پرده رومن در تهران

پرده رومن در تهران با اینکه در مرتبه و جایگاه گران ترین هاست و اکثرا در جاهایی دیده میشود که فاخر میباشند و صاحبان دکوراسیون برای خود نمایی هر چه تمام تر به آن روی آورده اند چون که به طور ذاتی برای لوکسترین هاست که در عین حال که ساده است حس کلاسیک بودن را همراش دارد به همین دلیل همه عزم خود را جزم کرده ایم تا امتیاز مالیکت آن را حتی به کم خرج ترین اندرونی ها نیز بدهیم چون عده ای کثیری هستند که ساده ولی شیک پسندند پرده رومن دقیقا همان است که میخواهید.

 

 

پرده رومن در تهران را جدی بگیرید این یک امتیاز است که میخواستید داشته باشید :

 

ترکیب بودن همه نوع هایی که پرطرفدار همه زمان ها بوده اند هدف همه بوده است که منجر به شکوفایی رومن ها شد که با ظرافت و لطافت ظاهری خود شکوهی پایان ناپذیر دارد که هر چه نگاهش کنید باز هم از تماشای آن سیر نخواهید شد. در همین حال و احوال ناب که هستید در ادامه از ویژگی های ناب لذت ببرید. شاید بخواهید از امتیاز ارزان ترین های با کیفیت بهره ببرید.

 

 

۱- نحوه باز و بسته شدن :

 

همانطور که توضیح داده شد بر پایه ترکیب چند مدل مختلف به وجود آمده است که برای نحوه باز و بسته شدن از کرکره ها الگو برداری شده است که دقیقا طرز الهام گیری آن بخش های عمودی است که در یک راستا به جهت بالا جمع میشود که در این همین موقعیت هم در هنگام جمع و در هنگام بسته در کمال قشنگی قرار دارد.

 

پرده رومن مدل 9 پرده رومن مدل 10 پرده رومن مدل 11

 

۲-روی یک محور بودن :

 

اگر به عکس ها هم خوب دقت کنید از تکه ها مجزایی تشکیل شده است که در یک محور کنار هم جا خوش کرده اند که الهام گیری این بخش هم از شیدرول هایی بوده است که از دیرباز با آنها آشنایی دارید.

 

  • سهولت در جمع کردن :

 

برای جمع شدن فقط کافی است که از دوزنده های محترم بخواهید که از سیستم های برقی برایتان به کار ببرند که در این صورت است که با فشردن یک دکمه برای جمع یا باز بودن تصمیم گیری را اجرا خواهید کرد.

 

پرده رومن مدل 12 پرده رومن مدل 13 پرده رومن مدل 14

 

۳- سبک آبشاری یا هلالی :

 

در تهیه به دو شکل آزادی انتخاب دارید که باید آبشاری ها را انتخاب کنید یا به فکر داشتن هلالی ها خودتان را آماده و مهیا کنید. ولی در یک مسئله کاملا یکسان هستند که ماهیت اصلی را یدک میکشند پوشاندن کامل و همه جانبه پنجره هاست که احتیاجی به آستری ها ندارد.

 

پرده رومن مدل 15 پرده رومن مدل 16

 

  • گزینه اول ( آبشاری ) :

 

این نوع سبک چین خوردگی هایی به چشم میخورد که زمانی که قصد دارید به بالا هدایتشان کنید چین ها زیر یکدیگر جمع میشوند و روی هم فشرده میشوند که خود نمایی شگفت انگیز و منحصر به فرد است.

 

پرده رومن مدل 21

 

  • گزینه دوم ( کلاسیک ها )

 

با این حال گزینه دومی هم وجود دارد که هلالی را نپسندید آپشن دومی هم وجود داشته باشد که بخش های پله پله تعبیه میشود که در یک محور به سمت بالا روی هم جمع میشوند که هم مخصوص حال ساده پسندان است.

 

پرده رومن مدل 20

 

ساکنان طبقات نهایی آسمان خراش هایی با تعداد نا محدود از واحد ها بدانند :

 

همیشه از دغدغه کسانی که خوش نشین برج هایی که همه شهر زیر پایه شان بوده است که چگونه متناسب با موقعیت محل سکونتم پرده بخرم؟ یا اینکه آفتاب مستقیمی که از همه به من نزدیک تر است را چگونه کنترل کنم؟ برای همیشه آنقدر ها هم سخت نیست فقط همین بس است که با پرده فروشی نیکجو در ارتباط باشید تا به تفکرتتان آرامش دهد و مناسب ترین ها را در اختیارتان بگذارد.

 

پرده رومن مدل 19

 

۱- بهترین فضا برای نصب :

 

خوب در پاسخ به افرادی که سوال و دغدغه های بالا را دارند میتوان این آفر یا پیشنهاد را داد که فضایی شیک و دلپذیر با رومن های چند کابردی بودن در انتظار است که بهترین موقعیت است تا متناسب با آسمان خراش ها جلال و تجملات در خور را از آن خود کنید و هم به سادگی میزان ورود روشنایی را کنترل کنید.

 

پرده رومن مدل 18

 

۲- مناسب برای نشیمن ها :

 

نشیمن هایی که سبک کلاسیک دارند به طور مثال اگر همواره در بازار های لوکس لوازم خانه گشت و گذار دارید تا وسائلی بخرید در کاخ های اروپایی یافت میشود مثل پیانو، گرامافون یا تابلو و نقاشی های گران قیمت و درخواست دارید که عنصری تاثیر گزار را داشته باشید باید نشیمن هایی با رومن های کلاسیک که در همه رنگ موجود است ضربه نهایی را وارد کنید.

 

پرده رومن مدل 17

 

چه راز هایی برای فائده های این نوع نهفته است؟

 

مهم ترین رازی که میتواند موثر باشد در دگرگونی حالتان به صورت گزینه ای جدا با شرح حالشان آورده شده با تفکری دقیق خواهید دانست که کاربرد هایش را هیچ کجا نخواهید پیدا کرد.

 

  • دوخت دو لایه روی هم :

 

در دوخت هایی دو لایه روی هم قرار میگیرند دیگر نیازی به زدن آستری هایی که از جذابیت اصلی کم میکنند نیست زیرا دقیقا همان کار در دوخت دو لایه ایی که پارچه اصلی کار هستند انجام میشود به همین دلیل است که دیگر نسل آستری ها در حال انقراض است.

 

پرده رومن مدل 22 پرده رومن مدل 23 پرده رومن مدل 24

 

  • قیمت های مناسب :

 

با این حال که برای مکان هایی است که ساکنانش در رتبه بالای سطح اجتماعی و اقصادی است ولی از لحاظ قیمت اصلا نگران نباشید زیرا پارچه های باکیفیتی داریم که همگی وارداتی هستند ولی دارای قیمت مقرون به صرفه به سر میبرند.

 

پرده رومن مدل 25

 

  • دلیل مهمی برای قیمت مناسب :

 

یکی از دلائلی که در کاهش قیمت ها دخیل است و راه را برایتان آسان و گشوده میکند برای خرید مسرت بخش است کم بودن متراژ پارچه هایی که در کار به کار برده میشود.

 

پرده رومن مدل 26

 

  • زیبایی داخلی و خارجی :

 

یکی از مهم ترین خصوصیتی که باعث رشد روز افزون خواهان ها شده است که در بالاتر هم عرض شد چون که از جنس خود پارچه دو لایه روی هم قرار میگرند بدون زیر پرده ای با رنگ سفید نصب میشود برای همین از نمای خارجی هم زیبایی دارد.

 

پرده رومن مدل 27

 

  • وضعیت پنجره ها در گذشته :

 

همین حال هم اگر یک مجمتع مسکونی را از بیرون نگاه کنید در خیلی از جاها مشاهده مینماید که همگی از زیر پرده های سفید پوشانده شدند یا در بدترین حالت هر کس به میل و نظر خویش رنگ های متضادی را زده باشد که یکی بد نمایی ترین حالت ممکن است.

 

پرده رومن مدل 28

 

  • رابطه مستقیم در دلباز بودن :

 

برای اینکه سبکی ساده و شیک دارد و متراژ کمی پارچه نیازمند است و مثل سلطنتی هایی مقدار عظیمی از دیوار ها ها به طوری که از مرز پنجره ها خارج میشود را اشغال میکند نیست که منجر به دلبازی و حتی بزرگ تر دیده شدن میشود که مناسب آپارتمان های نقلی است.

 

پرده رومن مدل 30

 

پرده رومن و شید را از کجا باید تهیه کرد؟

پرده رومن و شید که در این کلمه کلیدی هم در اثبات کارمان و هم نمونه های دوخته شده بینظیر هستیم و اگر سری هم به گوگل بزنید سرآمد میباشیم میتوانید با گزینه های زیر ما را پیدا کرده از بهترین واحد ها در ساختمانتان شوید.

 

پرده رومن مدل 31

 

۱- پرده پذیرایی در تهران :

 

پرده پذیرایی در تهران که مخصوص حال همه دسته بندی هاست و در مقاله مرتبط آن فیلم و عکس هایی آماده کرده که با دیدنشان راهی جز خرید برایتان باقی نخواهد ماند.

 

پرده رومن مدل 32

 

۲- پرده زبرا در تهران :

 

پرده زبرا در تهران که زبانزد بودن بر هیچ کس پوشیده نیست که اگر نگاهی به اطرافتان کنید نمونه هایی را میبابید که کلیشه است و دائما تکراری خورده است ولی با پرده زبرا های ما هوش از سرتان خواهد پرید.

 

پرده رومن مدل 33

پرده رومن مدل 34

 

۳- پرده دی کی:

 

برای پرده دی کی باید به چشم خود ببینید که چه محشری به پا کرده ایم به طوری که هیچ سالن با افتخاری نیست که به مهمانان خود احترام بگذارد و به ما سفارش کار و دوخت عالی نداده باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *