پانچ در رنگ های متنوع

پرده پانچی در رشت و لاهیجان که یکی از داغ ترین هاست و بازار گرمی بسیاری از خود در استان گیلان نشان میدهد غوغای بسیاری را به پا کرده است که حتی به جرات میتوان گفت دیگر در اینجا هیچ خبری از پرده فروشی که سلطنتی بخواهد ارائه کند وجود ندارد و همه و همه با انواع و اقسام نیاز ها فقط و فقط یک چیز را میخواهند که در این مدل خلاصه میشود برای همین ما به طور کامل همه سبک ها را پوشش میدهیم که هم سنتی گرا ها و هم مینیمال گرا ها را اغنا داده و تحت نظارت خودمان اقلام بدون نقص نثارشان میکنیم تا زمانی که تا انتهای مطلب را بخوانید هر لحظه بیشتر و بیشتر سوپرایز میشوید. پرده پانچی یک محتوای اختصاصی دارد.

 

 

 

پرده پانچی در رشت و لاهیجان را بدون معطلی فالو کنید:

 

درباره این نکات ما گهگاهی سخن گفته ایم ولی این بار که به طور کاملا مستقل و مختص مردمان این شهر سر صحبت را باز کرده ایم که به طور حتم این مدل به کارتان میاید زیرا سالهای زیادی برای ساکنین دوخت و دوز کرده ایم و طراح بسیاری از ویلاهای لوکس و شیک ما بوده ایم پس به ما حق دهید که میتوانیم مشاورین دلسوز و خبره برایتان باشیم تا دیر نشده به وفاداران ما بپیوندید.

 

پانچ مدل سنتی در رشت

پرده پانچی در رشت با طراحی های خاص و منحصر به فردی که حق شماست.

 

۱- وفاداران ما در پرده سرا در تهران چه کار میکنند؟

 

درباره اینکه ما برای پابندان خود چه میکنیم تا ساعات ها و ده ها مقاله شاید بتوان سخن گفت و ابراز وجود کرد ولی ما در پرده سرا در تهران به گونه ای در تکاپو هستیم تا همه را از خود راضی کنیم که گویی خود ما خریدار هستیم همیشه با این حس کار کرده ایم در زمانی که مراجعه کننده نزد ما آمد در ذهن خود تصور کردیم که عزیزمان یا عضو خانواده ماست پس در معرفی اعلاترین ها کم نگذاشتیم.

 

برای مینیمال ها خبر خوبی داریم :

 

مینیمال ها در صدد این هستند که بیش از سنتی ها در قلب ها جا باز کرده و حتی آنها را از میدان به در کند و از خود نوآوری های بسیاری نشان میدهند ولی به هر حال طرح های سنتی هم در آداب و رسوم ما جایگاه رفیعی دارد که نشان میدهد که فرهنگ خود را حفظ کرده ایم و همچنان جز واجبات زندگی و سبک چینش خانه های ماست.

 

پانچ مدل سنتی در لاهیجان

پرده پانچی در لاهیجان با سبک و سیاقی که فقط خوش سلیقه ها میپسندند.

 

پرده زبرا در تهران با نمایندگی فوق حرفه ای :

 

نمایندگی زبرا در تهران این بار سعی دارد در شمال کشور هم خودی نشان دهد این هم به خاطر تدابیر و چاره اندیشی فوق العاده ماست که هیچ تفاوتی بین نزدیکان و کسانی که کیلومتر ها با ما فاصله دارند نیست زمانی که از روز دنیا داغترین ها را وارد میکنیم فقط برای گروه خاصی این کار را نمیکنیم بلکه همه را در نظر میگیریم از پرده زبرا در تهران گرفته تا هر شهری که فکرش را بکنید.

 

۲- در درجه اول این را به معتمدین میگوییم:

 

ما برای همه اعتمادی که نصیب ما میکنید بسیار ارزش قائل هستیم با همه کسانی که نزد ما میایند یکدست برخورد میکنیم و اصلا میزان بودجه برایمان اهمیت ندارد در این راستا هر مقدار هزینه ای که قصد صرف کردنش را دارید ما متناسب با آن فوق العاده ترین کیفیت ممکن را در جلوی چشمانتان میگذاریم تا در بازه طولانی بتوانید با خیال راحت به انتخاب کردن بپردازید.

 

زمانی که پرده آماده در کرج و تهران میخواهید:

 

بله زمانش رسیده که اندکی هم به پرده آماده در کرج گوشه چشمی نشان داده و در میان پانچی ها و آماده ها در خوشحالی غرق شوید و محسور این دنیای رنگی رنگی شوید تا پرده آماده در تهران هست هیچ چیز از خارجی ها کم نخواهید داشت دقیقا همانی را که در فیلم های روز دنیا میبینید برایتان طراحی و اجرا میکنیم.

 

پانچ مدل مینیمال در لاهیجان

پرده پانچی در استان گیلان برای همه به شکل یکدست و سراسری

 

 

مدل جدید پرده های پذیرایی هر طور که میل شماست:

 

ما در مدل جدید پرده های پذیرایی کاملا یکه تاز هستیم زیرا فقط به یک حوزه بسنده نکرده ایم و زمان ایام قدیمی که تنها یک تولیدی یا یک وارد کننده وجود نداشت که بخواهیم برای مشتریان حد و مرزی قائل شویم به سادگی روحیاتتان را پی میبریم و طبق همان الگو معرفی میکنیم به هر حال دیگر در جهان انواع و اقسام مختلف وجود دارد که ما هیچ چیز کم نداریم.

 

درباره عناصر اصلی دکوراسیون تعریف خوبی وجود دارد :

 

پانچی ها یکی از مهم ترین عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون خانه است؛ از تاثیر آن بر نور محیط خانه یا محل کار گرفته تا رنگ آن که می تواند هم نشینی بین عناصر دکوراسیون را ایجاد کند. زیرا یکی از چندین دسته ی متنوع پرده هاست که کاربرد های خاص خودش را دارد. استفاده از این کاربرد ها کاملا وابسته به میل شخصی شماست.

 

پانچ مدل مینیمال در رشت

پرده پانچی ساده در رشت قابل ست کردن با همه محیط ها و اندرونی ها

 

کدامیک جذاب ترین است؟

 

همانطور که در بالاتر هم اشاره شد در زمینه پانچی ها دو بخش قدرتمند وجود دارد که با نام های مینیمال و سنتی ها معروف هستند که این دو گزینه را پیش رویتان میگذاریم تا هر یک را به قول گفتن عشقتان میکشد انتخاب کنید امر و دستور از شما و انجام وظیفه از ماست. این جز سربلندی ما محسوب میشود.

 

 

۳- پرده زبرا پذیرایی با اتاق خواب یکی میشود :

 

این برای خانم های خانه همیشه یک رویا بوده است که در خانه فقط یک مدل وجود داشته باشد یعنی یک ست منحصر به فرد در خانه حاکم شود که خوشبختانه با پرده زبرا پذیرایی این رویا محقق شده است که حتی به جرات میتوان اظهار کرد که پرده زبرا اتاق خواب دقیقا شبیه به محل نشیمن و پذیرایی است.

 

پانچ مدل مینیمال در گیلان

پرده پانچی سنتی در لاهیجان برای مهمانسرا و رستوران های سنتی

 

میتوانید در عین ساده بودن شیک و لاکچری باشید :

 

پرده پانج یه دلیل این که بسیار ساده طراحی شده است ظاهری مینیمالی دارد و برای دکوراسیون های مدرن و مینیمالی گزینه ی بسیار مناسبی به شمار می آید. البته این ساده بودن نه تنها از شیک بودن آن نکاسته بلکه آن را شیک و لاکچری تر نیز کرده است.

 

پرده ورتیکال و دی کی را جدی بگیرید :

 

این حس خوب است که با گزینش صحیح و درست مثل کسانی زندگی کنیم که دقیقا در راس لاکچری های دنیا قرار دارند مثل افراد معروفی که یک جزیره به نام خود دارند و در چشم جهان خوشبخترین دیده میشوند با پرده دی کی این اتفاق میفتد زیرا پرده ورتیکال دقیقا برای این افراد تهیه شده است.

 

پانچ مدل سنتی در گیلان

پرده پانچی مینیمال در استان گیلان را با شماره موجود در سایت میتوانید بیابید.

 

۴- در انتها این موارد را نتیجه میگیریم :

 

درباره اینکه ما چه نتایجی باید در این انتها بنویسیم باید گفت که خیلی چیز ها ولی اصلی ترین آن میتواند این باشید که ساکنان و اهالی محترم رشت و لاهیجان و همه استان گیلان میتوانند از راه دور با پرده فروشی نیکجو ارتباط برقرار کرده و ما در کمترین ساعات کاری برایتان سفارش ها را مهیا میکنیم و با ارسال رایگان اعزام نیروی حرفه ای مثل خورشید درخشانتان میکنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *