پرده هتلی در هشتگرد | پرده فروشی نیکجو

پرده هتلی در تهران و کرج، شهید چمران، پارک وی، ولیعصر، بازار بزرگ تهران، سعادت آباد و صادقیه توسط تیم فوق حرفه ای و کاربلد با خدمات و امتیاز های ویژه به خوانندگان این مقاله سایت اختصاصی نیکجو با ۲۲ سال سابقه به شما پیشنهاد میشود.

 

 

 

کسانی که مسئولیت طراحی دکوراسیون این اماکن مهم را به عهده دارند و نتیجه کارشان در آمد و شد مسافران ایرانی و خارجی تاثیر گذار است، میتوانید روی قیمت استثنایی و کیفیت نامبروان و مشاوره کارآمد و دلسوزانه ما نهایت استفاده را ببرید، البته لازم به ذکر است که ما سابقه درخشانی در این حوزه داریم و حتی امکانات ویژه ای برای خارج از کشور نیز داریم. ( پرده سرا در تهران مقاله ای است که میتواند ما را بهتر به شما معرفی کند. )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • در خصوص تمامی مراحل از مشاوره تا اجرا، روی امتیاز های ویژه ما میتوانید حساب کنید.

 

 

 

  • مجموعه نیکجو آماده به خدمت به تمامی هتل های تهران، کرج و تمامی کشور میباشد.

 

 

 

  • تمامی تالار های فوق لاکچری را پارچه ها و مدل های روز شیک و شیک تر میکنیم.

 

 

  • و…

 

 

 

 

 

 

پرده هتلی در تهران و کرج با تمامی لوازم و اکسسوری های لازم :

 

 

 

 

هتل ها و تالارها ها برای جذب مخاطب و هر مشتری که قصد آمدن و ماندن دارند نیازمند یک دکوراسیون شیک، مدرن و تجهیزات زیبا و چشم نواز است که پرده و اکسسوری های مربوط به آن از اهم واجبات در این زمینه می باشد به محض ورود به تالار یا هتل اولین وسیله ای که به چشم می آید پرده و مبل و صندلی ها و میز ها میباشد که توصیه می‌شود این دو با یکدیگر کاملا هارمونی داشته باشد و نیازمند یک سواد و دانش کافی در این حوزه میباشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱- پرده هتلی در پارک وی و ولیعصر با انواع مدل و رنگبندی :

 

 

 

همچنین تجربه لازم در این زمینه حکم میکند زیرا همه ما دوست داریم که به عنوان یک فرد خوش فکر و خوش سلیقه و باسواد در اسباب اثاثیه و چیدمان محل کسب و زندگیمان به چشم بیاییم که ما شما را در این راه هدایت و حمایت میکنیم و دانش خود را به رایگان برای طراحی در دسترس شما می گذاریم و با ۱۰۰ درصد کیفیت شما را ما را حمایت میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون فوت وقت تمامی سفارشات در اسرع وقت انجام میشود :

 

 

 

برند نیکجو با عالی ترین پارچه ها و اکسسوری ها حاضر است تا همه در پنجره های هتل ها و رستوران ها را تزیین نماید که بعد از دیدن نتیجه یک احسنت به ما و یک احسنت به خود خواهید گفت این تشویق و تمرین مسلما به خاطر انتخاب صحیح و اعتماد به ماست که منجر به انتخاب ما برای انجام کارتان است و سرنوشت تجاری خود را به ما سپرده اید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده هتلی در تهران و کرج با طراحی دکوراسیونی که با هتل های مهم دنیا برابری میکند.

 

 

 

 

 

 

 

کافی است ریش و قیچی دست ما باشد :

 

 

 

اصطلاحا ریش و قیچی را به ما دادید، ما هم به پاس این اعتماد با دل و جان تمام نیروی خودمان را به کار می گیریم تا در مورد این اعتماد با همه وجود قدردانی نماییم و مقابل مشتری عزیز سربلند و سرافراز شویم. ( کافیست یکبار امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائمی رود بادار ما شد 🌹 )

 

 

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی : پرده سرا در تهران با معرفی ارزانسرایی که در هر جایی به سادگی یافت نمیشود

 

 

 


 

 

 

 

۲- پرده هتلی در عظیمیه و سعادت آباد با ارائه محصول در محل شما :

 

 

 

 

پرده هتلی در عظیمیه کرج و سعادت آباد تهران با شرایط ویژه برای عزیزان تولید و تهیه می‌شود و تمام مراحل صفر تا صدی کار را برای شما بدون این که ذره‌ای استرس داشته باشید یا دچار نگرانی ها یا زحمت شوید برایتان انجام میدهیم : 💪

 

 

 

  • نیروهای حاذق و دلسوز ما از مشاوره تا اجرا در کنار شما هستند تا بهترین نتیجه رقم بخورد تا هم شما و هم خودما از این نتیجه خوشحال شویم اگر نیازمند طراح و مشاوره هستید با ۲۲ سال سابقه در خدمت شما میباشیم تا حاصل این تجربه و دانش را به رایگان در اختیار شما بگذاریم و اگر هم برای مدل انتخاب کردن و رنگبندی هم دچار شک و تردید هستید.

 

 

 

  • خوب باید بگوییم باز هم نگران نباشید ما کنارتان هستیم تا با مدلهای جهانی  شما را آشنا کنیم تا بتوانید در اروپا و آمریکا هتل خود را تزیین نمایید در زمینه دوخت و دوز هم خیالتان تخته تخت، ما تمیزترین دوخت و اجرا تحویلتان می‌دهیم.

 

 

 

  • برای نصب و آویزان کردن هم خیانتان تخت باشد، تیم ما در با تمام موارد پشتیبان شما می باشند و اگر هم در حوزه تهیه اکسسوری نگران هستید باید بگوییم که ما هم عمده فروش و هم خرده فروش در این حوزه هستیم که تمام قد کنارتان هستیم.

 

 

 

 

 

 

  • قیمت عالی :
  • یعتی مناسب بودن و به صرفه بودن هزینه ها
  • کیفیت عالی :
  • یعنی درجه یک بودن تمامی پارچه ها و اکسسوری ها

 

 

 

 

 

هر طیف رنگی که دوست دارید: موجود است :

 

 

 

هیچ کم و کسری در فروشگاه ما وجود ندارد و تمامی رنگ ها و طیف های رنگی که مد نظر شما باشد به شکل نامحدود در فروشگاه ما موجود است و هر رنگی که بخواهید اجرا شود و در کالیته و نمونه عاشقش شده باشد، دقیقا همان را حتی به شکل متراژ بدون حد و مرز برای شما موجود میکنیم و به دست خیاط حرفه ای نیکجو میسپاریم تا مدل انتخابیتان را بدوزد و سپس بعد از دوخت پوست به مرحله اجرا و نصب میبریم که تیم خوب ما به تمیز ترین شکل ممکن عملیات نصب را انجام می دهند تا پرده به بهترین مدل خودنمایی کند و تمام زیبایی خود را به رخ بکشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده هتلی در سعادت آباد و ولیعصر با اکسسوری هایی از بهترین تولیدی ها که برای یک عمر برای شما کار میکنند.

 

 

 

 

 

 

دانش و تجربه در هر کاری واجب است :

 

 

 

 

بله درست متوجه شدید، تمامی مراحل نیازمند دانش و تجربه است که ما به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم همچنین تمامی اکسسوری هایی که ما داریم و برای شما اجرا می‌کنیم فوق العاده هستند و ماندگاری و عمری همیشه و دائمی دارند.

 

 

 

 

 

 


خدمات ویژه نیکجو به هتلداران چیست؟


میتوانید با مشاوره رایگان از بهترین و به روز ترین طراحی ها بهره مند شوید


برای تهیه اکسسوری های با دوام چه باید کرد؟


تمامی اکسسوری های لازم توسط مجموعه نیکجو ارائه میشود


 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *