پرده آماده در تهران با هدایای ویژه توسط MR نیکجو در سطح پایتخت در حال اجراست!!!  ( میدونی که بدون مناسبت میتونی از برند ما هدیه بگیری؟!) اما این هدیه چیه؟ ما به منظور ارائه خدمات متفاوت، هدایای ویژه ای را برای همه مشتریان عزیز آماده کردیم….

 

 

 

۱- میدونی! تو خونه یا محل کارت میتونی پرده سفارش بدی؟ ( منظورت آنلاینه؟ )

 

 

۲- البته ما ثبت سفارش آنلاین هم داریم..

 

 

۳- اما ما یک راز کوچولو داریم… ( میتونی با ما تماس بگیری و ما برای ثبت سفارش و ارائه مشاوره بیایم پیشت! البته رایگان….)

 

۴- و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربر عزیز برنده شدی 🎉 : همین حالا میتونی با سفارش دو کناره یک حریر شیری یا سفید رنگ هدیه بگیری! راستی ارسال و طراحی ما رایگانه!😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پرده آماده در تهران با امکاناتی که منحصر به فرد است را فراهم کرده ایم که با نمونه هایی که در فیلم در حال توضیح است با متنوع ترین ها آشنا و دوست شوید.

 

 

 

 

 

 

تخفیف ها شامل این موارد نیز هست:

 

 

 

 

 

  • ترند سال با جدید ترین کالکشن ۱۴۰۳

 

 

 

 

  • پرده ترک و خارجی از طریق برند نیکجو به شکل مستقیم قابل خریداری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • حریر ساده، مناسب برای هر خانه…

 

 

 

 

  • و..

 

 

 

 

 

پرده آماده در تهران با ارسال رایگان + کالکشن ۲۰۲۴

 

 

 

فراخوان… فراخوان… ارسال رایگان، طراحی تخصصی بدون یک ریال هزینه، هدایای ویژه،ثبت سفارش در منزل، قیمت ایده آل،کالکشن های جدید سال ۱۴۰۳ و ۲۰۲۴ فقط فقط توسط مجموعه شیک… در ادامه با ما همراه باشید… فروشگاه پرده در تهران همراه همیشگی شماست.

 

 

 

 

۱- خرید از ما چه مزیت هایی دارد….

 

 

۲- برای اولین بار در ایران، ثبت سفارش در محل

 

 

۳- این تدبیر فقط مختص هلدینگ نیکجو است…

 

 

۴- بدین شکل به همه مشتریان عزیز خدمات ویژه ارائه میدهیم…

 

 

۵- به پاس احترام گذاشتن به تایم شما، این ما هستیم که نزد شما برای معرفی محصولات و ثبت سفارش میاییم…

 

 

۶- اینطوری با یک تیر دو نشان میزنیم…

 

 

۷- هم فضای داخلی را آنالیز میکنیم و به شما طراحی رایگان هدیه میدهیم…

 

 

۸- هم با صبر و حوصله و مشاوره رایگان با هم میتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم…

 

 

۹-و….

 

 

 

پوستر سال 1403 | پرده فروشی نیکجو

 

 

 

 

  • شنیدن صدای شما برای ما آرزوست
  • ۰۹۱۲۹۴۳۷۵۶۲
  • ۰۹۱۹۰۷۹۹۷۱۴
  • ۰۲۶۳۲۲۲۱۶۸۹
  • آدرس ما
  • کرج، خیابان برغان، پلاک ۱۰۰۴
  • اعزام نیرو در سراسر تهران
  • اعزام نیرو در سراسر کشور

 

 

 

 

 

 

خرید پرده پانچی در تهران + لیست قیمت ۱۴۰۳

 

 

 

 

 

برای همین ما تحویل درب منزل را پیشکش شما عزیزان میکنیم که بدون دغدغه هر پرده با هر میزان حجم و هزینه باری که دارد را خرید کنید و ضمانت تحویل بدون خط و خش به عهده ما خواهد بود. با پرده فروشی در تهران دائم از طرف ما خبر های خوب میشنوید.

 

 

 

 

 

پرده آماده در تهران

بهترین پرده آماده در تهران + کاتالوگ ۱۴۰۳

 

 

 

 

۱۰۰% تخفیف حریر + فقط با یک تماس….

 

 

 

 

 

پرده آماده در کرج را به گونی تحت سلطه و اختیار خود درآورده ایم که بدون هیچ رقیبی یکه تاز میدان هستیم و یکی از مزیت هایی که کرجیای عزیز از آن بهره مند هستند و از همین لحظه برای تهرانیان گرامی نیز در حال اجراست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت پردهای ساده و شیک اتاق خواب

 

 

 

 

این است که نمونه هایی که عرضه میکنیم فقط و فقط در بازار های جهانی آن را میتوانید خریداری کنید که ما دسترسی به آن را برایتان سهل الوصول کرده ایم این یکی از دلائلی است که هیچ رقیبی توان رقابت با ما را ندارد. با محصولات جدیدی که ما برای اتاق خواب عرضه میکنیم، میتوانید حال خوب را به اتاق خود بیاورید برای دیدن محصولات میتوانید به مطلب پرده اتاق خواب در تهران سر بزنید…. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید…

 

 

 

 

 

دوخت پرده شید

ارزانترین پرده آماده در تهران بدون مناسبت + لیست قیمت جدید را از دست ندهید…

 

 

 

 

پرده زبرا در ولنجک و تجریش + خدماتی متفاوت تر از همیشه

 

 

 

 

پرده زبرا در ولنجک و تجریش یکی از مطالبی است که برای شهروندان شمال شهر تهران تولید شده… اگر جز ساکنان این مناطق و هر نقطه از پایتخت هستید.. میتوانید از خدمات شگفت انگیز ما با آفر های ویژه استفاده کنید… اگر سوالی دارید… میتوانید با ما تماس بگیرید و ما را از شنیدن صدای خودتان خوشحال کنید….

 

 

 

 

کاتالوگ پرده آماده + پیج اینستاگرام pardehe_shik :

 

 

 

 

با شکل و رونق گرفتن بازار آنلاین که بیش از نود درصد افراد جامعه دیگر برای خرید به مراکز فروش مراجعه نمیکنند و از طریق تجارت آنلاین نیازهای خود را رفع میکنند همواره نگرانی هایی وجود داشته است یکی از آنها ترس از دست رفتن مبلغ پرداخت شده و کلاه برداری های سایبری است و دیگری را ارسال دیر هنگام است.

 

 

 

 

 

قیمت پرده آماده در تهران

قیمت پرده آماده در تهران + حریر رایگان شد.

 

 

 

 

۱- مدل پردهای مخمل جدید + محصولات ترند

 

 

 

اعتماد مشتریان گرامی برای ما از هر سودی بالاتر است برای همین درست است که خود را با بازار های آنلاین وقف داده ایم و دارای وب سایت و صفحه اینستاگرام هستیم.  اگر دوست دارید که از محصولات ترند مطلع شوید، توصیه میکنیم تا پیج اینستاگرام ما را فالو کنید… مخمل ها یکی از جدیدترین هاست که فوق العاده در زیبا شدن دکوراسیون موثر هستند…. اگر در نیاوران سکونت دارید، پرده فروشی در نیاوران از مطالبی است که به کارتان میاید…

 

 

 

کالکشن جدید پرده چاپی در تهران :

 

 

 

 

ولی در کنار آن قدرتمند ترین پرده سرا با کامل ترین مدل و پارچه ها را داریم که هر زمان که اراده کنید میتوانید به ما افتخار داده و در فروشگاه خدمت گزارتان باشیم و از اقدامات شایان ما ارسال رایگان و با ضمانت است. پرده چاپی در تهران هم جز پکیج کامل ماست.

 

 

 

 

 

خرید پرده آماده در تهران

ارسال رایگان و سریع… یک ساعته پیشتیم!

 

 

 

 

 

۲- ارسال فوری :

 

 

 

ارسالی بدون معطلی و در اسرع وقت از آرزوهای کسانی است که علاقه به خرید آنلاین و غیر حضوری دارند که ما با سنجیدن دقیق و درست همه جوانب در کوتاه ترین زمان ممکن ارسالی فوری و در اسرع وقت را مهیا کرده ایم.

 

 

 

 

رویا پرداری از شما، اجرا از ما….

 

 

 

 

در نیروهایی خبره ای داریم که هرگونه مسیری که باعث بسته شما دیر برسد را مسدود میکنند. با خرید از ما هیچ دشواری برایتان نخواهد بود. ما در پرده سرا در پاسداران و جردن همه را محقق میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

۳- طراحی دکوراسیون، رایگان شد…!

 

 

 

 

خیلی ها در همان زمان قصد خرید ندارند و برنامه تغییرات آنها برای سال یا چند ماه آینده است که در این صورت برایتان مهم است که بدانید واقعا چه پرده ای مناسب شماست و با نشان کردن آن هنگام خرید دیگر هیچ دو دلی در کارتان نباشد از جمله مراکز خریدی هستیم که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید با صبر و حوصله در انتخاب و نشان کردن صحیح یاریتان خواهیم داد.

 

 

 

 

نصب و اندازه گیری + اعزام تیم به لوکیشن مشتری….

 

 

 

 

هرچه از ماهیت پرده های آماده بگوییم باز هم کم گفتیم زیرا اگر کتان را سفارش دهید در نوع خود بینظیر است و اگر هم گزینه شما گونی بافت ها باشد باز هم مثال نزدنی ترین ها را یافته اید و اگر هم پانچ ها محبوبتان باشد.

 

 

 

 

خرید اینترنتی پارچه پردهای ارزان + ثبت آنلاین سفارش….

 

 

 

 

باز هم هیچ چیز کم نخواهید داشت هرچه ویژگی و خصوصیت خوب و نیکو است بورس جهانی است. فقط یک نگرانی وجود دارد که باعث شود احساس ترس کنید. زمانی که شعبه فعالیت هایمان را در پرده فروشی در شریعتی و میرداماد بنا کردیم گام بزرگی برداشتیم.

 

 

 

 

 

 

پرده آماده ارزان در تهران

پرده آماده ارزان در تهران + طراحی و تولید اختصاصی

 

 

 

 

 

اندازه گیری و تولید….

 

 

 

دوستان خبر خوبی براتون داریم… همین حالا میتونی متناسب با اندازه در و پنجره های خونت دوخت اختصاصی داشته باشی…. یعنی ما میایم پیشت اندازه گیری دقیق انجام میدیم و برات دوخت اختصاصی با پارچه های اختصاصی انجام میدیم… برای ارتباط با نمایندگی مستقیم پرده زبرا در تهرانپارس و حکیمیه با ما در تماس باشید….

 

 

 

۱- سایز استاندارد :

 

 

 

 

سایزی است جهانی که بر اساس آن همه جای دنیا دوخت و دوز انجام میشود که دوزنده ای حق ندارد خارج از آن دوختی انجام دهد ولی این سایز استاندارد یک اشکال خیلی بزرگی که دارد این میتواند باشد.

 

 

 

 

اندازه های مختلف :

 

 

 

 

هر در و پنجره ای اندازه های مختلفی دارد که مطابق با نقشه کشی ساختمان است و در اکثر مدل های آماده طرح اصلی در انتهای کار است که اگر برش بخورد کل کار از بین خواهد رفت.

 

 

 

 

 

فروشگاه پرده آماده در تهران

فروش مستقیم چوب و حلقه پانچی + با کیفیت خرید کن!

 

 

 

 

 

تجربه ۲۲ ساله…

 

 

 

خوب ما همیشه به فکر مشتریان خود بوده ایم هر چه قدر هم پنجره و درب شما با اندازه جهانی مطابقت نداشته باشد باز هم ما به گونه ای پرده و پنجره را با هم مطابقت خواهیم داد که کوچک ترین آسیبی به طرح اصلی وارد نشود. از بهترین خدمات ما پرده زبرا در صادقیه و آریا شهر میباشد.

 

 

 

 

 

مرکز پرده آماده در تهران

پرده های چاپی با ست روتختی + اتاقت خوشگل میشه ها….

 

 

 

 

 

۲- ست روتختی :

 

 

 

به گونه ای در حال پیشروی هستیم که نیازی نیست که پرده را جداگانه از روتختی خریداری کنید و بهترین زمان است که این دو را با هم یک جور سفارش داده و همواره به فکر این نباشید کوی به کوی گشته.

 

 

 

 

تناسب با هازان ها :

 

 

 

 

بتوانید این دو را متناسب با هم پیدا کنید اگر سری به ما بزنید خواهید دانست دنیای چاپی و هازان ها چیست و چقد یکسان بودن این دو با هم میتواند دلپزیر و چشم نواز باشد.

 

 

 

 

 

بهترین پرده فروشی تهران

تا به حال تو خونت یا محل کارت ثبت سفارش انجام دادی؟ منظورم آنلاین نیستا!

 

 

 

 

 

۳- نصبی بدون درد سر و راحت :

 

 

 

 

باید نصبی صحیح داشته باشید که به حد کمال از آنچه که آویخته اید لذت ببرید در این حالت است که باید از نصب کننده ای حرفه ای کمک بگیرید که با ظرافت و دقت تمام و کمال خوبی های یک محصول را نمایان کند.

 

 

 

 

پرده آماده کتان در تهران

پرده آماده کتان در تهران + طرح جدید

 

 

 

 

 

محصول جدید رونمایی شد + دی کی و ورتیکال….

 

 

 

 

امروزه در حال رونق گرفتن پرده دی کی هستیم که در بازار ها و راسته های این کسب و کار آن را نوع عمودی می نامند… دوست داریم محصولات مختلفی را به کاربران سایت معرفی کنیم که همین حالا به صفحه ما بپیوندی و از داغ ترین ها با خبر بشی….

 

 

 

 

 

۱- تخفیف ویژه و پرداخت اقساطی :

 

 

 

برای زبراهای عمودی نیز در حال تخفیف ها و پرداخت های اقساطی کارمند هستیم که همه به خوبی فرصت را غنیمت شمرده اند و در حال نوسازی هستند که بهتر است شما هم از این غافله عقب نمایید ما هر روز شگفتانه های بسیاری برایتان داریم.

 

 

 

 

پرده آماده ارزان قیمت در تهران

پرده ساده یا طرح دارد… هر طور که سلیقه شماست….

 

 

 

 

۲- نتیجه گیری :

 

 

 

 

برای نتیجه گیری و سخن نهایی باید گفت که فرصت بسیار خوبی فراهم شده شما هم میزبان پرده آماده شوید زیرا نگاه همه در جای جای جهان به آن است و موقعیتی است تا ارسال بدون هزینه و بدون اتلاف وقت را امتحان کنید و نیز برای پرداخت های اقساطی با ما در تماس باشید.

 

 

 

۱- در این مقاله در خصوص یکی از محبوب ترین محصولات با کاربران عزیز صحبت کردیم…

 

 

۲- در همین ابتدای کار، به شما هدیه دادیم و همین لحظه میتوانید با ما تماس بگیرید و از این هدایای ویژه بهره مند شوید…

 

 

۳- قیمت کارهایمان مطمئنا شما را سوپرایز خواهد کرد…

 

 

۴- تنوع رنگ و پارچه ای که ما داریم را در کمتر جایی میتوانید پیدا کنید….

 

 

۵- با اعزام نیرو در محلی که شما هستید، مراحل سفارش را برایتان آسان کردیم…

 

 

۶- و…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *