حریر صورتی کمرنگ | پرده فروشی نیکجو

پرده حریر شاین و مخمل ترک در کرج و عظیمیه با کارشناسی یعنی چه؟!  یعنی اینکه شما در شغل خودتون متخصص هستید و اگر هم پیچ ها و سایت های مختلف طراحی دکوراسیون را دنبال میکنید و اطلاعاتی در این زمینه دارید باز هم نیازمند کمک یک کارشناس خبره در این زمینه هستید،

 

 

 

زیرا ممکن است شما در اوقات فراغتتان به مطالعه در زمینه دکوراسیون بپردازید و یک کارشناس شغلش این کار می باشد و یک سوم شبانه روز و شاید بیشتر هم به این کار اختصاص می دهید و مطالعه بیشتری در این زمینه دارد و همواره به دنبال مدل ها جدید ارائه شده در سطح جهانی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوب ما، دقیقا همین کار را می کنیم و عملیات کارشناسی و آنالیز و ارائه بهترین پیشنهاد را انجام میدهیم. حتما یادتان هست که پیش از این برای اینکه یک نفر عملیات کارشناسی را در فضا و محیط برای ارائه بهترین پیشنهاد دکوراسیون را انجام دهد هزینه‌ای را دریافت می‌کرد ولی ما به منظور رفاه و آسایش شما این هزینه را حذف کردیم و عملیات کارشناسی را کاملا رایگان برایتان انجام می دهیم. از قیمت پرده زبرا در کرج خبر دارید؟

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است که با تمامی شرکت ها، پاساژ ها، ورزشگاه ها، باشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها و تمام منازل مسکونی آماده به همکاری می باشیم.

 

 

 

 

 

  • بهترین مخمل کالیفرنیا را در جنس اعلا میتوانید از ما تهیه کنید.

 

 

  • تا به حال چندین بار از برند نیکجو خرید کرده اید؟

 

 

  • در کرج کمتر کسی است که با فروشگاه ما آشنایی نداشته باشد! ما به کل استان البرز و تهران و کل کشور ارسال محصول داریم.

 

 

 

 

 

پرده حریر شاین و مخمل ترک در کرج و عظیمیه از بهترین کمپانی ها تهیه میشود….💟

 

 

 

برند های ترک متفاوتی در بازار موجود میباشد، که هر کدامشان واقعا یکی از یکی بهتر هستند و در جنس های ترکیه اصلا جنس بد و ایراد دار وجود ندارد ما هم به همین دلیل از بهترین کمپانی های این کشور برایتان انواع حریر، حریر شاین، مخمل کالیفرنیا، شانل و سایر پرده ها را تهیه می کنیم که البته قیمت گرانی هم دارند.

 

 

 

ما به گونه‌ای تنظیم قیمت کرده‌ایم که به مصرف کنندگان عزیز فشار نیاید و قابل تهیه کردن برای هر کسی باشد البته ناگفته نماند آنقدر با کیفیت هستند که یک عمر بدون نقص و بدون کدر شدن و بدون اختلال در جنس پارچه برایتان کار می کند و حتی می توانید برای نسل های بعدی هم باقی بگذارید.

 

 

 

 

 

حریر شاینی رنگ ملایم | پرده فروشی نیکجو

قیمت پرده شاینی در کرج در رنگ های متنوع بسیار مناسب میباشد.

 

 

 

 

 

۱- مخمل کالیفرنیا در کرج با ست مبلمان….

 

 

حتما شما هم می دانید که یکی از گزینه های مناسب برای ست کردن دکوراسیون ست کردن رنگ پرده ها با مبلمان می باشد این روزها مدل دکوراسیون به این سمت و سو رفته است که یک لایه حریر لایه زیرین را روی پنجره ها قرار میدهند و دو طرف یک طرفه پانچ رنگی روی آن جا خوش می کند که به طور معمول این پارت ها با رنگ مبلمان ست هستند.

 

 

 

 

شاینی با پانچی ها فوق العاده میشوند….

 

 

 

دقیقا می توانید این سفارش را به ما بدهید یعنی با مخمل با شانل و کالیفرنیا می توانیم رنگ ست مبلمانتان پرده های زیبای پانچی با لایه زیرین حریر یا حریر شاینی برایتان بدوزیم که دکوراسیون را دچار تغییر و تحولات درست و حسابی می کند و زیباترین تصویر در خانه ایجاد میشود. درباره پرده پانچی میتوانید در این محتوا مطلب مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 

حریر قیمت مناسب | پرده فروشی نیکجو

پرده شانل در عظیمیه با اجرای مستقیم توسط نصابان حرفه ای

 

 

 

 

مجهز ترین فروشگاه در کلانشهر کرج….

 

 

فروشگاه نیکجو در  کلاتشهر کرج و در خیابان برغان که بورس انواع پرده میباشد واقع شده است که شما عزیزان هم به شکل حضوری در ساعت کاری فروشگاه و هم به شکل آنلاین به صورت نامحدود میتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید لازم به ذکر است که فروشگاه ما کاملا مجهز می باشد و تمام عملیات دوخت نصب و اجرا توسط تیم حرفه ای ما انجام می‌شود.

 

 

حتی همه اکسسوری های لازم را مثل چوب پرده، گیره، شرابه پرده، قاب کتیبه را نیز می توانید از خود ما تهیه کنید که در این صورت در هزینه های نهایی بسیار صرفه جویی می شود اما برای نصب کردن هم تیم حرفه ای داریم و به منزل و یا محل کار شما می‌آیند و عملیات نصب را انجام میدهند.

 

 

 

 


 

 

 

پرده آماده و زبرا در محمدشهر و ماهدشت با فوق حرفه ای ترین تیم طراحی و اجرا

 

 

 


 

 

 

 

۲- پرده حریر شاینی در فردیس و اهری با در رنگ های متنوع و زیبا:

 

 

پرده های شاینی فوق العاده جذاب هستند و این روزها هم روی بورس و مد جهانی قرار دارد و حتی اگر خودشان به تنهایی سفارش دهید واقعا زیبا و بی نقص هستند و به تکمیل کننده و یا مکملی احتیاج ندارد ولی اگر با مخمل ها یا کالیفرنیا ها به شکل پانچی میکس شوند به اوج زیبایی خواهند رسید رنگ های متنوعی در این محصول داریم که همه‌ی ملایم هستند و بافت خاصیت شاینی و درخشانی که دارد دل از هر بیننده‌ای خواهند ربود اگر دوست دارید این رنگ‌ها را از نزدیک مشاهده کنید یا می توانید به فروشگاه ما بیاید یا اینکه درخواست اعزام نیرو در محل را به ما بدهید.

 

 

 

 

 

 

 

 

سخن نهایی این محتوا….

 

 

در این محتوا میتوانید حسن نیت ما را برای خدمت به همشهریان عزیز متوجه شوید و هوای همسایگان عزیز خود را با تمام جان و تن داریم و در ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمتگزاری حاضر می باشیم اگر به دلیل عرف فروشگاه ما در ساعت کاری مشخص کار میکند به شکل آنلاین ۲۴ ساعته در خدمتگزاری حاضر می باشیم که می توانید به ما درخواست اعزام نیرو بدهید که اگر آمدن به فروشگاه برایتان سخت است نیروهای خبره و متخصص ما نزد شما میایند و محصولات موجود را ارائه میدهد و با دیدن شما بهترین پیشنهاد ها و مدل ها را تقدیم حضورتان میکنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *