کرکره در ماهدشت | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده و زبرا در محمدشهر و ماهدشت از طلایی ترین پکیج های پرده فروشی ماست که ما می توانیم به عنوان آفرهای ویژه سال به هر مشتری معرفی کنیم خیلی ها جای پای اجداد خود می گذارند و فقط به دنبال سلطنتی های پر زرق و برق می باشند البته ناگفته نماند که ما در طراحی و پارچه هایی که برای سلطنتی ها محصولات ویژه ای داریم که زبانزد عام و خاص هستیم ولی دوست داریم تا مشتریان ما را به سمت مدرن و مدرنیته ببریم.

 

چرا که با کمک پانچی ها و رومن ها و همچنین شید ها حال و هوای منزلتان فضای به خوب و عالی به خود می گیرد زیرا در اجرای کلاسیک و قدیمی یک سری رنگ محدود وجود دارد اغلب همان ها استفاده میشود که همیشه همان را انتخاب می‌کنند مثل ترکیب سفید و طلایی یا سفید و نقره ای و نمی‌توان رنگ های شاد و مفرحی مثل صورتی بنفش نارنجی آبی را در دوخت آنها به کار برد. ( پرده حریر و سلطنتی در گرگان از بیشترین بازدید در میان مردمش برخوردار است. )

 

 

 

حریر در ماهدشت | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده و زبرا در محمدشهر و ماهدشت با همه دنیای مدرن آشنایانتان میکند.

 

 

 

نوگرایی در مدرنیته ها وجود دارد که می توان از این رنگ ها هم برای دوخت و اجرا استفاده کرد به طور مثال ما پارچه ها را با حریر ها ترکیب میکنیم و در سه رنگ آن ها را اجرا میکنیم مثلا طوسی لایه زیرین صورتی و لایه زیرین همه اینها تور سفید جذاب خوب از دیدن نتیجه کار ذوق میکنید و دوست دارید که سفارش این چنینی داشته باشید حتما به اینستاگرام ما سر بزنید و نمونه های وسیعی از این مدل ها داریم را میبینید که به ما حق میدهید پیشنهاد ما به جا و درست و صحیح است به همین خاطر می توانیم بهترین پیشنهادات را برای شما داشته باشیم تا بهترین نتیجه را از مشاور به دست بیاورید.

 

 

✔ تا به حال سفارشات از راه دور و اینترنتی داشته اید؟

 

✔ برای خرید به صرفه آمادگی دارید؟ برای دیدار با شمالی ها محتوای پرده زبرا در چمستان و محمود آباد را آماده کردیم.

 

✔ جهت بهره مندی از خدمات ما روی کال تو اکشن کلیک کنید.

 

✔ و…

 

 

 

 

 

پرده آماده و زبرا در محمدشهر و ماهدشت با دوخت هایی عالی  :

 

 

خیلی ها از ما می‌پرسند که محصولات آماده چرا چنین اسمی دارند و در میان مردم رواج یافته اند و این روزها روی بورس قرار گرفته اند و هر کسی که می‌خواهد قدیمی های منزل را عوض کند و دلش لک زده برای داشتن پرده های نو شیک از این قسم از مدرن برای جاهای مختلف بهره می گیرد در کنارش هم ما به آنها عرض میکنیم که به دلیل اینکه این پرده ها شرکتی دوخته می‌شوند و از پیش تولید شده‌اند و سایزهای استاندارد دارد.

 

 

 

 

۱- پرده فروشی در محمدشهر و ماهدشت که بیشترین امکانات را دارد :

 

 

در مدل های دیگر باید یک نفر متخصص به منزل خانه شما بیاید و اندازه های پنجره ها و درها را بگیرد و با محاسبه کردن به شما بگوید که چقدر پارچه نیاز دارید در نهایت با تایید شما مدت زمانی برای دوخت در نظر گرفته می‌شود که باید منتظر بمانید تا آماده شود در انتها هم برای اجرا و نصب خانه شما بیاید اما در این نوع جدید دیگر خبری از این کارها نیست همه این کارها به شکل استاندارد در کارگاه ها و تولیدی ها توسط شرکت های مختلف انجام می شود. پرده زبرا در تهران هم به بیشترین میزان تقاضا رسید.

 

 

ما برای قابلیت هایمان تفکر میکنیم :

 

 

یک نکته ظریف که از قابلیت های مهم به فروشگاه ما می باشد می توان به این موضوع اشاره کرد که اگر سایز نوع آماده با سایز در و پنجره شما همخوانی نداشت نگران نباشید که با کوتاه شدن بخشی از طرح از بین برود اصلا این صورت نیست بلکه بدون اینکه خدشه ای در طرح وارد شود سایز ها با هم دیگه منطبق میشوند و در سریعترین زمان ممکن به دستتان می رسانیم تا از نصب کردن و هم خانه شدن این جذاب ها بیشترین لذت ممکن را ببرید.

 

 

 

حریر در محمدشهر | پرده فروشی نیکجو

پرده سرا در محمدشهر و ماهدشت برای واحد های مسکونی و تجاری

 

 

 

از فرصت هایی طلایی استفاده کنید :

 

برای فرصت های طلایی که به سختی به وجود می آیند و یا چند وقت یکبار قابل استفاده کردن باشد به شما به عنوان یک خوش شانس مینگریم که در حال حاضر در حال خواندن محتوای از سایت برند نیکجو هستید و ما با مشتریانمان آنقدر صمیمانه و گرم برخورد می‌کنیم که گویی انگار افراد درجه یک خانواده و فامیل ما در حال خرید هستند و برای آنها داریم کار می‌کنیم این نکته را یادآور شویم که همه ارسال های ما رایگان است و احتیاجی نیست برای سفارشات نگران پرداخت هزینه پست یا تیپاکس باشید.

 

 

این یکی از قابلیت های مدل های مدرن است :

 

پرده مدل پانچ به راحتی نصب می‌شود و به همان راحتی هم برای شستشو درآورده می‌شود. اما پرده‌های مدل پانچ به دلیل اینکه چین کمتری دارند معمولا گرد و غبار به راحتی به آن نفوذ نمی‌کند و دیر کثیف می‌شوند؛ اما با توجه به نزدیک شدن به آخر سال و خانه تکانی به راحتی می‌توانید پارچه را از میله پرده پانچ جدا کرده و با پودر صابون یا پودر دستی آن‌ها را شستشو دهید.

 


 

 

پرده زبرا و آماده در فومن و تالش با اجرای کاغذ دیواری در رودسر و صومعه سرا

 

 


۲- کاغذ دیواری در ماهدشت با رعایت همه اصول استاندارد :

 

 

در خیلی از محله های استان البرز نامدار هستیم زیرا شمایی که همسایه دیوار به دیوار ما هستید در محمدشهر و یا ماهدشت در حال زندگی می باشید این نکته را به خاطر بسپارید که لازم نیست تا فروشگاه ما و قلب کرج بیاید ما با همه کالیته ها می آییم و شما را از نزدیک با همه آنها آشنا می کنیم و می توانید همه پارچه های موجود لمس کنید و سپس دست سفارش و اعلام آمادگی برای خرید نمایید خوب ما همین لحظه ای که با شما در این باره صحبت می‌کنیم تیم های ما در جای جای کشور در حال انجام این کار هستند اگر شما هم دوست دارید و تمایل دارید که این کار را امتحان کنیم با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

 

کرکره در محمدشهر | پرده فروشی نیکجو

کاغذ دیواری در ماهدشت هم با تیم قوی و قدرتمند در خدمتتان است.

 

 

 

برای همه استان البرز خبر خوب داریم :

 

هم استانی های عزیز ما شما همیشه تا ابد روی چشم های ما جا دارید برای اینکه برای خریدهای اینترنتی از خانه بیرون نیایید روی کال تو اکشن سایت کلیک کرده و به شماره تماس پشتیبانی و وصل شده با ایشان درباره نیازها و تقاضاهایتان و همچنین توقعاتی درباره پرده که میخواهید بخرید صحبت کنید اگر دوست دارید درخواست اعزام نیرو بدهید تا ما مدلهای موجودی که داریم با پارچه های مورد نظر شما بیاوریم تا از نزدیک هم روی ماه شما را دیده و اقدام  به مشاوره رایگان کنیم.

 

 

فروشگاه پرده در تهران و کرج و استانی :

 

 

این یکی از حسن های فروشگاه های ماست و صد حسن به شما هدیه می دهد زیرا مشاورین ما با دیدن لوکیشن شما بهتر می توانند مشاوره دقیق تر را اجرا کنند تا آنچه که واقعا مناسب شماست را پیش حضورتان کرده و در مورد هزینه ها شما را خوشحال کند زیرا ما مقرون به صرفه ترین قیمت ها را داریم. این از بهترین آفر هایی است که یک فروشگاه پرده در تهران و کرج میتواند بدهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *