حریر شاینی قرمز | پرده فروشی نیکجو

پرده حریر شاین و مخمل ترک در چیتگر و اتمسفر از پر آوازه ترین های این روز های بازار است، اگر مثل ما شاهد هنرنمایی اینها در سالن های مختلف بودید به ما حق میدادید که اینگونه با ذوق و شوق زبان به تعریف و تمجید باز کنیم که اگر دوست داشته باشید بیشتر راجعش بدونید، توصیه میکنیم با ما تلفنی صحبت کنید، زیرا علاوه بر اطلاعات محصول میتوانیم موقعیت شما را آنالیز کرده و سایر موارد واحد مسکونی یا تجاری شما را پرسیده و با تجارب و دانشی که در این زمینه داریم، پیشنهادات شگفت انگیز بدهیم.

 

 

هر دوی این مدل ها در هر محیطی زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش میگذارد.اگر دوست دارید که برای شرکت و یا کمپانی خود دیوارپوش های عالی و متنوع سفارش دهید، حتما به مقاله کاغذ دیواری اداری در تهران سر بزنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • قیمت هایی که پارچه های ترک دارند با توجه به عوامل مختلف مثل اضافه شدن هزینه باربری کمی گران است و حتی از پارچه های ایرانی فوق العاده گرانتر است.

 

 

  • ولی ما به دلیل اینکه تمامی امورات مربوط به فروش و دوخت و نصب را خودمان مستقیما انجام میدهیم و از واسطه گری دوری میکنیم، قیمت های نهایی ما کاملا منصفانه است.

 

 

  • تا به حال تجربه خرید پرده در منزل را داشته اید؟

 

 

 

 

پرده حریر شاین و مخمل ترک در چیتگر و اتمسفر با چه قیمت هایی عرضه میشود؟

 

 

 

با توجه به اینکه ترکیه از بهترین تولید کنندگان پارچه در زمینه پرده هاست و کارشناسان و متخصصان خبره در زمینه ارائه مدل ها دارد، بسیاری از مردم جهان آن را به عنوان کشوری عالی در این زمینه می پندارند که هر کسی که بخواهد هتل، رستوران، تالار، مجتمع مسکونی یا تجاری را با مدل های روز تزئین نماید.

 

 

به طور حتم، سراغ مدل های عرضه شده از این کشور می‌رود ما هم چون این قضیه را می‌دانیم و از رضایت مشتریانمان از مدلهای ترک باخبریم بهترین های بازار در انواع رنگ بندی را موجود کردیم که می توانید با قیمتهای بسیار مناسب از ما تهیه کنید هر مدلی که مد نظر شما باشد برایتان بدون هیچ عیب و ایرادی دوخته می شود و اگر هم از ما مدل بخواهید جدید ترین های روز دنیا را در اختیارتان می‌گذاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده مخمل کالیفرنیا در اتسمفر در کمتر از نیم ساعت….

 

 

 

مخمل کالیفرنیا درست رمانی که روی پرده های حریر قرار می گیرند فوق العاده هستند و هیچ کسی پیدا نمی شود که دلش برایش پر نکشد و با دیدن هنرنمایی که می کند همه دست به تحسین برمی‌دارند و تشویقش می کند بخصوص با مدل مبل های کلاسیک و راحتی می توان ست کرد، یعنی اینکه شما یک رنگ مبل را انتخاب کرده اید ( به طور مثال صورتی یا کالباسی ) در این شکل می‌توانید حریر سفید ساده در پس زمینه قرار دهید و به عنوان پانچ از مخمل کالیفرنیا با رنگ ست مبلمان استفاده نمایید، آن وقت است که دکوراسیون به اوج زیبایی خودش می‌رسد.

 

 

 

نکات پیشنهادی ما را جدی بگیرید…😨

 

 

 

زمانی که شما نزدیک یک پزشک می روید بهترین کار این است که به تمام دستورالعمل های آن توجه کنید تا خیلی زود خوب شده و سلامتی خود را به دست بیاورید برای همین است که همه پزشکان چه طب سنتی و طب مدرن خود درمانی را ممنوع اعلام کرده اند، زیرا می تواند نوعی ضربه غیر قابل جبران به جسم شما وارد کند خوب دوست عزیز من دقیقا برای دیگر شغل ها هم باید همین طور بود. ما به غیر از تهران و کرج جهت پرده حریر و سلطنتی در گرگان نیز کار میکنیم.

 

 

 

 

 

 

حریر شاینی جنس با کیفیت | پرده فروشی نیکجو

پرده حریر شاین و مخمل ترک در چیتگر و اتمسفر دقیقا در محل زندگی و کار شما ثبت سفارش میشوند.

 

 

 

 

 

 

آنالیز محیط به عهده ماست…

 

 

 

یعنی شما زمانی که دکوراسیون میخواهید عوض کنید، برای تک تک اعضایش باید با کارشناسان ما مشورت کرده تا در عین هزینه کردن بهترین نتیجه را به دست بیاورید خوب ما هم در زمینه پرده و کاغذ دیواری متخصص هستیم تا با دیدن محیط و سایر وسایل منزل و یا واحد تجاری و یا شرکت به شما خواهیم گفت که کدام گزینه برای شما از همه کارآمدتر و سودمند تر میباشد.

 

 

 


 

 

پرده فروشی در قزوین و تاکستان با مدرن ترین ها + کاغذ دیواری های خارق العاده

 

 


 

 

 

۲- پرده حریر شاینی و شانل در پیکانشهر و شهرک راه آهن :

 

 

حریر های شاینی فوق العاده جذاب هستند و یعنی بانوی را ندیده ایم که به محض دیدنش چشمهایش قلبی نشود درست است حق دارید آنقدر فوق‌العاده هستند و درخشش آنها منحصر به فرد است که هر کسی را مجذوب می‌کند و هر فضایی را دلنشین لاکچری و شیک می‌نماید خوب دوست دارید که شما هم انواع سفید، شیری، طلایی و کالباسی آن را داشته باشید.

 

 

هر کدامشان فوق العاده هستند و فقط وابسته به سلیقه شماست که کدام یک را می پسندید البته ناگفته نماند که رنگی که انتخاب می کنید باید طبق سبک و رنگبندی سایر اکسسوری های داخل باشد تا با هم همخوانی داشته باشد و بهتر بهترین فضا فراهم شود.

 

 

 

 

 

حریر شاینی جنس خارجی | پرده فروشی نیکجو

قیمت پرده مخمل کالیفرنیا از سایر رقبا برای مشتریان عزیزمان کمتر تعیین میشود که در انواع رنگبندی موجود است.

 

 

 

 

روش بازدید در محل چگونه است؟🤨

 

 

 

اولین بار است که عبارت بازدید در محل را میشنوید خوب برای اینکه بتوانیم با شرایطی فوق العاده به مشتریان دور و نزدیک خود خدمات ارائه دهیم خیلی ساده و مختصر عرض کنیم که نیازی نیست شما تا فروشگاه ما بیاید و ترافیک و شلوغی و راه را تحمل کنید ما پیکی از جانب برند نیکجو ارسال میکنیم که کارشناسان فوق‌العاده هستند که می‌توانند با دیدن محل شما بهترین گزینه ها را پیشنهاد دهند.

 

 

 

 

پیک برند نیکجو جهت آمدن نزد شما، هیچ هزینه اضافی دریافت نخواهد کرد.

 

 

 

 

ثبت سفارش در محل شما…

 

 

 

همراه خودشان کالیته و موجودی های فروشگاه را می آورند که می توانید پارچه ها را از نزدیک لمس کنید و رنگ بندی آنها را به صورت زنده ببینید و سفارش را در محلی که شما هستید ثبت میکنیم و بعد از دوخته شدن در سریعترین زمان ممکن خودمان نزدتان برای تحویل می آییم و عملیات نصب و اجرا هم انجام می‌دهیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *