پرده پانچی تنها مدلی بی رقیب و یکه تازی است که خطر از مد افتادگی ندارد و بهترین موقعیت را مهیا کرده است تا دائما ملزم به این نباشید تا با مد جهانی پیش بروید و استرس این را داشته باشید تا یک موقع دکورتان از مد افتاده باشد و در این ایام هم به طرز چشم گیری بازار گرمی میکند و محبان بسیاری را برای هواخواهی خود جلب کرده است تا بورس را کاملا در دست بگیرد اگر میخواهید از قافله عقب نیفتید شما هم از هزاران نفری باشید که پاسخگوی آنها برای بزرگ ترین حراج در ایران هستیم و فرصت را غنیمت شمرده و همه پنجره ها را با پانچی های دلربا رویایی و دلبر کنید و خودتان قضاوت خواهید کرد چه فرقی بین ما و دیگران است و قول خواهیم داد در لیست وفادار های ما قرار خواهید گرفت و ما بدون توجه به هیچ فراز و نشیبی همیشه کنارتان هستیم.

 

پرده پانچی با بافت دار های خوش رنگ بدوزید که زینت بخش هر لوکیشنی است که حتی با چند رنگ هم قابل اجراست.

 

 

پرده پانچی های سنتی و کلاسیک غوغایی جهانی به پا کرده اند :

 

همیشه در کار خود به افرادی برخورد کرده ایم که از ما خواسته اند که مدلی را معرفی حضورشان کنیم که دائما مد باشند و حتی اگر ده ها سال زمان بگذرد قدیمی نشوند و از دور خارج نشوند که حق هم داشتند چون پرده از دور خارج شده از چشم خواهد افتاد با ورود مهمان به خانه باعث احساس شرم و خجالت شد.

 

پرده پانچی مدل 1

پرده پانچی مدل 2

 

بهترین پیشنهاد :

 

تنها پیشنهادی که ارائه میشود پرده های پانچ میباشند که دوختی ساده و شیک دارند و در عوض تا پایان دنیا کار خواهند کرد زیرا دوختی روان دارد و طرز دوختن آن استاندارد است و احتیاج به مهارتی برای چین دهی یا پلیسه دوزی نیست که حتی اگر سررشته ای در خیاطی دارید با تهیه پارچه های مناسب یک الگوی صحیح با ذوق و سلیقه دست به کار شده و آن را بدوزید.

 

پرده پانچی مدل 3

پرده پانچی مدل 4

 

ظرافت در کار :

 

البته با خواندن پاراگراف بالا شاید با خود فکر کنید که همین الان سفارش پارچه دهم و اقدام به تولید پرده پانچی نمایم ولی ظرافت و خبرگی و فراز و نشیب ها را دست کم نگیرید همیشه کار را به دست کاردان بسپارید چونکه باید این موارد را باید با فوت و فن خاص خود از بر باشید.

 

پرده پانچی مدل 5

پرده پانچی مدل 6

 

  • اندازه گیری صحیح
  • دوبرابر کردن اندازه پنجره برای چین خوردگی مناسب
  • چوب پرده اختصاصی
  • نحوه نصب
  • ظرافت در دوخت که طرح و نقش ها کاملا متقارن باشند

 

پرده پانچی مدل 8 پرده پانچی مدل 7

 

تقارن در طرح و نقش :

 

تقارن در دو طرف را جدی بگیرید وای به حال زمانی که از یک پرده حریر و ساده در وسط کار استفاده کرده اید و دو طرف چپ و راست را با پانچی را تزیین کنید باید دقت لازم انجام شود که این دو طرف دقیقا از هر لحاظی شبیه به یکدیگر باشند.

 

 

انواع پرده های پانچی شامل چه مواردی میباشد؟

 

پرده های پانچی یک سبک دوخت دارند که خود به تنهایی یک برند محسوب میشود به طوری که وقتی نام آن میاید در ذهن تصوری مشخصی پدیدار میشود که حتی روی بورس بودن آن باعث شده کسی وجود نداشته باشد که نداند پانچ ها چه شکلی هستند.

 

پرده پانچی مدل 9

پرده پانچی مدل 10

پرده پانچی مدل 11

 

۱- سبک طراحی :

 

از لحاظ طراحی ها به دو بخش کلی تقسیم میشود که بتواند با هر سبکی عجین شده و راه خود را باز کند که این دو شامل ساده و چاپ شده است که نوع چاپ شده آن را میتوان در حیطه سنتی ها و کلاسیک ها قرار داد.

 

پرده پانچی مدل 12 پرده پانچی مدل 13 پرده پانچی مدل 14

 

۲- جنس پارچه ها :

 

بهترین پارچه هایی که در دوخت معجزه میکنند جنس هایی از قبیل کتان های پر طرفدار، مخمل های دوست داشتنی، هازان های جذاب و تصویری و مخمل های پتینه بینظیر است که برای سفارش هر یک از آنها پذیرای صدای گرم و حضور پر شورتان هستیم.

 

پرده پانچی مدل 15

پرده پانچی مدل 16

 

در تغییر دکوراسیون از پرده ها شروع کنید :

 

تغییر هایی که باعث تحول احوالتان خواهد شد را باید از پرده ها که نبض و قلب منزل در دستانش است شروع کنید. خانه ای که رنگ و بویی ندارد یا در اصطلاح بی روح است فقط به دلیل بد بودن سبک پوشش پنجره هاست که برای یک بار هم شده امتحان کنید اسباب و اثاثیه هایی یک شکل و با یک چینش در دو لوکیشن که یکی از آنها پرده ساده و بی روح دارد و دیگری پرده هایی که با هوشمندی تزیین شده اند.

 

 

۱- استفاده از خطای دید :

 

منازلی که بزرگ و با سقف هایی بلند هستند همیشه جز رویای هر خانواده ای است حتما قصر هایی را در ذهن دارید که چقد بزرگ و دارای دیوار های بلند هستند به همین خاطر در صورتی که در توانمان نیست که در قصر ها زندگی کنیم حداقل با هوش و درایت میتوانیم آن را شبیه سازی کنیم.

 

پرده پانچی مدل 24

پرده پانچی مدل 23 پرده پانچی مدل 22 پرده پانچی مدل 21 پرده پانچی مدل 20

 

۲- بهترین ابزار شبیه سازی :

 

پرده های پانچی بهترین ابزار برای شبیه سازی است چونکه عمودی هستند و این عمودی بودن به نفتعتان است به جهت اینکه سبب بلند دیده شدن دیوار ها خواهد شد و در نتیجه دلبازی و بزرگ نمایی را نمایان خواهد کرد.

 

پرده پانچی مدل 19 پرده پانچی مدل 18 پرده پانچی مدل 17

 

۳- همخوانی با سبک ایرانی :

 

همانطور که سبک اروپایی ساده پسند است ولی در خاورمیانه تجملات بیداد میکند ایرانی ها هم خلق و خوی خاص خود را دارند که در سلیقه آن ها تاثیر گذار است که سبک های ایرانی به پرده ها هم کشیده شده است. پانچ ها دقیقا همانی هستند که مطابق با خلق و خو و سلیقه های ایرانی است. حتی طرح های سنتی هم موجود داریم که در نوع خودشان بینظیر و کم یاب هستند.

 

پرده پانچی مدل 29 پرده پانچی مدل 30 پرده پانچی مدل 31 پرده پانچی مدل 32

 

۴- تناسب با آپارتمان های کوچک :

 

آپارتمان های نقلی توانایی این را دارند شیک و دلباز باشند البته با چیدمانی شیک و درست که پانچ ها چون سبک ساده و بدون تجملات هستند و در تنوع رنگی بالایی یافت میشوند در حالت هایی است که میتواند به بزرگ دیده شدن متراژ هم کمک کند.

 

پرده پانچی مدل 28 پرده پانچی مدل 27 پرده پانچی مدل 26 پرده پانچی مدل 25

 

چه فائده و مزایای در پرده های پانچی وجود دارد ؟

 

  • مد روز بودن برای همیشه
  • دوختی ساده و آسان
  • با کمترین مهارت دوخت و اندازه گیری قابل تولید است
  • خانه ها را دلگشا و بزرگ نشان میدهد
  • ارزان و ساده و شیک
  • بدون احتیاج به قاب و شرابه های گران قیمت
  • چند کابردی بودن
  • قابل نصب در پذیرایی، اتاق خواب و آَشپزخانه ها

 

 

پرده پانچی مدل 35 پرده پانچی مدل 33 پرده پانچی مدل 34 پرده پانچی مدل 32

 

 چند کاربردی بودن به چه معناست ؟

 

در سالهای اخیر که با تازگی وارد بازار شده بود عده ای قدرت ریسک پایینی داشتند فقط در حمام ها و اتاق خواب ها از این نوع سفارش میدادند ولی مدتی که گذشت و ژورنال های جهانی عرضه شدند.

 

پرده پانچی مدل 36 پرده پانچی مدل 37 پرده پانچی مدل 38 پرده پانچی مدل 38

 

جایگزین کلیشه ها :

 

همگی دریافتند چقدر خاص و خواستنی است که در عوض کلیشه ها از پانچی های رنگی رنگی که جان بخش است میتوان استفاده کرد به همین خاطر است که در پرده فروشی نیکجو سبک و طیف رنگی در دنیا وجود ندارد که ما نداشته باشیم. توسط ما به همه آرزوهایتان خواهید رسید.

 

پرده پانچی مدل 39 پرده پانچی مدل 40 پرده پانچی مدل 41 پرده پانچی مدل 42

پرده پانچی مدل 48 پرده پانچی مدل 47 پرده پانچی مدل 46 پرده پانچی مدل 45 پرده پانچی مدل 44 پرده پانچی مدل 43

پرده پانچی مدل 49 پرده پانچی مدل 50 پرده پانچی مدل 51

 

نتیجه گیری :

 

در تلاش هستیم که انواع و اقسام پرده ها را که حرفه و تخصص ماست را معرفی حضورتان کنیم یکی از با عظمت ترینشان پرده پانچی است که همه نوع، جنس، سبک و رنگ را در بهترین حالت ممکن دوخت در عرضه داریم که هم فروش اینترنتی داریم و هم مجهز ترین فروشگاه را و هم حاذق ترین نصابان را در اقصی نقاط ایران و در حراجی هستیم که هر صد سال یک بار هم در جایی اجرا نمیشود. مطمئن باشید برای خرید های بعد و بعدی هم با ما خواهید بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *