حریر در وان | پرده فروشی نیکجو

پرده فروشی در وان و آستارا دو شهر مرزی ایران و ترکیه هستند که این دو سرزمین را به یکدیگر وصل می کنند و خیلی ها از کشور ما که قصد سفر کردن و یا مهاجرت کردن به این کشور همسایه را دارند به آستارا رفته و سپس از طریق آن وارد وان میشوند و بدین وسیله خاک ایران را ترک می‌کنند و خیلی از تاجر ها هم این دو شهر را مرکز تبادلات کالا و ارز قرار داده اند که بهترین مسیر می باشد. ( تا به حال زبرا های دومکانیزه را داشته اید یا اینکه از شکوفه های رنگی آماده ها خریده اید؟ یا حتی قدرت ریسک کردن برای تهیه پانچی های رنگی برای پذیرایی را داشته اید و یا سطلنتی هایی با تور و حریر میخواهید؟ ) اگر اینها خواسته شماست ما با قدرت کنارتان هستیم.

 

 

در این دو شهر ساکنان بسیاری وجود دارد که حتی می توانم آن را مرکز مهاجران ایرانی بدانیم که هم به خاک کشور خودشان نزدیک هستند و هم و بر شرایطی لازم دیده اند که به این شهر و کشور مهاجرت کنند و هر حال پرده یکی از نیازهای این انسان ها را تشکیل می دهد ما هم در شغل خود احساس وظیفه کردیم که با بهترین ها شما را خوشحال کنیم و پشتیبانی دائمی از شما در مملکت غریب داشته باشیم و همچنین آستارا شهری عزیز برای ماست که همه شما عزیزان هم می توانید محصولات ویژه ما را با قیمت های مناسب و ارسال رایگان داشته باشید. ( فروش مدل جدید پرده های پذیرایی آغاز شده است ).

 

 

 

کرکره در وان | پرده فروشی نیکجو

پرده فروشی در وان و آستارا با خارجی ها هم بدون چالش کار میکند

 

 

 

برای موقعیت جغرافیایی و فاصله مسافتی دلواپس نباشید!

 

تا به حال از ما تجربه مشاوره داشته اید؟

 

کاغذ دیواری سه بعدی در کرج برای راه دور هم اعزام نیرو دارد.

 

و…

 

 

پرده فروشی در وان و آستارا بهترین موقعیت را در میان شهرهای مرزی دارد :

 

پرده فروشی که بتواند به راه دوره محصول ارائه بدهد کمتر جایی است و از پس هر فروشگاهی بر نمی آید زیرا خیلی‌ها قانع هستند و فقط می‌خواهند یک فروش معمولی از هم محلی های خود داشته باشند و فقط بتوانند سر ماهی مبلغ خوبی را وارد حساب خود کرده و بدین وسیله چرخه زندگی خود و خانواده شان را بچرخانند و بدین ترتیب هم کارهای آنها همیشه معمولی است و توان برقراری ارتباط با تولید کننده ها و مرکز های وارد کننده غنی را ندارد و همین خاطر نمی توانند کیفیت بالایی از آنها انتظار داشت و البته در هزینه ها هم کمی باید تامل کنید زیرا آنها برای اینکه خرج و مخارج شان را تامین کنند و یا به عبارتی دخل و خرج بخواند مجبور هستند گرانتر از سایر مراکز محصولات خود را ارائه کنند.

 

 

۱- پرده زبرا دومکانیزه در وان و آستارا کارآمد هستند :

 

پرده هایی که تحت عنوان زبرای دو مکانیزه در بازار مشغول خودنمایی و دلبری هستند در کنار جذابیت بصری کارآمد و سودمند هستند زیرا قابلیت شب و روز شدن دارند یعنی اینکه از دو لایه تشکیل شده است و ماهیتش این است که در شبها که دوست دارید نور مهتاب وارد منزل تان شود می توانید لایه نازک را فقط نگهدارید و لایه رویی را به بالا هدایت کنید و روز که نور خورشید ممکن است چشمتان را آزار دهد هر دو لایه را بالا قرار دهید در روزهای بارانی هم که دوست دارید به تماشای باران بنشیند و فضای رمانتیکی را در محیط وارد کنید هم هر دو لایه را بالا می دهید و مشغول بارش دانه های باران می شوید که اینگونه هم فال است هم تماشا.

 

 


خوش آمدی دوست من! خبر خوبی برات داریم! پرده ای که دوست داری رو با ریال بخر و حسابی لذت ببر

 

 

تولیدی زبرا اینجا به کارتان میاید!

 

تولیدی زبرا این روزها قدرت خوبی در ایران توسط نخبگان و تولیدکنندگان موفق پیدا کرده است زیرا از ویژگی های ما ایرانی ها می توان این مورد را نام برد که هر کاری را که دوست داریم انجام دهیم دست از کار نمی کشیم و درست است که سالیان دراز ما کالاهایی را وارد کشور کرده ایم و در ازای آن نفت و سایر منابع کشور را به کشورهای تولیدکننده سپرده‌ایم.

 

ولی این بدین معنی نیست که این ماجرا تا ابد ادامه دارد که چندین سال است که کارآفرینان ما پارچه ها و پرده هایی را ابداع کردند که توان برابری با نمونه‌های خارجی را دارند که هم از لحاظ طراحی و نقش و نگار هم زیبا هستند و هم تار و پود غنی دارند و بدین وسیله ماندگاری آنها تضمین می شود.

 

 

پرده آماده و پانچی ها برای کجاها کاربرد دارد؟

 

اگر که دوست دارید که کاربرد این دسته بندی ها را بدانید باید عرض کنیم که تنها یک کاربرد ندارند و اینکه چند کاربردی هستند یعنی اینکه نمی‌توان آنها را پرده آشپزخانه و یا پرده اتاق خواب دانست یا فقط گفت که میتوان در بعضی از جاها از آنها استفاده کرد و کاملا برای همه جا قابل استفاده و کاربردی و حسابی زیبا هستند از وجود شما انتظار می‌رود که از آنها به صورت یکدست و کامل استفاده کرد خوب هر زمان که دوست داشته باشید ما نمونه هایی که اجرا کرده ایم را با عکس و فیلم برایتان ارسال می کنیم و حتی آماده به ارسال نمونه کارهای مختلف هستیم و نمونه های متفاوت با درجه بندی های مختلف هستیم.

 

 

 

کرکره چوبی در وان | پرده فروشی نیکجو

پرده زبرا دو مکانیزه در آستارا و وان با فوق العاده ترین شرایط همکاری

 

 

 

۲- برای معاملات خارجی چه ترفندی داریم؟

 

 

معاملات خارجی که ما با سایر کشورهای دوست و همسایه داریم هیچ پیچیدگی خاصی ندارد شما اگر هم وطن ما در این کشورهای غریب هستید ما تا پای جان کنارتان هستیم و با جانفشانی ها اجازه نمی دهیم که متحمل هزینه های گزاف و غیر منطقی شوید زیرا درآمدهای ما ریالی است ولی مخارج ما بر اساس دلار است برای همین باید هوای یکدیگر را داشته باشیم و اجازه ندهیم در مقابل این تحریم ها کمر خم کنیم خوب دوست عزیزم شما با سفارش خودتون از نیکجو میتوانید کالاهای سفارشی خود را به ریال تهیه کنید و در ارسال انواع موجودی خود در فضای مجازی با پشتیبانی کامل و پاسخگویی درلحظه آماده به خدمت شما هستیم از لحاظ ارسال هم نگران نباشید زیرا با بسته بندی های امن و ایمن سالم ترین کالاها را به دستتان می رسانیم.

 

 


 

کاغذ دیواری در تهران همراه با قیمت مناسب که مطابق با عمده فروشی است

 


 

 

حریر ها برای نظاره سواحل عالی هستند :

 

اگر حریر را به پنجره های خود آویزان کنید هیچ مانعی برای نظاره مناظر زیبا و طبیعی های بندری وجود ندارد و طبیعی است که سواحل زیبایی دارند که می‌توان در آنها سرگرم شد و اوقات خوشی را گذراند که اگر هم خانه شما یا ویلایی که دارید رو به این سواحل باشد حتما انرژی مثبتی را از دریا و ساحل آن دریافت می‌کنید که اگر هم حریر هایی با متریال عالی که در مقابل نور آفتاب مقاوم هستند را خریداری کنید انرژی مثبت دائمی در اندرونی شما حاکم می شود.

 

 

کرکره فلزی در وان | پرده فروشی نیکجو

فوق العاده شرایطی که برای ارتباط با پرده فروشی در ایران دارید

 

 

نتیجه ای که به دست میاید :

 

نتیجه ای که به دست می آید خیلی ساده و واضح و روشن است ما بدون هیچ مشکلی که برای ارتباط با خارج از کشور داشته باشیم از طریق راه های قانونی می توانیم محصولات خریداری شده توسط شما را در نهایت صحت و سلامت کامل ارسال کنیم و آپشن های رایگان هم داریم و هیچ چالشی برای ارتباط با شما وجود ندارد و با خرید از ما و پرداخت ریالی در هزینه هایتان صرفه جویی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *