پرده مینیمال برای خانه های ساده | پرده فروشی نیکجو

پرده مینیمال در نیاوران…. دوستان عزیز…. نیازی به پیش پرداخت نیست…. یعنی چه؟ یعنی مجموعه نیکجو از همین حالا فروش اقساطی را بدون نیاز به پیش پرداخت آغاز کرده است و تمام محصولات ایرانی و خارجی را با شرایط ویژه اقساط به سراسر کشور ارسال میکند…

 

اگر عاشق پارچه های وارداتی و مدل های ترند هستید…. با MR نیکجو تماس بگیر… همین حالا میاد پیشت تا با خارق العاده ترین ها سوپرایزت کنه…. هر جای این کشور باشی… این ما هستیم که برای ثبت سفارش میایم پیشت…. کافیه روی گزینه تماس کلیک کنی! دوست من😎

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- ما از کرج به تمام مناطق تهران خدمات ارائه میدهیم و تا به حال بارها و بارها… نیاورانی های عزیز را با محصولات درجه یک شگفت زده کردیم….

 

 

۲- هر نوع پارچه، اکسسوری، لوازم جانبی و… که دوست داشته باشی… برات آماده میکنیم….

 

 

۳- انواع شرایط پرداخت داریم… دوست داریم از ما راضی باشی… رفیق…

 

 

۴- با آنالیز لوکیشن میتونم طرح بهتری بهت پیشنهاد بدم…. طراحی و مشاوره رایگان داریم…

 

 

۵-  شعار ما…. فروش آغاز تعهد است…

 

 

۶- کیفیت درجه… قیمت مناسب و بدون واسطه… نیروی خبره…. ارسال سریع… پشتیبانی دقیق…

 

 

۷- و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده مینیمال در نیاوران + هر چی دلت خواست بگو….

 

 

سبک مینیمال این روز ها بر سر زبانها افتاده و برای هر لوکیشنی جذاب و زیباست….. فرقی نمیکند که شما در چه خانه ای در حال زندگی هستید یا اینکه در چه لوکیشنی در حال تجارت و بیزنس می باشید…. مهم این است که دکوراسیون حرف اول را میزند… برای آرامش خودتان هم که شده باید برایش هزینه کنید تا متوجه تاثیرات فوق العاده اش در روحیه و حتی جذب مخاطب بشوید…..

 

 

 

 

۱- برج های لاکچری…. مسلما ویوی این منازل فوق العاده است و دوست دارند که به فضای بیرون دسترسی داشته باشند… ( خوب روی راحت جا به جا شدنش میتوانید حساب کنید….)

 

 

۲- خونه دیگه دلگیر نیست : با مینمال ها نور به راحتی میاد تو خونه… در حالی که از بیرون دید ندارد…. خوب دیگه از این بهتر چی میخوای….

 

 

۳- ویلا یا خانه های ویلایی : شکوهی که این مدل به ویلاها و خانه های تک واحدی می دهد بینظیر است….

 

 

۴- اداره یا لوکیشن تجاری : اگر به دنبال جلال و زیبایی هستید تا مشتریان و ارباب رجوع ها را تحت تاثیر قرار بدهید… باید بگوییم که انتخابتان درست است…

 

 

۵- نمونه ویدئویی : برای مشاهده انواع ویدئویی و فیلم از نمونه کارها همین حالا لینک بالای صفحه را کلیک کنید و به صفحه رسمی ما بپیوندید…

 

 

۶- و…

 

 

 

 

 

 

 

پرده مینیمال با پنل کرم | پرده فروشی نیکجو

پرده مینیمال در نیاوران + مناسب برای خانه های لاکچری و ویلا ها

 

 

 

 

 

 

۱-پرده مینیمال بهتره یا پانچ + بهتر از اینا مگه داریم؟

 

 

این یک سوال کلی است… بالاخره هر کدام دارای حسن های مخصوص خود و زیبایی های منحصر به فرد می باشند…. هر دو عالی و فوق العاده هستند… انتخاب کاملا بر اساس سلیقه است و این بستگی به خودتان دارد که کدام یک را بیشتر دوست دارید….پرده فروشی در نیاوران از مطالبی است که از خدمات ما به ساکنین محترم حرف میزند…

 

 

 

 

 

چرا از مجموعه نیکجو خرید کنیم؟

 

 

مجموعه نیکجو دارای سابقه درخشان در زمینه تامین پرده و اکسسوری های وابسته به آن است… البته ما کار بسیاری از ادارات دولتی و خصوصی ( بانک، دانشگاه، مدارس، مطب، کلینیک، و… ) را انجام دادیم…. ناگفته نماند که با سابقه ۲۲ ساله به ایرانی های عزیز خدمت میکنیم…. حتی دارای سابقه ارسال محصولات به خارج از کشور هم هستیم…..

 

 

 

 

مسکونی، تجاری، تفریجی یا ویلا برای ما فرقی نمی کند….

 

 

برای ما فرقی نمیکند که شما در چه لوکیشنی در حال زندگی یا فعالیت شغلی هستید… برای ما میزان نور، موقعیت لوکیشن، هارمونی اسباب و اثاثیه مهم است که از کنار هم گذاشتن اینها به این نتیجه میرسیم که چه مدل و رنگبندی برایتان مناسب است و یک طراحی رایگان هدیه دهیم…..پرده مینیمال در تهران با ویژه ترین قیمت

 

 

 

خرید از ما شرط داره….

 

 

خرید از ما شرط و شروط داره…. به همین راحتی ها که از ما نمیتوانید خرید کنید…. در صورتی که میل داشته باشید از محصولات با کیفیت و درجه یک خریداری کنید که در عین زیبایی از قیمت مناسبی هم برخوردار باشند… ما با تمام جان به شما خدمت خواهیم کرد… به گونه ای از نتیجه شما را شگفت زده خواهیم کرد که هوش از سرتان بپرد….

 

 


 

 

شاید بپسندید: پرده ویلا در تهران و کرج + ویلا خوبه لاکچری و خفن باشه

 

 


 

 

 

 

 

۲- پرده مینیمال پذیرایی و اتاق خواب + چشم امر، امر شماست….

 

 

احسنت…! انتخاب شما عالی است… کافی است که فقط یکبار دل را به دریا بزنید و از سبک های کلیشه ای فاصله بگیرید و تفاوت را انتخاب کنید….. آنوقت است که پای مینیمال ها به پذیرایی و اتاق خواب شما باز میشود و یک حال و هوای رویایی و جذاب وارد خانه شما میشود…. هر زمان که دوست داشتید به فضای خانه خودتون تغییر و تحول بدهید…. مجموعه نیکجو با تمام انرژی و انگیزه در خدمت شما عزیزان است…..

 

 

 

یک ساعت تایم بگیر….

 

 

فاصله ما با شما فقط یک ساعت است…. همانطور که قبلا هم گفتیم…. برای ثبت سفارش و انتخاب مدل موردنظر نیازی به مراجعه شما به فروشگاه ما نیست… بلکه این ما هستیم که برای ثبت سفارش نزد شما عزیزان میاییم…. بلافاصله پس از ثبت درخواست شما برای اعزام نیرو… متخصصین ما به لوکیشن شما رهسپار میشوند و یک ساعت بعد نزد شما هستند…. ( پرده آماده در تهران یکی از مطالبی است که شما را سوپرایز خواهد کرد….)

 

 

 

 

 

 

پرده مینیمال برای اتاق خواب | پرده فروشی نیکجو

پرده مینیمال پذیرایی و اتاق خواب + ضمانت پارچه و اکسسوری

 

 

 

 

نتیجه گیری…

 

 

در این محتوا به نتایج شگفت انگیزی دست میابیم که در ادامه با هم بررسی می کنیم…راستی یادت باشه که هر مدل و پارچه ای که دوست داشته باشی رو میتونیم برات آماده کنیم… هر چی دلت خواست فقط کافیه که بگی… اجرا کردنش با ماست دوست من!

 

 

۱- تنوع گسترده : انواع مختلفی از مدل و پارچه موجود است….

 

۲- نمونه های اجرایی : برای مشاهده نمونه های اجرایی، میتوانید به پیج ما سر بزنید…

 

۳- خدمات به سراسر ایران : هر جای ایران که باشی، این ما هستیم که برای ثبت سفارش میایم پیشت….

 

۴- هر زمان و : برای دریافت مشاوره هر زمان که دوست داشته باشید… میتوانید با ما تماس بگیرید….

 

۵- آنالیز فضا : میتوانیم با آنالیز فضا با ما تماس بگیرید… طراحی رایگان هدیه ما به شماست….

 

۶- قیمت : چون بدون واسطه کار می کنیم… قیمت حدود ۴۰% پایین تر هستند

 

۷- پرداخت : شرایط ویژه پرداخت داریم ( اقساط بی سود و بی بهره و بدون نیاز به پیش پرداخت)

 

۸- و…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *