنت و مراجعه حضوری :

 

 

 

حتما جمله ای شگفت انگیز را همین حالا در تیتر بالا خواندید یعنی چه که بدون اینترنت و بدون مراجعه حضوری به فروشگاه می توانید پرده های دلخواه و مورد نیاز خود را تهیه بفرمایید؟🤝

 

 

 

 

 

  • لازم نیست که بین این دو روش حتما یکی را انتخاب کنید یعنی اینکه احتیاجی نیست که حتما یک گوشیوصل به اینترنت داشته باشید تا بتوانید مدل ها را بیینید و سردرگم شوید که کدامیک به دکوراسیون شما بیشتر میاید و اطاعات مورد نظر درباره پرده ها و مدل ها را کسب کنید و با پرسش و پاسخ با یک ادمین سرانجام مدل مورد نیاز خود را سفارش دهید. پرده فروشی در کرج با عالی ترین پارچه های مد روز اروپا

 

 

 

 

 

  • اگر برای بار اول است که از یک فروشگاه به شکل اینترنتی از یک فروشگاه خرید می کنید طبیعتا ترس و دلهره خاصی شما را فرا میگیرد اگر هم گزینه دوم را انتخاب کنید و بخواهید مراجعه حضوری داشته باشید باید یک روز کارهای خانه و کارهای مربوط به شغل را تعطیل کنید و  نزد ما به فروشگاه بیایید که  در این صورت درگیر ترافیک و هزینه های رفت و آمد و شلوغی بازار میشوید که یا درایت فراوان  با یک راه حل ساده برای شما پیدا کردیم.

 

 

 

 

 

  • این از خدمات ویژه و امتیازهای درخشان ما به شما عزیزان می باشد خوب ما دوست داریم که هر طور که شده رضایت شما را جلب کنیم تا بدانید برند نیکجو فقط یک فروشگاه نیست بلکه یک برند با پشتیبانی عالی برای همه مشتریان عزیز می باشد در این صورت می توانید به ما زنگ بزنید و به ما درخواست حساب نیرو بدهید و لوکیشن خود را ارسال کنید.

 

 

 

 

  • تا با همه موجودی هایی که داریم به شکل کالیته نزد شما می آییم و می توانید سفارشات خود را در محلی که هستید به ما اعلام کنید که البته یک مشاوره رایگان از ما هدیه بگیرید، با آنالیز محیطی که قرار است پرده براش بخریم قادریم تا تجربه و دانش خود را به شکل رایگان در اختیار شما بگذاریم. فروشگاه پرده در کرج با عالی ترین برنامه های فروش

 

 

 

 

 

 

 

پرده پانچی در فردوس | پرده فروشی نیکجو

پرده فروشی در اکباتان بدون نیاز به فضای آنلاین و فیزیکی

 

 

 

 

 

 

 

پرده ربرا و پانچی در اکباتان با تامین محصول از بهترین شرکت ها :

 

 

 

 

پرده زبرا و پانچی از معروف ترین پرده در کل دنیا می باشد زیرا می دانید که اروپایی ها و آمریکایی ها از سبک های مدرن ساده و کلاسیک استقبال می‌کند و سلطنتی ها برایشان کاملا بی معنی می باشد برای همین دکوراسیون های مد روز دنیا همگی ساده و مینیمال هستند خوب ما هم می‌دانیم که بسیاری از عزیزان علاقه بسیاری به سبک های اروپایی و ساده دارند که پرده زبرا و پانچی از مهم ترین های آن ها می باشند.

 

 

 

 

 

به همین دلیل با بهترین شرکت های ایرانی و خارجی قرارداد بسته ایم  و بهترین پارچه ها را با تمیزترین دوخت ممکن برایتان اجرا می‌کنیم البته ناگفته نماند که مدل‌های ما مطابق با مد جهانی میباشد و تنوع کارهامون بیش از اندازه است به طوری که اگر مشغول تماشای کالیته موجود شوید یک صبح تا شب طول خواهد کشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده حریر شاین با مخمل های تر، مد روز اروپاست :

 

 

 

 

  • پرده حریر شاین اگر با مخمل های رنگی ترک تبرکیب شوند خانه و زندگی شما به شکل منزل اروپایی ها به چشم دیگران می آید که البته باید هوشمندانه انتخاب شود و با سایر وسایل خانه از نظر رنگ بندی و مدل همخوانی داشته باشد زیرا دکوراسیون منزل یا محل کار شما بسیار در نشان دادن سلیقه و هوش شما موثر میباشد.

 

 

 

 

  • مخمل های کالیفرنیا و شاینی و گونی بافت ها برای همین کاملا موثر هستند یعنی زیر کار پرده های حریر سفید ساده یا شاینی قرار میگیرد و دو لایه رویی به شکل پانچی با هر رنگی که دوست داشته باشید اجرا میشود.

 

 

 

  • که این روز ها بابا شده که پانچ ها را از لحاظ رنگی و جنسی با کوسن ها یا مبل ها  ست می کنند که ما با اجرای آنها و دیدن نتیجه نهایی خستگی از تن ما بیرون میرود و در آخر هم به معنای واقعی کلمه فوق العاده می‌شود و رودستش مدلی پیدا نمیشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲- پرده سلطنتی با قاب های زیبا و مدرن :

 

 

 

پرده سلطنتی هنوز که هنوز است با وجود مدرن ها و کلاسیک ها دارای طرفداران خاص خودش می باشد البته جایگاه ویژه ای در میان اماکنی دارد که شبیه به قصر هستند و تحت عنوان تالار و یا فضاهای عکاسی و رستوران های لاکچری و فعالیت می‌کنند که وجود قاب های زیبا در بالای کار می‌تواند این سلطنتی ها را به اوج زیبایی منحصر به فرد بکشاند که میتوانید هر مدلی که دوست دارید و باب میل شماست را با پارچه های فوق العاده و زیبای برند نیکجو سفارش دهید.

 

 

 

 

 


 

 

 

مقاله مرتبط 🧨 : پرده آماده در تهران بالاخره با ارسال های رایگان و فوری و در اسرع وقت اتفاق افتاد.

 

 

 


 

 

 

 

 

پرده ساده در فردوس | پرده فروشی نیکجو

 

با ما تجربه ای متفاوت در جهت خرید پرده زبرا در اکباتان را تجربه خواهید کرد.

 

 

 

 

 

سخن نهایی ما در این مقاله :

 

 

 

لازم است که عرض کنیم با خرید از ما نیازمند فروشگاه دیگری برای تهیه اکسسوری نمی باشید زیرا ما فروشگاه کامیل با تجهیزات و اکسسوری های متنوع و تعداد بالا هستیم که می توانید هر چه را که عنوان مکمل کار نیاز دارید از خود ما با مناسب ترین هزینه تهیه بفرمایید.

 

 

 

 


آیا از شهرک اکباتان میتوان به هلدینگ نیکجو، عمده سفارش داد؟


بله، تعداد خرید از ما به شکل نامحدود است و به هر میزان در هر جایی که باشید، میتوانید از ما خرید کنید.


آیا برای دریافت هدیه، باید میزان مشخصی خرید کرد؟


خیر، تمامی امتیاز های ویژه شامل همه خریداران محترم میشود.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *