پرده حریر با مدل بافتی در رنگبندی مختلف | پرده فروشی نیکجو

پرده حریر کتان بافت دار و ساده در تهران و کرج ( نارمک، هفت حوض، تهرانپارس، حقانی، ولیعصر، عظیمیه، گوهردشت، مهرشهر، جهانشهر و… ) که به شکل بدون آستری تولید میشود، میتوانید از فروشگاه ما تهیه کنید که به شکل نامحدود قابلیت عرضه داریم که آنقدر شیک و لاکچری تولید میشوند که هر جایی که نصب شوند، بدون قید و شرط زیبایی چشمگیری در فضا به وجود میاورند که تحسین همه را برای خود میخرد.

 

 

 

دوست داریم که تجربه ای دلنشین از نوع بافت دار داشته باشید و نیازی نیست هزینه اضافی برای آستری بدهید که این یک معجزه در کار ماست و تا به امروز حریر ها به طوری تولید میشدند که یک لایه نازک بودند و نور و دید را به راحتی از خود عبور میدهند. ( اگر جز صاحبان  مشاغل هستید هم میتوانیم پرده اداری در تهران و کرج را به شما پیشنهاد دهیم! )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پرده های حریر رنگبندی مختلفی دارند که نوع سفید، شیری، صدفی و کرم از همه زیباتر و جذاب تر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • این نوع حریر برای مدل های پانچی و سلطنتی فوق العاده و بینظیر هستند.

 

 

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

پرده حریر کتان بافت دار و ساده در تهران و کرج + در انواع رنگبندی موجود است :

 

 

 

این محصول بینظیر هم خودش زیباست و هم در زیباتر کردن سایر مدل ها نقشی مهم و اساسی دارد و دوست داریم ساعت ها و بند ها و بند ها از خوبی و زیبایی هایش صحبت کنیم که میدانیم، شمایی که به دنبال این محصول هستید، حتما از حسن هایش میدانید و مطالب مهمتری را قصد دنبال کردن دارید، مثل قیمت و نحوه سفارش که همه را به طور مفصل توضیح میدهیم تا جای سوالی باقی نماند و اگر باز هم سوالی ذهن شما را به خود درگیر کرده ، میتوانید از پشتیبانی نامحدود و بدون شرط ما استفاده کنید و به ما زنگ بزنید.

 

 

 

 

 

۱- فراخوان : پرده حریر ساده و ارزان در تهران و کرج عرضه شد :

 

 

پرده حریر ساده و ارزان از کلماتی است که در گوگل توسط کاربران مکرر جست و جو شده است و سوالی پرتکرار از این موتور جستجو است، مادر این محتوا این سوال را مطرح کردیم، چراکه با خود فکر کردیم که شاید سوال تهرانی‌ها و کرجی های عزیزم نیز باشد که در این راستا در تلاشیم بتوانیم ضمن حفظ کیفیت قیمت ارزان و مناسب را برای شما عرضه کنیم. مطلب پرده حریر در تهران میتواند شما را در کسب اطلاعات بیشتر یاری کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حریر بافتی در خاوران | پرده قروشی نیکجو

پرده حریر کتان بافت دار و ساده در تهران و کرج با شاخصه های استاندار عالی

 

 

 

 

 

 

جنس خوب + قیمت مناسب = رضایت مشتری از برند نیکجو :

 

 

 

 

ما به طور کل جنس بد در فروشگاه موجود نمی کنیم که در قبال دریافت هزینه ای کمتر سر مشتری را کلاه بگذاریم، بلکه در تلاش هستیم تا محصولات وارداتی و ایرانی ما آنقدر باکیفیت باشد که همه نیازها و توقعات کاربران را رفع کند و از طرفی هم از لحاظ قیمت منصفانه باشد تا مشتری از هر نظر از برند ما رضایت داشته باشید که خوشبختانه در این راه موفق بوده و هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون نیاز به آستزی، یعنی همانی که همیشه میخواستید :😲

 

 

 

 

پیش از ورود پارچه حریر بافت دار ها که احتیاجی به آستری ندارند و خودشان به تنهایی هم جلوی دید را می‌گیرند و هم مقابل نور مقاومت می‌کنند، همه کسانی که قصد سفارش حریر ساده را داشتند مجبور تهیه آستری نیز بودند که زیر کار و بر روی پنجره ها قرار بگیرند و بدین شکل هم کسی نتواند داخل خانه یا واحد تجاری یا اداری را دید بزند و هم نور خورشید پارچه را از بین نبرد.

 

 

 

 

 

این محصول همه فن حریف است :

 

 

 

خوشبختانه این موضوع حل شده و ضمن ظرافت و زیبایی این مسئله برای همیشه حل شد و بافت دار ها هم در مقابل نور خورشید و هم دید دیگران از خودشان دفاع می کنند و نیازی به یک محافظ یا گارد نیست که خوشبختانه باعث شده ساختمان ها از بیرون هم شیک و لاکچری تر به نظر برسند داریم که همین موضوع باعث شد تا با آستری ها یک فضایی شلخته در بیرون ایجاد نشود.

 

 

 

 

 


 

 

 

لوازم و اکسسوری پرده در تهران و صادقیه و سراسر پایتخت با قیمتی غیرقابل باور!

 

 

 


 

 

 

 

۲- پرده حریر شاینی در تهران و اقدسیه با طیف رنگی دلبر :

 

 

پرده حریر شاینی نیز یک محصول پیشنهادی ویژه به خوانندگان این مقاله است که دارای طیف رنگی متنوع است که نوع رنگی ملیح و ملایم فوق العاده به نظر میایند و زمانی که در کار در زیر پانچی ها قرار میگیرند، هر بیینده ای را میخکوب زیبایی ذاتی خوب میکند و همه اعتراف میکنند که واقعا خوش سلیقه هستید و حسن انتخابتان را تحسین میکنند و میتوانید خوش سلیقگی خود را با نظرات کارشناسی ما ترکیب کنید تا بهترین اتفاق ممکن بیفتد و تصویری مدرن و زیبا رقم بخورد .

 

 

 

 

درباره طراحی رایگان ما خبر دارید؟

 

 

 

اگر از جمله کسانی هستید که دوست دارید، قبل از اینکه به مرکزی پرده سفارش دهید، از مشاوره و طراحی رایگان بهره مند شوید و خاطره ای خوش از ما را به ذهن بسپارید، تا با آنالیز محل زندگی یا کار شما بهترین گزینه های پیشنهادی را رو کنیم، مسلما خوش اقبال بوده اید که همین حالا در سایت ما هستید، زیرا اینها امکانات و خدمات ویژه ما به همه مشتری های جدید و قدیمی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مژده : ارائه محصول به همه مناطق شمال شهر تهران رسید :

 

 

 

اگر تا به حال واژه ارائه محصول به گوشتان نخورده است کاملا حق دارید زیرا برای اولین بار در پایتخت و کل ایران توسط برند ما راه اندازی شده است و مطمئنیم که از شنیدنش حسابی خوشحال میشوید، چراکه امکانات رفاهی بسیاری را برای شما به همراه دارد زیرا ما دوست داریم مشتریان خود را نازپرورده کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

حریر بافتی در ابوذر | پرده قروشی نیکجو

پرده حریر کتان بافت دار و ساده در اقدسیه و عظیمیه با تیم اجرایی خفن

 

 

 

 

 

نحوه درخواست نیرو برای ارائه در لوکیشن مشتری :

 

 

خوب دوست عزیزم هر زمان که لازم دیدی دوست داری که نمونه ها و پارچه ها را ما برات بیاریم هر جا که هستی، کافیه تا با ما تماس بگیری و از ما بخوای تا نزدیک ترین زمان ممکن را برات فیکس کنیم که البته این جز خدمات رایگان ماست و برای همه هم آزاد است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *