شید در زعفرانیه | پرده فروشی نیکجو

پرده پانچی و آماده در زعفرانیه آنقدر از این دو دسته بندی به وجد میاییم که دوست داریم به همه مردم دنیا پیشنهادش کنیم زیرا یک لطافت و حس خوشایندی به انسان منتقل می کند و دلیلش هم دوخت ساده و بدون پیچیدگی است که میتوان با رنگ های شاد و مفرح و میکس کردن با سایر پرده ها تصویر شاد و جذاب تولید کرد اگر نگاهی به پیج اینستاگرام ما بیندازید حدود ۹۰ درصد از مشتریان در حال سفارش این محصولات هستند.

 

زمانی که پرده زبرا با نقش و نگارهای خاص و جذاب در پس زمینه قرار می‌گیرد و پانچی ها به عنوان گوشواره اطراف آن را فرا می‌گیرند فوق‌العاده‌ترین تصویری که باید رخ بدهد نقش می بندد برای اینکه منطقه خوش آب و هوای ایران هستید به شما تبریک می گوییم در واقع شما از ما بهتران هستید که در بهترین نقطه ایران در حال زندگی می باشید.

 

البته ناگفته نماند که ما در زمینه کاغذ دیواری ها هم فعالیت داریم که هر زمان که دوست داشتید می توانیم سفارش آن را هم با خیال راحت به ما بسپارید به طور کلی همه امور هایی که به دست ما میسپارید بدون چالش و به هم ریختگی اسباب و اثاثیه منزل اتفاق می‌افتد حتی در مورد دیوارپوش ها هم دقیقا همین طور است ما در کارمان دقت کامل را به کار می بریم و از ریزترین نکات هم نمی گذاریم برای همین است که نمونه کارهای ما یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر و رفیع تر میباشد. ( پرده آماده در سهروردی و مفتح ) از بهترین نقش بندی ها در برند نیکجو تشکیل شده است.

 

 

 

مخمل پتینه در زعفرانیه | پرده فروشی نیکجو

پرده پانچی و آماده در زعفرانیه مخصوص ترین پارچه های خارجی مخصوصتان است.

 

 

 

 

تا به حال چند بار در سال دکور منزل را عوض کرده اید؟

 

آیا دوست داری به ما فرصت معرفی محصول و برند خودمون رو بدی؟

 

تا به حال از مرکز در خونه خودت خرید کردی؟ ( پرده زبرا در تهران )

 

 

 

پرده پانچی و آماده در زعفرانیه با کیفیت هایی خارق العاده :

 

 

می دانیم که شما با توجه به اینکه منارل مسکونی، لاکچری و تفریحی خارق‌العاده‌ی دارید، طبیعتا دوست دارید همه اسباب و اثاثیه های اندرونی هم مثل بیرون و زیربنای آن لاکچری و باکیفیت نامبر وان باشد خوب بهترین کار را کرده‌اید که این کلمه های کلیدی را در موتور جستجوی گوگل سرچ کرده زیرا شانس به شما روی آورده که است زیرا بهترین فروشگاه در کشور را جسته اید به چه دلیل واضح و روشن از بهترینها می باشیم؟ بریم که یکایک آن را با همدیگه بررسی می کنیم

 

 

گزینه اول :

 

می‌خواهیم با هر تلاشی شده تمام نیرو و قدرت خود را به کار ببریم تا با کیفیت ترین پارچه ها را از کشورهای صادرکننده تهیه کرده و مهمان خانه هایتان کنیم و اگر هم دوست داشته باشید نوع ایرانی را بخرید ما با بهترین تولیدی ها و شرکت های ایرانی که نمونه هایشان در بازار خیلی کم پیدا میشود را با نوع خارجی برابری میکند را برای تان حاضر و آماده کنیم .

 

 

❗ گزینه دوم :

 

هر نوعی که نیازتان باشد هم اداری و هم لوکیشن هر چی که فکرش را بکنید که برای هتل ها که برای مدارس و دانشگاهها سازمانهای مختلف پارچه اقتصادی و مدل دوخت منحصر به فرد داریم که همه آنها با تایید شما و با سلیقه شما انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

❗ گزینه سوم :

 

خیلی برای مشتریان ما خوشایند است زیرا می‌دانیم که شما هم مانند ما مشغولیت‌های کاری و زندگی و فراوانی دارید و به همین دلیل ترجیح داده در گوگل به دنبال مرکز پرده باشد تا اینکه به خیابان های مولوی عبدل آباد بروید و وقت خود را تلف کنید خوب دوستان عزیزم ما راه های بسیاری را به کار برده ایم که همه می توانند از آن استفاده کنند که که در ادامه توضیح میدهیم.

 

 

❗ بهترین گزینه :

 

 

فرض کنید در خانه یا محل کار روی مبل و صندلی راحتی خود زیر باد کولر مشغول تماشای تلویزیون و یا چک کردن گوشی موبایل خود هستید در همین حین همه پارچه ها و فعالیت هایی که مد نظر شماست را برایتان آورده ایم که خیلی راحت و با صبر و حوصله و بدون هیچ مزاحمتی با هم گفتگو می نشینیم راجع به دوخت پرده و پارچه ها با هم صحبت می کنیم و با دیدار لوکیشن و رنگبندی فضا می توانیم بهترین مشاوره های رایگان را تقدیم حضورتان کنیم.

 

 

پرده فروشی و کاغذ دیواری در زعفرانیه برای ما بهترین شغل است :

 

 

بهترین پرده فروشی و مرکز کاغذ دیواری در زعفرانیه و سایر مناطق و شهرهای دیگر بودن برای ما افتخار بزرگی است که در ابتدای راه من که وارد این شغل شدیم و پا به میدان گذاشتیم به هم قول دادیم که باید به آن دست یابیم و تا به امروز هم از هیچ کوششی دریغ نکرده ایم تا مشتریان عزیز ما بیشترین رضایت را از کارهای ما داشته باشند و همیشه از ما به نیکی یاد کنند خوب برای ما افتخار است.

 

 

 

بهترین پرده سرا در زعفرانیه | پرده فروشی نیکجو

پرده کالیفرنیا در زعفرانیه با دوخت هایی تمیز و بدون اشکال

 

 

 

داشتن مشتریان وفادار برای ما نعمت است :

 

 

زیرا مشتریان ما همگی وفادار بوده اند و روی قابلیت های ما حساب می‌کنند ما هم به منظور جبران اعتمادشان هر روز قابلیت های خودمان را تقویت می‌کنیم و بیشتر و بیشتر به فکر گسترده کردن کار خودمان می باشیم به هر حال هر کسی برای این که در شغلش عشق باشد و پیشرفت روز افزون داشته باشد و بهترین شغلش باشد باید همواره به فکر رضایت مشتریانش باشد ما هم به این موضوع آگاه هستیم و تمام توان آن را در این راه به کار می بریم.

 

 

پرده زبرا برای کسانی دوستش دارند :

 

زبرا را برای کسانی که به آن علاقه دارند همه حسن های خود را هدیه می دهد و هر برگی که دارد به دوستدارانش هدیه می کند تا به حال شده که نگران چروک شدن و از مد افتادن این وسیله در منزل تان باشید اگر که از این دو ویژگی به شدت متنفر هستید و اعصابتان را خرد میکند بهتان پیشنهاد می کنم زبرای عزیز را بخرید زبرا جوری ساخته شده که نه جروک می شود و نه هرگز از مد می‌افتد که یک محصول و دائمی و همیشگی است که اگر جنس خوب و خریداری کنید حتما خوشحال و خوشنود میشوید و روز به روز بیشتر و بیشتر عاشقش میشوید.

 

 

 

شید در زعفرانیه | پرده فروشی نیکجو

کاغذ دیواری در زعفرانیه با قیمت های عالی و کیفیت های بدون شبهه

 

 

 

سخن نهایی این محتوا :

 

ساده بودن، خود عنصری برای زیبایی است. شما به کمک پرده‌ های ساده می‌توانید دکوراسیون بسیار لوکس و شیکی داشته باشید که علاوه بر خودتان مهمان‌ها نیز با حضور در اتاق پذیرایی این احساس را دریافت کنند و از حضور در فضا لذت ببرند.

 

رنگ و بافت، از عناصر مهم و حیاتی در طراحی پرده‌ های ساده است. پرده های ساده، کار شما را برای انتخاب رنگ و هماهنگی با دیگر مبلمان آسان می‌کنند. به راحتی با عناصر موجود در اتاق پذیرایی هماهنگ می‌شوند و زیبایی فضا را دوچندان می‌کنند

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *