فروشگاه دی کی در تهران | پرده فروشی نیکجو

پرده دی کی و ورتیکال در تهران ! آیا میدانید که خیلی خوش سلیقه هستید؟ باید به حسن سلیقه شما تبریک گفت! میدانید چرا؟ چراکه یکی از تاپ ترین و زیباترین مدل های روز را انتخاب کردید و نشان دادید که از کلیشه ها فاصله گرفتید و خاص پسند هستید!

 

این مدل  برای هر لوکیشنی، جذابیت به ارمغان میارود و برای فضاهای مسکونی، تجاری، کلینیک ها، تفریحی، رستوران ها، تالار و سالن های زیبایی مناسب است و اگر دوخت تمیز و رنگبندی صحیح داشته باشد، فضا را به طرز فوق العاده ای زیبا میکند…. اگر دوست دارید که با سایر سبک ها آشنا شوید، مقاله پرده مینیمال در تهران پیشنهاد میشود…..

 

 

 

۱- آیا از تهران تا کرج آمدن سخت است؟  نگران نباشید، این ما هستیم که برای ثبت سفارش و مشاوره رایگان نزد شما میاییم…..

 

 

۲- هزینه طراحی گران است؟ خوب مجموعه نیکجو با سابقه ۲۲ ساله…. طراحی رایگان به شما هدیه میدهید….

 

 

۳- قیمت ها باعث ترس شما شده است؟ نگران نباشید… ما واسطه ها را حذف کردیم…. ۴۰% هزینه ها حذف میشود….

 

 

۴- پرداخت اقساطی؟ بله…. پرداخت قسطی بدون پیش پرداخت، بدون سود و بهره از امتیاز های ویژه ماست…..

 

 

۵- و…..

 

 

 

 

پرده دی کی و ورتیکال در تهران + کیفیت اعلا و دوخت عالی

 

 

 

 

 

پرده ورتیکال ارزان قیمت

 

 

 

 

 

پرده دی کی و ورتیکال در تهران + کاتالوگ

 

 

پرده دی کی را کافی است یکبار سفارش دهید آنوقت است که عاشقش خواهید شد چون که اگر نگاهی به طراحی های دکوراسیون مدرن بفرمایید که پی خواهید برد که عضو همیشگی و پایه ثابت خانه هایی است. شما عزیزان میتوانید برای مشاهده کاتالوگ ها و کالیته های موجود با ما در تماس باشید…..

 

 

 

 

۱- نصب پرده دی کی و ورتیکال در تهران + فقط با یک تماس…..

 

 

زمانی که به ما افتخار میدهید و سفارشات خود را به ما میسپارید… دیگر هیچ استرس و نگرانی برای شما وجود ندارد… زیرا از مرحله مشاوره و آنالیز لوکیشن تا تحویل، همراهتان خواهیم بود و نصب هم به عهده نصابان حرفه ای و کاربلد ما خواهد بود….

 

 

 

پرده سایه روشن در تهران

 

 

 

هارمونی رنگ :

 

برای اینکه بهترین نما میسر شود سعی کنید از تک رنگ ها برای سراسر پرده ها استفاده نکنید چون اصلا خود را نشان نمیدهد و انگار یک پرده ساده و یک نواخت دارید و ماهیت آن در کم رنگ هایی است با کمال زیبایی در کنار پر رنگ ها جای گرفته اند و بهتر است میکسی عاقلانه صورت گیرد… پرده آماده در تهران، یکی از مقالاتی است که شما را با یکی از محبوب ترین محصولات آشنا میکند….

 

 

 

فروش پرده ورتیکال در تهران

 

 

 

ماهیت، سایه روشن ها :

 

ماهیات اصلی این مدل بر اساس رنگ های روشن و تیره است… یعنی باید رنگها را تیره و روشن انتخاب کنید… همین ویژگی منحصر به فرد است که زیبایی را به اوج رسانده است…..

 

 

 

 

قیمت پرده ورتیکال در تهران

 

 

 

 

انتخاب صحیح….

 

در سفارش نظر شما از همه چیز مهم تر است و بر همه چیز اولویت دارد…. ولی توصیه میکنیم که حتما از مشاورین ما کمک بگیرید و اجازه آنالیز فضا را بدهید تا با یک جمع بندی کلی به بهترین نتیجه ممکن برسیم و از دیدن نتیجه راضی شوید….

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده زبرا عمودی در تهران

 

 

 

پارچه حریر در کار :

 

پارچه های حریر و ساده همان معجزه ای است که سالهاست منتظرش هستید…. بله زمانی که در میانه کار از حریر ها استفاده میشود، تصویر فوق العاده ای ایجاد میشود که هر کس از دیدنش شگفت زده میشود….

 

 

 

 

 


 

 

 

مطلب پیشنهادی 🔥 : دوخت پرده مینیمال + سبک اروپایی و سوئیسی با تیم خیاطی حرفه ای

 

 

 


 

 

 

 

پرده دی کی طرح دار + بدون نیاز به آستری…..

 

 

پرده ورتیکال به طور کلی فاقد و بدون نیاز به آستری است… طراحی و تولید این مدل به گونه ای است که نیازی به آستری ندارد و بدین شکل در هزینه ها صرفه جویی میشود… البته ناگفته نماند که باید از پارچه های اعلا استفاده شود تا آسیبی به پارچه نرسد که ما دقیقا همین کار را برایتان انجام میدهیم…..

 

 

 

 

۱- طرح دار یا ساده…..

 

 

موجودی ما کامل است، هر نوع پارچه ساده و طرح داری که مدنظر شما باشد در فروشگاه ما موجود است…. تنوع کارها آنقدر زیاد است که میان زیبایی ها گم میشود و انتخاب برایتان سخت میشود…..

 

 

 

پرده ورتالین در تهران

 

 

 

مدل جدید پرده های پذیرایی :

 

از محبوب ترین  مدل جدید پرده های پذیرایی فقط و فقط ورتالین هاست که توصیه میکنیم آن را در لیست گزینه های انتخابی خود قرار دهید… تنوع مدل ها آنقدر زیاد است که انتخاب را سخت میکند، توصیه میکنیم که از نظرات مشاوره بهره بگیرید….

 

 

 

پرده پذیرایی در تهران :

 

پرده پذیرایی در تهران از خدمات گسترده ما در سطح پایتخت و کشور است که اگر خرید کلانی انجام دهید، به طور حتم از تخفیف ویژه ما بهره مند خواهید شد….

 

 

 

 

قیمت پرده دی کی در تهران

 

 

 

نحوه جلوگیری از دید :

 

برای جلوگیری از دید و محافظت از برای ساختمان های شمالی که تحت محاصره خورشید هستند…. استفاده از پارچه های ضخیم و آستری ها پیشنهاد میشود….

 

 

۱- وزش باد و طوفان

 

۲- بارش و رگبار

 

۳- گرد و خاک

 

۴- چربی ها

 

۵- آلودگی هوا

 

۶- و…

 

 

 

فروش پرده دی کی در تهران

 

 

 

چرا به آستری نیاز نداریم؟

 

همانطور که میدانیم زبرا های عمودی به حالتی بخش بخش و اسلاید به اسلاید کنار هم قرار میگیرند که این روی هم قرار گرفتنشان، کار همان آستر ها را انجام میدهد…. به همین خاطر است که دیگر نیازی به وجود آستری نیست…. اگر به زبرا علاقه مند هستید، مطلب پرده زبرا در تهران برایتات خبر های خوبی دارد….

 

 

 

فروشگاه دی کی

 

مدل جدید پرده دی کی در تهران

 

 

 

 

محصولات پیشنهادی : مجموعه نیکجو….

 

 

خوب به قسمت خوب ماجرا رسیده ایم چون همه اهالی تهران باید گوش به زنگ اتفاق های مسرت بخش از جانب فروشگاه پرده نیکجو باشند…. حتی سایر ساکنان های شهرک های مجاور هم امیدوار باشند که لازم نیست تا تهران راهی دشوار را پشت سر بگذارید و کافی است در خانه کنار عزیزنتان بنشینید و فقط با ما یک تماس بگیرید… این ما هستیم که نزد شما میاییم….

 

 

 

لذت در خانه ماندن :

 

در محیطی صمیمی و گرم خانواده دور از گرما و انسداد راه ها برای ترافیک پرده های خودتان را انتخاب کنید. بین خودمون باشه قیمتهامون کمتر از مراکز تهرانه و کلی امتیاز ویژه داریم براتون 😊، برای اینکه بیشتر با ما آشنا بشید به محتوای پرده سرا در تهران سر بزنید….

 

 

 

نحوه دوخت پرده دی کی

 

 

 

پانچی یا آماده ها :

 

پرده آماده و پانچی، چند سالی است که مهمان خانه های ایرانی ها شده و حسابی دلبری میکند، اگر ساده پسند هستید و دوست دارید یک مهمان جدید به خانه خود دعوت کنید، این محصول بهترین گزینه برای شماست….

 

 

 

پرده آماده در کرج و زبرا در تهران :

 

پرده آماده در کرج، ما در صدر اول این محصول در کرج و استان البرز میباشیم…. در تمامی محله ها نشانه ای از خود داریم و کمتر کسی است که با برند ما آشنا نباشد….

 

 

نتیجه گیری…..

 

 

در این مقاله، سعی کردیم شما را از وجود یک مدل فوق العاده زیبا و جذاب آگاه کنیم…. شما میتوانید برای سفارش این محصول با شرایط ویژه و امکانات عالی با ما تماس بگیرید….

 

 

 

۱- کیفیت = اعلا

 

۲- قیمت = باورنکردنی

 

۳- مدل : مد روز

 

۴- مناسب برای = منازل، اماکن تجاری، تجاری، خدماتی، زیبایی و….

 

۵- پرداخت = نقد و اقساطی ( بدون سود و پیش پرداخت )

 

۶- و….

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *