پرده کالیفرنیا در ظفر | پرده فروشی نیکجو

پرده پذیرایی سلطنتی و زبرا در ظفر و جلفا  مختص کسانیست که تحت فشار کاری بالا هستند و ساعات زیادی از روز را مشغول پول درآوردن می باشند که حتی بانوانی داریم که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارند و ۲۴ساعته روز برایشان خیلی کوتاه می باشد برای همین تایم اضافی ندارند که برای خرید به مراکز مربوطه رفته و ساعت ها مشغول تماشای ویترین و پرسش از فروشندگان مختلف باشند.

 

برای همین ترجیح می دهند که مرکز مربوطه در محل آنها باشد که بدون هیچ چالشی رفت و آمدی آسوده داشته باشند. برای همین ما در خیابان دولت هم فعالیت های خود را نشر میدهیم. به طور مثال میتوانید به محتوای پرده فروشی در جنت آباد و شهران هم سرک بشکید و ببینید که ما چگونه به مردمان نزدیک هستیم.

 

 

پرده کالیفرنیا در جلفا | پرده فروشی نیکجو

 

پرده پذیرایی سلطنتی و زبرا در ظفر و جلفا با نمونه های دوخت شده توسط برند خودمان

 

 

 

آیا کاغذ دیواری سه بعدی هم علاقه مندی های شماست؟

 

 

برای ارائه اطلاعات محصول گوش به زنگ هستیم.

 

 

پرده سرا در تهران در صفحه موبایل شماست.

 

 

و…

 

 

 

پرده پذیرایی سلطنتی و زبرا در ظفر و جلفا همه مدل های روز را دارد :

 

 

پرده پذیرایی مهم ترین پرده در هر خانه ای می باشد چون که نشان دهنده ذوق و سلیقه و میزان پاکیزگی یک بانوی خانه‌دار و هر بانویی را نشان می دهد که اگر متناسب با سایر اسباب انتخاب شود و طراحی و رنگبندی جذابی داشته باشد بسیار زیبا و درجه یک خودنمایی کرده و فضای داخلی را آرامش بخش می کند.

 

 

تمیزی آن هم بسیار مهم است چون که اگر کثیف و آلوده و پر از گرد و غبار باشد خود را حسابی نشان داده و باعث می شود دیگران شما را به بی سلیقگی قضاوت کنند چون هم رنگ روشن آلودگی را خوب نشان می دهد و هم رنگ تیره گرد و غبار را به راحتی نمایش می دهد.

 

 

100


برای داشتن بهترین پرده با کاغذ دیواری ست شده با ما در ارتباط باشید

 

 

 

۱- پرده زبرا پذیرایی در خیابان دولت با همه جا فرق دارد :

 

 

از جمله خاصیت های یک پرده این است که به بتوان با سایر دسته بندی ها آن را ترکیب کرد و نتیجه بسیار مطلوب و فوق العاده شود خوب ما اینجا سعی داریم همه محصولات خود را به نحو احسنت به خوانندگان معرفی کرده تا با اطلاعات کافی بتوانند خریدی آسان و مفید داشته باشند دوستان عزیزم زبرا دقیقا همان پرده ای است که خود به تنهایی بهترین تصویر ممکن را نشان می‌دهد و اگر هم با پارچه‌ای ها و پانچی ها در ترکیب شود باز هم تصویر به دست آمده خارج از تصور زیبا می باشد.

 

 

 

کاغذ دیواری در کرج جز پرفروش ترین بخش های ماست :

 

 

کاغذ دیواری در کرج و گوهردشت برای ما خیلی سودآور بوده است برای همین در این محتوا که مخصوص محله های جلفا،  ظفر و خیابان دولت هست هم آن را آورده‌ایم شاید شما هم دلتان لک زده باشد که یک خانه شیک و پیک داشته باشید و از یکنواختی و بی روح بودن دیوارها خسته شده باشید که ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا نو با نمونه های واقعی هنر خود را به نمایش بگذاریم.

 

 

 

قیمت ها در این مناطق چطور است؟

 

 

خیلی ها فکر میکنند چونکه در شمال تهران در حال زندگی هستند باید همه کالاهای خود را گران قیمت تهیه کنند ولی در مورد اجناسی که ما ارائه میکنیم اصلا منطقه مورد نظر برای ما ملاک نیست بلکه طبق یک طرفه مشخص زیر قیمت بازار کار میکنیم و طبق این تعرفه اقدام به توزیع کالا می نماییم و بالاشهر و پایین شهر برای ما معنا ندارد و نرخ ها کامل مشخص می باشد.

 

 


 

 

پرده اداری در تهران و کرج با قیمت هایی که برای شرکت ها و سازمان ها مناسب است

 

 


 

 

۲- پرده پانچی در ظفر، جلفا و خیابان دولت با شرایط تسویه حساب خاص :

 

 

پرده پانچی یکی از موثر ترین عامل های تحولات در دنیای مدرن است برای همینه که جشنواره‌های مختلفی که برای ارائه نمونه شرکتهای مختلف در فستیوال های مختلف برگزار می‌شود پانچی ها در خط مقدم هستند و همه ایستاده آن را تشویق می کند از بس که زیباست و در عین زیبایی ساده و بدون زرق و برق است اگر شما هم دوست دارید با شرایط ویژه خرید کنید و پرداخت نقدی کامل برای تان چالش برانگیز است حتما با کارشناس فروش ما در این باره صحبت کنید.

 

 

 

دیگر محصولات ما کاغذ دیواری است :

 

محصولات دیگری هم به جز پرده داریم که توانستیم تجربه ۲۰ ساله خود را در آن پیاده سازی کنیم چون که کاغذ دیواری فقط نصب کردن نیست بلکه باید دانش دکوراسیون و هارمونی رنگ ها را بلد بود و مشاوره صحیح به خریدار داد نمیدانید زمانی که کاغذ دیواری و پرده با هم همخوانی داشته باشند و از یک طرح و رنگبندی پیروی کنند که فضای خانه چقدر مفرح و دل انگیزی می شود که هر بیننده ای را جذب کرده و شما از فوق العاده ترین لحظه ها در کنار عزیزان تان شما را بهره‌مند می‌سازد.

 

 

 

پرده کالیفرنیا در خیابان دولت | پرده فروشی نیکجو

پرده آماده در ظفر و جلفا و خیابان دولت از همه جا تنوع بیشتری دارد.

 

 

 

تحویل در محل از تدابیر ماست :

 

 

تحویل در محل طبق آدرس و لوکیشنی که در فاکتور ثبت می کنید از جمله خدمات درخشان ما در طی سال‌های خدمت بوده است زیرا پیش از این جریان خریداران پردهای مجبور بوده  اند برای تحویل سفارش خود به مرکز مربوطه طبق زمان مشخص مراجعه کرده و کالای خود را تحویل بگیرند که در این صورت وقت زیادی تلف میشود زیرا بعد از تحویل هم باید برای نصب از مرکز وقت گرفته میشد ولی ما برای صرفه جویی در وقت به سمت مشتریان نیرو اعزام میکنیم که هم کالا تحویل داده شود هم نصب صورت گیرد در این حالت با یک تیر چند نشان خواهید زد.

 

 

 

پرده آماده در کرج مستقیما تحت حمایت ماست :

 

 

پرده آماده در کرج برای ما خیلی حیاتی و دارای اهمیت بسیار بالایی است که سعی داریم از تک تک دوستداران آن در هر جای ایران حمایت کنیم زیرا یک سایز استانداردی دارد که اگر پنجره یا دیوار شما کوتاه تر از آن باشد ممکن است بخشی از نقش و نگار از بین برود ولی ما آن را به گونه‌ای اصلاح می کنیم که  هیچ ضربه ای به نقش وارد نشود و طبق سایز شما برش خواهد خورد.

 

 

تعهد به مشتریان
مسئولیت پذیری

 

 

 

۳- پرده آماده در ظفر و جلفا با قیمت های مکفی در خیابان دولت :

 

 

 

پرده آماده در ظفر و جلفا خیلی خیلی خیلی به داد دوستدارانش رسیده است زیرا در طرح های مختلف نمونه هایی را حتما دیده اید یا در گوگل با بعضی از آنها آشنا شده‌اید که نمیدانستید از کجا باید تهیه کنید و حتی برایتان مهم بوده که در نزدیکترین خیابان به شما باشد ما هم بهترین های آماده ها را داریم هم در خیابان شما نیستیم بلکه عضوی از روزمرگی های شما در گوشی موبایل شما هستیم و هر زمان که دوست داشته باشید می توانید ما را صدا بزنید.

 

 

 

نتیجه ای که میتوانیم اعلام کنیم :

 

 

در واقع این محتوا برای معرفی کار ما به همه سرچ کنندگان و ساکنان این سه منطقه بود زیرا هیچ فرقی بین همسایگان ما با شما پایتخت‌نشینان نیست همه تلاش خود را می‌کنیم تا با بهترین اجناس پذیرای درخواست های شما بوده و شما را از خرید از خودمان مطمئن و خشنود سازیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *