پرده کرکره چوبی در اندرزگو

به مطلب پرده آماده و زبرا در اندرزگو و قیطریه خوش آمدید! ما بزرگترین و مجهز ترین دپارتمان پرده و کاغذ دیواری در همه نقاط تهران و استان البرز هستیم که در جای این دو استان و شهرستان های اطراف آن باشید با شوق به دیدارتان آمده تا اصلا به مراجعه کردن به بورس این کالا نیازی نباشد و دیگر لازم به پرسه زدن در خیابان ها نیست.

 

همچنین میتوانید خیلی راحت در پشت میزکار خود نشسته و اقدام به معیار سنجی مدل ها نمایید و با خیالی آسوده از ما امن ترین خرید ممکن را داشته باشید. با پرده پانچی هم در استثنایی ترین شرایط ممکن قرار میگیرید زیرا با نستعلیق ها فضای سنتی در محیط برقرار میکند که آرامش ذهن را برایتان به ارمغان میاورد.

 

 

 

پرده کرکره چوبی در آجودانیه

پرده آماده و زبرا در اندرزگو و قیطریه با قیمتی کاملا متفاوت از بازار

 

 

 

برای ما ساعت کاری معنا ندارد.

 

در هر روز از ماه و سال ما برای دریافت سفارشات آماده هستیم.

 

پرده کرکره در تهران از همه فیدبک مثبت دریافت کرده است.

 

و…

 

 

 

پرده آماده و زبرا در اندرزگو و قیطریه با بهترین متریال در کل کشور کالا عرضه میکند :

 

 

برای سفارش هر یک از این پرده ها که خود یک دسته بندی قدرتمند محسوب می شوند می توانید با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم نمونه های موجود و دوخته شده را برایتان در فضای مجازی و بستری که فراهم است ارسال کرده تا بتوانید با خیال راحت با مشورت عزیزانتان هر چقدر که دوست دارید به تماشا کردن بپردازید و اقدام به انتخاب نمایید این یک مزیت در برابر خرید حضوری است که شما چند دقیقه بیشتر از مشاهده تا خرید ندارید که در اینصورت خیلی وقت ها پشیمانی از خرید را شاهد بوده ایم از بس که طرح و نقش های متنوع زیاد بوده است و فرصت کمی برای تایید نهایی فراهم بوده. پرده آماده در تهران با مشورت همسرتان انتخابی دلچسب و شیرین خواهد بود.

 

 

 

۱- پرده فروشی در اندرزگو و قیطریه برای هر نوع نیازی :

 

 

پرده فروشی یکی از مکان هایی است که انسان دوست دارد جلوی درب منزل اش باشد ولی از دیرباز تا کنون یک یا دو مرکز در کل کشور بوده‌اند که همه پرده فروشی ها در آن در آن مستقر شده و شکل متمرکز را به خود گرفته اند که همه مردم هم به خوبی از آن مطلع هستند و تا به امروز مجبور بودند این دو منطقه به نام مولوی به عبدل آباد مراجعه کنند.

 

 

پرده فروشی مولوی در بهترین قسمت فروش ماست :

 

 

پرده فروشی مولوی برای ما جایگاه خیلی بالایی دارد چون خیلی‌ها از شهرستانی هایی که قصد تامین کردن جهیزیه گل دخترانشان را دارند به هر ترتیبی که شده می خواهند به اینجا بیایند تا بتوانند اعلاترین را تامین کنند که ما با بخش فروش آنلاین و ارسال رایگان خود توانستیم خدمت بزرگی به این عزیزان بکنیم که به جای مراجعه حضوری کالای خود را جلوی درب منزل تبدیل تحویل بگیرند و یا نیرویی را اعزام کنیم تا نصب هم به عهده خود ما باشد.

 

 

 

چرا یک پرده سرا مهم است؟

 

 

پرده سرا و مرتبط شدن با آن بزرگترین نیاز است که یک انسان، خانواده،  سازمان، دانشگاه و مدارس به آن وابسته هستند زیرا اگر پنجره ها پوشش مناسبی نداشته باشند خیلی از مسائل دچار چالش خواهد شد فرض کنید یک منزل پرده نداشته باشد و در ساختمانی باشید که همسایگان بیشماری دارید در این حالت شما هیچ فعالیتی نمی توانید بکنید زیرا چشم های بسیاری در حال تماشای شما هستند.

 

 

 


  • اطلاعات محصول کامل


    درباره هر یک از محصولات که بخواهید اطلاعات جامعی ارائه میشود.


  • جوابدهی در لحظه


    برای ارتباط با ما اصلا معطل نخواهید شد.


  • نمونه کارهای واقعی


    در پیج اینستاگرام ما نمونه های کاملا واقعی پست گذاری میشود


 

 

 

مدارس چرا باید برای این کالا ارزش قائل باشند؟

 

 

مدارس و دانشگاه ها و هر محیط آموزش دیگر مثل کلاس های زبان، محیط های آموزشی برای کودکان و نوجوانان هم باید پرده های مناسبی داشته باشند فرض کنید نور به چهره و چشم های افراد حاضر در کلاس و معلم آنها برخورد می کند در این صورت هیچ تمرکزی برای یادگیری وجود نخواهد داشت از طرف دیگر ر اگر پرده های زشت و کثیف و نامناسب استفاده شود بچه ها اصلا تمایلی به حضور در کلاس نخواهند داشت و هر لحظه قصد فرار کردن و دوری از آن را دارد.

 

 

 

۲- پرده سلطنتی در اندرزگو و قیطریه برای ویلا های لاکچری :

 

 

وجود پرده سلطنتی در بعضی از مکان ها مثل ویلا ها و تالارها ضروری است البته این موضوع کاملا وابسته به سلیقه ساکنین هر اندرونی است از پیشنهاداتی که ما می‌توانیم به ویلاداران دهیم این است که فضای داخلی را با فاخرترین سلطنتی ها تزیین نمایید تا ویلای شما شبیه به قصر سلاطین شود.

 

 


 

کاغذ دیواری در کرج و گوهردشت با تخفیف خورده ها مخصوص همه فصول

 

 


 

 

ما روز های تعطیل هم کار میکنیم :

 

 

خیلی ها علاقه شدیدی به تعطیلی زیاد دارند ولی ما اصلا اینگونه نیستیم چون که شرایط زندگی همه کارمندان و کارکنان در شغل های مختلف را درک می کنیم و می دانیم که از بامداد تا شامگاه شاید مشغول کار و مشغله باشند و نتوانند در طی روز به پرده فروشی ها مراجعه کنند برای همین ما روزهای تعطیل هم باز هستیم و کاملا طبق روز ساعت کاری مشخص که در فوتر درج شده است به ارائه خدمات و حتی مشاوره رایگان می پردازیم تا هیچ دغدغه ای برای خرید کردن وجود نداشته باشد.

 

 

 

دوخت و دوز هم کاملا به عهده ماست :

 

 

دوخت و دوز ها ۵۰ درصد کالایی مثل پرده را تشکیل میدهد خوب دوستان عزیز من این نمی‌شود که شما بروید از یک مرکز پارچه بخرید و سپس از این در آن در شوید تا بتوانید دوزنده ماهری را پیدا کرده تا مدل دلخواه شما را بدوزد در انتخاب هایتان سختگیر باشید پرده سرا باید همه امورات خود را به طور کامل پوشش دهد تا مشتریانش بلاتکلیف نباشند و یک جنس کامل و بدون نقص تحویل بگیرند.

 

 

پرده کرکره چوبی در قیطریه

پرده پذیرایی در اندرزگو و قیطریه با نوین ترین طراحی ها

 

 

 

۳- کاغذ دیواری در تهران ( اندرزگو و قیطریه ) آفر خوبی در این موقع از سال دارد :

 

 

کاغذ دیواری در تهران فقط مختص مرکز شهر و سراسر شهر نیست بلکه وقتی از تهران سخن می گوییم یعنی همه محله ها،  همه خیابانها از شمال شهر تا جنوب شهر شرق تا غرب و حتی شهرها و روستاهای اطراف و مجاور آن را نیز شامل می‌شود ما آماده هستیم تا هر زمان که شما کاغذ دیواری اعلا نیاز داشتید با ما تماس بگیرید تا بهترین هارمونی را با پرده هایی که تولید و ارائه مستقیم ماست را تحویل بگیرید و بهترین دکوراسیون ممکن را رقم بزنید.

 

 

حتما سری به پیج اینستاگرام ما بزنید :

 

 

برای اینکه مدلهای پرده و کاغذ دیواری هایی که کار خود ماست و نمونه های واقعی ما به شمار می آید را بدون هیچ ادیت و فتوشاپ ای مشاهده کنید حتماً به پیج اینستاگرام ما بپیوندید و از خبرهای دست اول ما مطلع شوید که ما از فعال ترین صفحات هستیم که در اپلیکیشن اینستاگرام هستیم که بخش های تخفیفی ویژه ای داریم که در استوری ها آن را اعلام میکنیم.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *